کد خبر 750394
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴
داعش

گروه تروریستی داعش از طرفدارانش در اروپا خواست کودکان انگلیسی را بربایند.

به گزارش مشرق به نقل از نشریه انگلیسی سان، گروه تروریستی داعش از طرفداران خود خواست کودکان انگلیسی غیرمسلمان را بربایند.

بر این اساس، گروه تروریستی داعش در ماهنامه "رومیاه" که به تازگی منتشر شده است، از نیروهای خود می‌خواهد کودکان غیرمسلمان در اروپا را بربایند. در این نشریه از تصاویر کودکان "مدرسه پادشاهی هم‌سرایان کمبریج" استفاده شده است و زیر آن نوشته شده: ربودن فرزندان کافران مجاز است!

در ادامه این مطلب آمده است: گروه تروریستی داعش از آدم‌ربایی به عنوان یک تاکتیک در خاورمیانه و بخصوص در عراق استفاده می‌کند. گروه داعش در عراق صدها کودک ایزدی را ربود و از آنها به عنوان برده یا عامل انتحاری استفاده ‌کرد. همچنین گزارش‌ها نشان می‌دهد داعش از این کودکان به عنوان سپر انسانی در مقابل نیروهای عراقی استفاده ‌کرده است.

با این وجود، این نخستین باری است که داعش از طرفداران خود خواسته است کودکان انگلیسی را بربایند. یک کارشناس اطلاعاتی هشدار داد زمانی که این گروه درخواست مشخصی از طرفداران خود در غرب مطرح می‌کند، آنها به سرعت آن را اجابت می‌کنند.

این مقام اطلاعاتی تاکید می‌کند: ما در گذشته شاهد بودیم زمانی که داعش به طور مستقیم و از طرفداران‌اش درخواست خاصی داشته است، اقدامات مشابه آن اتفاق افتاده است. برای مثال حملات "گرگ‌های تنهای" داعش در اروپا و زیر گرفتن با خودرو و حمله با چاقو، در نتیجه درخواست این گروه در ماهنامه رومیاه صورت گرفت.

در مقاله نشریه داعش آمده است: اگر یک داعشی یک غیرمسلمان یا کودکان آنها را برباید یا به هر طریقی بر آنها تسلط یابد، جان و مال و ناموس کافران متعلق به آنهاست.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس