حمله

نظامیان صهیونیست امروز در اقدامی بی‏‌سابقه همه مسیرهای منتهی به منطقه القدس القدیمه(بخش قدیمی قدس) و مسجد الاقصی را مسدود و به اردوگاه‎های فلسطینی شدیدا حمله کردند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری الریاض، رژیم صهیونیستی امروز مسجد الاقصی و همه مسیرهای منتهی به منطقه القدس القدیمه را در اقدامی بی سابقه کاملا بست.

پلیس اسرائیل درپی وقوع عملیات شهادت‌طلبانه در مسجدالاقصی تمام ورودی‌های منتهی به این مکان مقدس را بسته و محله قدیمی شهر قدس اشغالی را محاصره کرد. پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای آن امروز مانع اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی می‌‏شوند.

شبکه العربیه گزارش داد که مسیرهای منتهی به القدس القدیمه(محله قدیمی قدس اشغالی) در اقدامی کم‌سابقه طی سال‎های اخیر، کاملا بسته شده است و نظامیان اسرائیلی مسیر بین کرانه باختری و قدس را به طور کامل مسدود کردند.

منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که کابینه امنیتی اسرائیل نیز با بسته شدن مسجد الاقصی و اطراف آن پس از عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان موافقت کرده است.شبکه المیادین در همین ارتباط گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه‎های فلسطینی شدیدا حمله کردند و به طوری که حمله به اردوگاه‎ها بی‌سابقه بوده است.

کمیته‎های مقاومت فلسطین عملیات شهادت طلبانه در قدس را تهنئت گفت و آن را در پاسخ به حملات مستمر صهیونیست‎ها به مسجدالاقصی عنوان کرد.جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین نیز در بیانیه‎ای عملیات «قهرمانانه» سه جوان فلسطینی را تبریک گفته و درباره حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و تلاش برای تقسیم آن هشدار داد.

در درگیری‎های امروز نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در مسجد الاقصی و حومه ان، سه نفر از جوانان فلسطینی شهید و دو نظامی صهیونیست نیز کشته شدند.

رسانه‎های فلسطینی می‎گویند که مجریان عملیات استشهادی الاقصی، سه جوان فلسطینی اهل ام‌الفحم اشغالی بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس