مسابقات ارتش های جهان

بازی‌های دوستانه بین المللی ارتش‌های جهان امسال با 28 رشته از 7 الی 21 مرداد در پنج کشور آذربایجان، بلاروس، قزاقستان، چین و روسیه برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، بازی‌های دوستانه بین المللی ارتش‌های جهان در سال 2017 با 28 رشته از 29 ژوئیه تا 12 اوت (7 الی21 مرداد) در پنج کشور آذربایجان، بلاروس، قزاقستان، چین و روسیه برگزار می‌شود که در این مسابقات پنج مسابقه برای اولین بار اجرا می‌شود.

در این مسابقات چین میزبانی شش مسابقه هوابرد، هواپیما، جنگ نوین (NBC)، تعمیر و نگهداری ادوات توپخانه، واحدهای دفاع هوایی سبک (دوش پرتاب) و نفربرهای زرهی را بر عهده دارد.

روسیه نیز مسابقات تانک، تفنگداران دریایی، غواصان، شناسایی، نصب پل موقت نظامی بر روی رودخانه، واحدهای مهندسی رزمی، وسایل مهندسی رزمی، زرهی، تعمیر و نگهداری زرهی، واحدهای کوهستانی، سگ‌های تربیت شده، واحدهای امداد و نجات، آشپزی، پلیس‌های نظامی (دژبان)، رالی نظامی و گشت جاده‌ای پلیس نظامی (دژبان) را برگزار می‌کند.

در قزاقستان نیز تیم‌های تک تیرانداز، توپخانه، موشک‌های دفاع هوایی و هواپیماهای بدون سرنشین با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

آذربایجان و بلاروس هم به ترتیب بین تیم‌های خدمه کشتی جنگی و نیروهای نظامی مستعمرات، مسابقه برگزار می‌کنند.

در این دوره از رقابت‌ها 23 کشور شامل روسیه، قزاقستان، ایران، چین، آذربایجان، بلاروس، ونزوئلا، مصر، آفریقای جنوبی، یونان، هند، قرقیزستان، زیمباوه، صربستان، کویت، نیکاراگوئه، تایلند، سوریه، اوگاندا، لائوس، مراکش، ازبکستان و ارمنستان شرکت می‌کنند.

در مسابقات امسال، روسیه با 28 رشته، قزاقستان با 21 رشته، ایران با 17 رشته، چین با 15 رشته، ونزوئلا با 9 رشته و مصر نیز با 7 رشته به ترتیب شش کشوری هستند که در بیشترین رشته‌ها شرکت دارند.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس