سید محمد حسینی - جبهه مردمی انقلاب

عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جبهه مردمی با یک نگاه تحولی با بازسازی و تقویت خود ،کار را استمرار می‌بخشد و هیچ وقفه‌ای در کار جبهه ایجاد نخواهد شد.

به گزارش مشرق، سیدمحمد حسینی عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری هجدهمین جلسه شورای مرکزی این جبهه به ریاست حجت‌الاسلام رحیمیان به تشریح جزئیات این نشست پرداخت و اظهار داشت:مطابق روال هر هفته  اخبار و رخدادهای روز مطرح و مهمترین آن مورد بررسی قرار گرفت، از این رو تحولات دانشگاه آزاد و ترمیم هیأت امنای این دانشگاه که با تائید شورای عالی انقلاب فرهنگی مشغول کار شده‌اند و آقای رهبر را به عنوان رئیس انتخاب کرده‌اند مورد استقبال اعضای شورای مرکزی جبهه قرار گرفت.

حسینی همچنین افزود: در این جلسه خبرمربوط به برخورد  قضائی با تخلفات حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور نیز مطرح شد .وی تاکید کرد: از اینکه قوه قضائیه تسلیم جوسازی‌ها و فشارها نشود و با هر فردی در هر موقعیتی بر اساس قانون و شرع برخورد کند، حمایت می‌کنیم و باید از این مسئله خرسند باشیم.

وی درباره بررسی ساختار جبهه مردمی و برنامه‌های پیش رو اظهار داشت: چون بعد از انتخابات لازم بود یک بازنگری در فعالیت‌های جبهه صورت گیرد و ادامه کار شفاف و روشن باشد از این جهت در چندین جلسه نقاط ضعف و قوت و افق های آینده فرا روی جبهه مطرح شد تا بر اساس آن راهبردها و برنامه های عملیاتی تعیین و مشخص شود.

حسینی تصریح کرد:  جبهه مردمی با یک نگاه تحولی  با بازسازی و تقویت خود ،کار را استمرار می‌بخشد و هیچ وقفه‌ای در کار جبهه ایجاد نخواهد شد واز آنجا که رویکرداصلی جبهه مردمی ایجاد انسجام وتقویت وحدت  و هم افزائی نیروهای انقلاب است در این دوره برای جذب همه افرادو جریان ها که پیش از این به هر دلیل با جبهه همراه نشدند تلاش خواهد شد.

وی بر همین اساس تاکید کرد:‌ کمیته‌های تخصصی جبهه در تهران فعالیت خود را به طورمضاعف ادامه خواهند داد و با رصد و تحلیل اتفاقات درکشور و عملکرد قوا و دستگاه های مختلف ،دیدگاه‌های خود را مبتنی بر نقد سازنده بیان خواهد کرد.

عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در جلسه آینده به  جمع‌بندی نسبتا جامعی از این مسئله خواهیم رسید، درباره برگزاری مجمع سالانه جبهه مردمی گفت: ضرورت داشت قبل از انتخابات دو مجمع برگزار شود و طبیعی است که باید به صورت سالانه مجمع برگزار شود اما اگر احساس شود که برگزاری مجمع فوق‌العاده نیاز است بر اساس اساسنامه هیچ منعی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: هنوز برای برگزاری مجمع ملی فوق العاده جمع‌بندی نهایی صورت نگرفته است البته ما یک نشست 600 نفره را برگزار کردیم اما هنوز برگزاری مجمع ملی قطعی نشده است اما احتمال برگزاری آن ظرف ماه‌های آینده وجود دارد تا با نشاط بیشتری فعالیت خود را پیش ببریم.

حسینی یادآور شد: در حال حاضر  آسیب‌شناسی از فضای فعلی کشور و مهمترین  برنامه‌های آینده  جبهه  در دستور کار است  تا انشاء الله با آمادگی   بیشتر وهدفمندی بهتری پیش برویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    5 0
    وقتی که در انتخابات قبلی میتازدید فکر امروز را نکردید. علاج واقعه قبل از وقوع باید باشد. از همان اول و شروع کار باید برای بعد از انتخابات فکر میکردید که نکردید
  • سید IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    7 0
    چه قدر سختش میکنید بابا. یک حزب سیاسی که اینقدر تعارف و بفرما و بشین داره. هزار ساعت جلسه آخرش هم هیچ. باید از جا بلند شوید و کار کنید. نشست و جلسه بس است
  • مردم IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    7 0
    از ورحانی که شکست خوردید باید همان موقع شروع میکردید. نه اینکه بترسید. شکست مقدمه پیروزی است
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
      1 0
      از مهندس رحمانی فضلی شکست خوردن، مهنــــــــــــــــــــــــــــدســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
  • محسنم IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    6 0
    من چشمم آب نمیخوره این دولت به آخر خوبی تمام شود اما بالاخره باید کار هم کرد و حزب تشکیل داد شاید به درد کشور بخورید
  • اصلاح طلب IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    3 7
    من یکی که موافق شما نیستم به اصلاح طلبان رای میدهم
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
      4 3
      داداش شما کمرت احتیاج به چرخش و رقص داره، واسه همین به ح. ر. رای دادی
  • NO ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    2 0
    پولی نخوردید دزدی هم نکرده اید. پس سرتان را بالا بگیرید و حرفتان را بزنید و از احدی هم نترسید. خدا کریمه
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    1 0
    ماشالله به این اصولگرایی و اصولگراها عجب سعه صدری عجب جهان نگری و کلان نگریی کم مونده هنجار شکنان دل پاک حزب اللهی مثل بهنوش و تتلو عضو شورای جبهه مردمی بشن اگه مردم شما پسااصولگراها را می شناختن و از دل لطیف شما خبر داشتن باهاس در تمامی مراکز دموکراتیک نظام مثل مجلس و ریاست جمهوری و ... بر صدر می نشاندنتان شاید هم نشناندن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس