محمد نیشابوری سخنگوی حزب اسلامی کار

سخنگوی حزب اسلامی کار از بررسی گزینه‌های پیشنهادی برای کابینه دوازدهم در جلسه شورای مرکزی حزب اسلامی کار خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد نیشابوری سخنگوی حزب اسلامی کار  با اشاره به تشکیل جلسه شورای مرکزی حزب متبوعش، اظهار داشت: جلسه با حضور اکثریت افراد برگزار شد و اخبار مهم روز کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در رابطه با کابینه دولت دوازدهم، نسبت به برخی وزرا اکثریت جمع، نظر مثبتی داشتند و وجودشان می‌تواند به آقای روحانی و کشور کمک کند. با این‌ حال برخی وزارتخانه‌ها نیاز به تغییر دارند و اگر وزرای فعلی در جای دیگری باشند، مناسب‌تر خواهد بود. بعضی از گزینه‌های پیشنهادی هم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و درباره اشخاصی که می‌توانند به رفع مشکلات کمک کنند بحث شد و قرار شد در فرآیندی که امکان آن باشد به شکلی به آقای روحانی اطلاع دهیم. 

نیشابوری با بیان اینکه بحث کنگره حزب که در آذرماه برگزار می‌شود، موضوع دیگر جلسه شورای مرکزی بود، خاطرنشان کرد: با رای اکثریت آراء قرار شد 2 آذر کنگره برگزار شود. همچنین ستاد اجرایی کنگره متشکل از اعضای دفتر سیاسی، معاون امور مالی، امور استان‌ها و مسئول روابط عمومی و رئیس شورای هماهنگی حزب تشکیل شد.

سخنگوی حزب اسلامی کار افزود: مدت زمان شورای برنامه‌ریزی با توجه به اینکه انتخابات کنگره در آینده نزدیک انتخاب می‌شود با رای اکثریت آراء تمدید شدند و قرار شد همراه با برگزاری کنگره و انتخاب اعضای شورای مرکزی جدید، اعضای شورای برنامه‌ریزی هم مشخص شوند.

حزب اسلامی کار یکی از احزاب اصلاح‌طلب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است که دبیرکلی آن را حسین کمالی بر عهده دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس