تیراندازی

دبیر پیشین فدراسیون تیراندازی با ارائه گزارشی به فدراسیون جهانی رای اخیر دیوان عدالت اداری را به این مجمع بین‌المللی اعلام کرد.

به گزارش مشرق، انتخابات فدراسیون تیراندازی در حالی 20 تیرماه برگزار شد که چند روز پیش از برگزاری انتخابات دیوان عدالت اداری با ابطال رایی که پیش از این صادر کرده بود حضور سیدمهدی هاشمی در رأس فدراسیون را تایید کرد. با وجود اینکه دادگاه تجدیدنظر این رای را صادر کرده بود، وزارت ورزش در برگزاری انتخابات در تاریخ مقرر تاکید داشت و در نهایت هم با اعلام اینکه رای دیوان به دستش نرسیده مجمع را برگزار کرد. 

پس از برگزاری انتخابات و با توجه به اینکه حساسیت‌های فدراسیون جهانی تیراندازی در اتفاقات فدراسیون ایران و برکناری سیدمهدی هاشمی، نواب نوری دبیر پیشین فدراسیون تیراندازی به منظور از بین بردن شائبه‌ها و دور کردن خطر تعلیق از فدراسیون ایران با ارسال گزارشی به فدراسیون جهانی رای اخیر دیوان عدالت اداری را به این نهاد بین‌المللی اعلام کرد. نوری با عنوان اینکه مشکل فدراسیون تیراندازی در ایران حل شده در گزارش خود رای دیوان عدالت اداری را تشریح کرد. 

با ارسال این گزارش به نظر می‌رسید که برای مدتی حساسیت‌های جهانی روی فدراسیون تیراندازی ایران کمتر شود اما مطمئنا با اعلام برگزاری انتخابات تیراندازی و معرفی علی دادگر به فدراسیون بین‌المللی بار دیگر علامت سوال‌های زیادی در مورد اتفاقات داخلی ایران مطرح خواهد شد. این نکته نیز قابل تامل است که با وجود اینکه 7 ماه از برکناری سیدمهدی هاشمی گذشته فدراسیون جهانی همچنان نام هاشمی و نوری را  به عنوان رئیس و دبیر این فدراسیون ثبت کرده و این دو نفر را در مجامع بین‌المللی به عنوان نمایندگان ایران می‌شناسد. 

مسئولان وزارت ورزش در آخرین اظهارنظر خود از عدم ارسال رای دیوان عدالت اداری به وزارت ورزش خبر دادند و عنوان کردند که اگر چنین رایی هم وجود داشته باشد مجمع به عنوان بالاترین مرجع رسیدگی در فدراسیون به این مسئله ورود خواهد کرد. نکته جالب اینجاست که وزارت ورزش در برکناری سیدمهدی هاشمی شخصا ورود و بر اجرای رای دیوان تاکید کرد  اما در مورد رای تجدیدنظر دیوان عدالت اداری مجمع را مسئول رسیدگی می‌داند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس