مرز لبنان و سوریه

مواضع عناصر تروریستی جبهه النصره در حال حاضر با آتش سنگین توپخانه، یگان موشکی و جنگنده های ارتش سوریه در حال هدف قرار گرفتن است.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از مناطق مرزی سوریه و لبنان ( قلمون غربی) حاکیست، عملیات نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت برای پاکسازی معدود مناطق آلوده در حومه منطقه جرود فلیطه ادامه دارد.

در جدیدترین پیشروی ها نیروهای متحد توانستند دقایقی قبل با عقب راندن عناصر تروریستی جبهه النصره، مناطق« وادی دقیق، الزعرور و ضهر العربی» را به کنترل خود در آورند. این مناطق در شمال غرب ارتفاع « موسی»  واقع شده اند.

** برای مشاهده اندازه اصلی، روی نقشه کلیک کنید**

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: نیروهای سوری و مقاومت درصدد هستند تمامی مناطق تحت اشغال گروه تروریستی جبهه النصره را در حومه غربی منطقه جرود فلیطه پاکسازی کنند و خود را به مرزهای لبنان برسانند.

این منبع میدانی افزود: نیروهای متحد همچنین در این محور توانستند ایستگاه های دفاعی رعد ۱، رعد ۲ و رعد ۳ عناصر تروریستی جبهه النصره را به کنترل خود درآورند.

از سویی دیگر منطقه «تفتناز» هم در حومه کوه «القنزح» از اشغال عناصر تروریستی خارج شد.ارتفاعات کره الاول، ضلیل الحاج و حرف الصعبه هم سه منطقه دیگر بودند که لحظاتی قبل در غرب فلیطه پاکسازی شدند.

به گزارش مشرق، مواضع عناصر تروریستی جبهه النصره در حال حاضر با آتش سنگین توپخانه، یگان موشکی و جنگنده های ارتش سوریه در حال هدف قرار گرفتن است.

در جریان عملیات پاکسازی در این محورها دو تن دیگر از نیروهای جبهه مقاومت به نام های« مهدی محسن رعد و حسین علی حمود» به شهادت رسیدند تا آمار شهدا در ۲۴ ساعت گذشته به ۵ نفر افزایش یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید جواد IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    9 4
    چه دسته گلهایی از حزب الله شهید می شن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس