کد خبر 752548
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
ارتش مصر

ارتش مصر که عملیات خود برای پاکسازی مناطق شمال سینا را پیگیری می کند اعلام کرد که ۳۰ تروریست خطرناک را از پای در آورده است.

به گزارش مشرق، به نقل از اسپوتنیک، ارتش مصر اعلام کرد که موفق شده ۳۰ تن از خطرناک ترین عناصر گروه های تروریستی را از پای در آورده و ۵ تن دیگر را بازداشت کند.

بر اساس بیانیه ایی که سخنگوی نیروهای مسلح مصر در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده در مرحله چهارم عملیات «حق شهید» ارتش مصر برای مبارزه با تروریست ها در شمال سینا نیروهای زمینی و نیروهای پلیس موفق شده اند تروریست ها را در پناهگاه هایشان در شهرهای العریش، شیخ زوید و رفح چهار روز محاصره کنند.

در  عملیات زمینی ارتش و پلیس با پوشش هوایی جنگنده های مصری همراه شده است علاوه بر کشته شدن ۳۰ عضو گروهک های تروریستی و بازداشت شدن ۵ تن دیگر، ۱۲ خودروی زرهی وابسته به تروریست ها نیز منهدم شده است.

سخنگوی نیروهای مسلح اعلام کرد که ۴ خودروی زرهی بمب گذاری شده که با هدف حمله به نیروهای امنیتی مصری و ۳۰ بمب کنار جاده ایی که در مسیر تحرک های ارتش مصر قرار داشته خنثی شده و ۴ انبار مواد منفجره، ۱۹ پایگاه تروریست ها و مقادیر زیادی اسلحه و تجهیزات نظامی به وسیله ارتش مصر در این عملیات کشف شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس