شاهرخ شهنازی

دبیر کل کمیته ملی المپیک می‌گوید بعد از هماهنگی با وزارت ورزش درباره مسائل تیراندازی اقدام خواهد شد.

به گزارش مشرق، شاهرخ شهنازی درباره اینکه بودجه کمیته هنوز واریز نشده و به نظر می‌رسد برای بازی‌های داخل سالن مشکلاتی به وجود آمده، اظهار داشت: ما هنوز هم منتظر بودجه برای این بازی‌ها هستیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که 3 رئیس فدراسیون به کمیته ملی المپیک نامه نوشته و اعتراض خود را در خصوص اینکه اساسنامه در اختیارشان قرار نگرفته، گفت: اگر متن نامه را دارید برایم بفرستید! اول باید نامه را ببینم تا بتوانم به این سوال پاسخ بدهم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه فدراسیون جهانی تیراندازی در نامه‌ای به کمیته در خصوص وضعیت این فدراسیون از شما سوالاتی داشته، پاسخ کمیته چه بوده، عنوان کرد: نامه از قبل بوده و جدید نیست. قرار است پس از هماهنگی با وزارت ورزش در این مورد اقدام شود.

شهنازی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه آقای رحیمی در گفت‌وگویی که داشتند به میزبانی ترکمنستان برای بازی‌ها اعتراض کردند و اینکه ثبت نام از کاروان هم مشکلاتی داشته، خاطرنشان کرد: از ترکمنستان خواسته شده که برای طی مراحل ثبت نام جلسه حضوری برگزار شود که آنها هنوز جواب مثبت نداده‌اند. مسئولان این بازی‌ها اعتقاد داشتند ثبت‌نام باید به صورت تله کنفرانس برگزار شود. آقای رحیمی اعتقاد دارد به دلیل تعداد نفرات که زیاد هست تله کنفرانس امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: ثبت نام مراحل زیادی دارد و فقط موضوع اسامی مطرح نیست. با تله کنفرانس نمی‌توان همه مسائل را انجام داد. البته آقای رحیمی که سرپرستی کاروان را برعهده دارد در جریان دقیق پروسه اجرایی هست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس