امیرعبداللهیان

امیرعبداللهیان گفت: سیاست اسرائیل در تلاش برای تغییر پایتخت از تل آویو به بیت المقدس و سکوت جوامع بین المللی و حمایت دولت آمریکا و سکوت برخی حاکمان عرب در این موضوع، اسرائیل را گستاخ تر کرده است.

 به گزارش مشرق به نقل از دبیرخانه دائمی کنفرانس انتفاضه فلسطین، امیرعبداللهیان در پی اقدام رژیم غاصب صهیونیستی در ممانعت از ورود نمازگزران به مسجدالاقصی اظهار داشت: بیت المقدس اولین قبله مسلمانان بوده و از اشغال این مکان مقدس توسط رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۶۹ تاکنون، این اولین بار است که این رژیم در اقدامی بی شرمانه و ددمنشانه نسبت به ممانعت از ورود نمازگزاران و برگزاری نماز جمعه اقدام کرده است.


وی افزود: سیاست رژیم متجاوز صهیونیستی در تلاش برای تغییر پایتخت از تل آویو به بیت المقدس و سکوت جوامع بین المللی و حمایت منفعت طلبانه دولت آمریکا و سکوت یرخی حاکمان عرب در این موضوع، رژیم صهیونیستی را گستاخ تر کرده و البته  مردم مظلوم فلسطین را بر آن داشته است که با هر ابزاری در دفاع مشروع از خود و بر مبنای اصول شناخته شده در حقوق بین الملل اعتراض خود را اعلام و از حق مشروع و طبیعی خود دفاع نمایند.


 امیرعبداللهیان عملیات شجاعانه و شهادت طلبانه سه جوان فلسطینی در روز جمعه اخیر را نشانه تحول و تغییر در روند مقاومت و شروع مرحله نوین انتفاضه فلسطین دانست.


دبیرکل دبیرخانه دائمی حمایت از انتفاضه فلسطین ضمن محکوم کردن قوی ممانعت از ورود نمازگزاران و برگزاری نماز جمعه در مسجد القصی و بازداشت شیخ محمد حسین مفتی قدس شریف، خطاب به طرفهایی که چشم به سازش با رژیم  نامشروع صهیونیستی دارند گفت: باید این حقیقت را که رهبران مقاومت و مردم فلسطین مدتهاست به آن رسیده اند درک کنند که تنها راه  نیل به حقوق ملت فلسطین، مقاومت در مقابل رژیم اشغالگر قدس است.   امیرعبداللهیان خواستار توجه مسئولانه و اتحاد همه جانبه مسلمانان جهان و نیز جوامع بین المللی در مقابله با  تحرکات ضد بشری رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس