استقلال

پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌ها خیلی خوب در نقل و انتقالات عمل کردند و توانستند یک جمع خوب از بازیکنان جوان و با تجربه را برای فصل بعد در اختیار داشته باشند.

به گزارش مشرق، محسن گروسی در خصوص شرایط پیش روی تیم استقلال اظهار داشت: مدیریت این باشگاه قدری دیر وارد بازار نقل و انتقالات شد، اما وقتی کارش را شروع کرد تخته گاز تا انتها رفت و نقل و انتقالات را خیلی خوب به پایان رساند. به نظر شخصی من این نقل و انتقالات یکی از بهترین نقل و انتقالات باشگاه استقلال در سالهای اخیر است. بازیکنان خوب از رده‌های سنی مختلف جذب این تیم شدند تا به نظر برسد که یک تیم خیلی خوب برای فصل بعد جمع و جور شده است.

وی افزود: البته کار نقل و انتقالات خیلی خوب انجام شده، اما برای آن که ببینیم این تیم چه شرایطی دارد، باید منتظر باشیم و تیم را در شرایط مسابقه ببینیم. البته نفرات جذب شده نشان می‌دهند که تیم برای قهرمانی بسته شده باشد. ولی این هنر کادر فنی است که هماهنگی این بازیکنان را به حدی بالا ببرد که شرایط برای قهرمانی این تیم ایجاد شود.

مهاجم پیشین باشگاه استقلال در خصوص ترافیک سنگین بازیکنان بزرگ در برخی از پست‌ها بیان داشت: این تیم باید در این فصل در سه جبه بجنگد و بازی‌های فشرده و زیادی در پیش دارد و قطعا همه بازیکنان این تیم به کار گرفته خواهند شد. اما خب باید در هفته‌های نخست این بازیکنان به خوبی مدیریت شوند تا حاشیه ایجاد نشود. وگرنه در نیم فصل دوم خود به خود این معضل از بین خواهد رفت.

گروسی ادامه داد: این اولین بار نیست که استقلال مملو از بازیکنان بزرگ و اسمی می‌شود. این تیم همواره در طول دوران حیاتش بازیکنان بزرگ و زیادی را به صورت همزمان داشته است. زمانی که ما خودمان در این تیم بازی می‌کردیم ترافیک در همه پست‌ها وجود داشت. اما همیشه مربیان و مدیران تیم به خوبی داخل و بیرون زمین را مدیریت می‌کردند و برای همین هیچ گاه در این تیم مشکل ایجاد نمی شد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان ساخت: البته کار در استقلال همیشه و در هر شرایطی سخت است. اگر بازیکن زیاد داشته باشید به یک نوع کار سخت می‌شود و اگر کم داشته باشید هم به یک نوع. پس نباید تیمی مثل استقلال به بهانه این که اداره این بازیکنان بزرگ کار سختی است از جذب آنها سر باز بزند.

وی در رابطه با قرعه کشی لیگ برتر نیز بیان داشت: به نظر من قرعه کشی هیچ اثری در سرنوشت نهایی هیچ یک از تیم های لیگ برتر ندارد. چون شرایط به گونه‌ای است که بهرحال همه تیم ها باید با هم بازی کنند. تنها بازی که برای استقلال و پرسپولیس زمانش مهم است، دربی است که به نظر من باید در هفته‌های میانی باشد تا هم دو تیم به شرایط مطلوب رسیده باشند و هم لیگ شرایط برگزاری آن را داشته باشد. بهترین زمان برگزاری دربی‌ها حد فاصل هفته‌های هشتم تا دهم است که در این فصل این مسابقه هم بهترین زمان ممکن انجام می‌شود.

بازیکن دهه های شصت و هفتاد آبی پوشان در خصوص دربی نمادین دو تیم در آلمان اظهار داشت: به نظر من این مسابقه هیچ خاصیتی برای هیچ کدام از این دو تیم نداشت. این درست که دو تیم باید بیشتر با هم بازی کنند تا تابوهای این دیدار مهم شکسته شود، اما نه این که دو تیم را ببریم در یک کشور دیگر این مسابقه را برگزار کنیم. آن هم در این مقطع فصل که همه تیم ها در بدنسازی هستند و به دیدارهای سبک نیاز دارند. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس