بی باک

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: برای بخشش خدابخشی و اسبقی ابتدا آنها باید به اشتباه خود پی ببرند چون اگر این اتفاق نیفتد و مجددا به آنها میدان بدهیم احتما تکرار رفتارشان وجود خواهد داشت.

به گزارش مشرق، مهدی بی‌باک در خصوص شرایط ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات گرندپری مسکو اظهار داشت: بعد از بازگشت از مسابقات جهانی چند روزی را استراحت کردیم و مجددا تمرینات خود را آغاز کردیم. ما یک اوج آمادگی 100 درصدی برای مسابقات جهانی داشتیم و از این بعد دیگر تنها یک اوج آمادگی حداکثری برای بازی‌های آسیایی اندونزی خواهیم داشت چرا که در یک سال تنها دو بار می‌توان به این اوج رسید. با توجه به این شرایط ما تلاش می‌کنیم برای مسابقات گرندپری بازیکنان را به آمادگی نسبی برسانیم تا همه اجرای خوبی داشته باشیم و همه نتایج مناسبی را کسب کنیم.

وی در خصوص حضور در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو عنوان کرد: قضیه ازبکستان خیلی پیچیده شده است چرا که هر کسی که در این مسابقات موفق به کسب مدال شود دومین سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را نیز برای کشورش کسب می‌کند. به همین دلیل با توجه به بحث‌هایی که با فدراسیون تکواندو داشتیم به این نتیجه رسیدیم بلافاصله بعد از مسابقات گرندپری مسکو در ازبکستان حضور پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو تاکید کرد: برای ما خیلی مهم است در مسابقات قهرمانی آسیا سال آینده با 12 شرکت کننده حضور پیدا کنیم و با توجه به اهمیت این موضوع کشورهایی مانند کره‌جنوبی نیز در ازبکستان حاضر خواهند شد تا سهمیه بیشتری را کسب کنند. ما با 7 نفر قرار است در این مسابقات شرکت کنیم و در کنار ما تیم اعزامی به مسابقات هنرهای رزمی نیز با ترکیب کامل حضور خواهد داشت.

بی‌باک در خصوص برگزاری جلسه کمیته انضباطی مهدی خدابخشی و بهنام اسبفی در روز شنبه و اینکه با عذرخواهی آنها شاهد بخشش این نفرات خواهیم بود, عنوان کرد: ابتدا باید اجازه بدهیم ببینیم چه اتفاقی قرار است بیفتد تا بعد در خصوص آن اظهار نظر کرد . من به عنوان شخص مهدی بی‌باک  کسی نیستم که بخواهم آنها را ببخشم با نبخشم اما به خاطر موقعیت پست سرمربیگری تیم ملی باید اصولی را نیز رعایت کنم.

وی تصریح کرد: ما باید بدانیم اگر قرار است هر ورزشکاری در تیم ما شرکت کند و نظم و انضباط را از بین ببرد ما همه چیز را از دست خواهیم داد. اگر بخواهیم با تهدید خروج از کشور بعضی‌ها بترسیم و کوتاه بیایم در آینده ورزش کشور به مشکل برمی‌خورد. باید ببینیم فدراسیون نیز چه تصمیمی در این زمینه می‌گیرد . برای بخشش این نفرات ابتدا آنها باید به اشتباه خود پی ببرند چون اگر این اتفاق نیفتد و مجددا به آنها میدان بدهیم احتمال تکرار رفتارشان وجود خواهد داشت. این مسئله نیز بی‌نظمی و احتمال مشکل در اردو را افزایش می‌دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس