کد خبر 748448
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰
آتنا؛ چهره شبکه‌های اجتماعی

عامل قتل آتنا کوچولو در جریان تحقیقات جنایی، جزئیات جنایت سیاه خود را فاش کرد. مرد معتاد مدعی شده برای سرقت و تحت وسوسه‌های شیطانی مرتکب قتل شده است.

به گزارش مشرق،  رسیدگی به این پرونده از ظهر یکشنبه ۲۸ خرداد امسال و به دنبال ناپدید شدن مرموز دختربچه‌ای هفت ساله به نام آتنا اصلانی در دستورکار تیم جنایی شهرستان پارس آباد قرار گرفت.

پدر آتنا با مراجعه به پلیس در شکایت خود گفت: من پارچه فروش هستم. امروز دخترم با من از خانه خارج شد و پس از ساعتی تصمیم گرفت به خانه بازگردد. او به سمت خانه رفت و پس از آن ناپدید شد. وقتی متوجه غیبت دخترم شدم، مسیری را که او از من جدا شد تا خانه جست‌وجو کردم، اما ردی از دخترم به دست نیامد. به همین خاطر تصمیم گرفتم به پلیس مراجعه کنم.

پس از این شکایت و با توجه به حساسیت ماجرا، با دستور قاضی طباطبایی دادستان پارس‌آباد تیمی از کارآگاهان جنایی تحقیقات برای پیدا کردن دخترک را آغاز کردند.

بررسی دوربین‌های مداربسته

کارآگاهان در نخستین گام به بررسی دوربین‌های مداربسته محل گم شدن آتنا پرداختند، اما به دلیل سدمعبر در محل دوربین‌ها، کمکی به ماموران نکرد. از سوی دیگر برخی دوربین‌ها نیز زمان ناپدید شدن دخترک را ثبت نکرده بودند.

تیم جنایی در شاخه دیگری از تحقیقات احتمال دادند، دختر هفت ساله در مسیر خانه دچار حادثه شده باشد؛ به همین خاطر با کمک امدادگران هلال احمر چند بار مسیر را جست‌وجو کردند، اما در این شاخه نیزبه بن‌بست رسیدند.

آتنا؛ چهره شبکه‌های اجتماعی

همزمان با ناپدید شدن آتنا، تصویر او در شبکه‌های مجازی منتشر شد تا اگر کسی از سرنوشت او اطلاعی دارد موضوع را به خانواده‌اش اطلاع دهد. تماس‌های زیادی با خانواده آتنا گرفته شد، اما هیچ کدام نتیجه‌ای نداشت.

دستگیری مظنونان

با گذشت چهار روز از ماجرا، جست‌وجوها گسترده شد و ماموران چند مظنون را در این باره دستگیر کردند. یکی از مظنونان مردی جوان به نام اسماعیل بود که در نزدیکی محل گم شدن دخترک کارگاه رنگرزی داشت. شک پلیس به او زمانی بیشتر شد که بررسی‌ها نشان داد، دوربین‌های مداربسته کارگاه او چند روز قبل از ناپدید شدن آتنا خاموش شده بود.

بازجویی از مظنونان ادامه داشت تا این که پس از ۲۰ روز ماموران به بازرسی محل کار و زندگی اسماعیل پرداخته و با جسد آتنا در بشکه‌ای بزرگ در پارکینگ خانه روبه‌رو شدند.

با کشف جسد دخترک، پرونده وارد مرحله‌ای تازه شد.اسماعیل دوباره تحت بازجویی قرار گرفت و این‌بار به قتل آتنا اعتراف کرد و سکوت ۲۰ روزه خود را شکست.

متهم به قتل در اعترافاتش مدعی شد، روز حادثه دخترک را در خیابان دیده و او را ربوده است. او پس از ربودن آتنا، دختر را به قتل رسانده و جسدش را داخل بشکه رنگرزی مخفی کرده است. مرد جنایتکار قبل از این که بتواند جسد را از مخفیگاهش خارج کند، توسط پلیس دستگیر شده بود.

قاتل را در ملأعام اعدام کنید

پس از اعلام خبر کشف جسد آتنا، اهالی پارس‌آباد در مقابل محل کار قاتل تجمع کرده و آنجا را به آتش کشیدند. اهالی که از شنیدن خبر قتل متاثر و شوکه شده بودند خواستار اعدام اسماعیل در ملأعام شدند. سرانجام با حضور مسئولان شهرستان در جمع مردم و قول آنها برای رسیدگی سریع به پرونده و مجازات قاتل، فضای شهر آرام شد.

به گزارش سایت محلی «آران مغان»، دادستان پارس‌آباد با حضور در جمع مردم معترض، آنها را به صبر و آرامش دعوت کرد تا رسیدگی به پرونده طبق روال قانونی خود ادامه یابد.

رسیدگی ویژه به پرونده

دادستان انقلاب و عمومی مرکز استان اردبیل در پی کشف جسد آتنا اصلانی، کودک خردسال پارس‌آبادی ضمن ارائه توضیحاتی، بر تسریع در رسیدگی به پرونده و صدور حکم مجرم تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، ناصر عتباتی عصر دوشنبه عنوان کرد: جسد آتنا اصلانی که از ۲۰ روز پیش مفقود شده بود عصر دوشنبه در محل متعلق به مظنون دستگیر شده پیدا شده است.

وی بیان کرد: این فرد مظنون در چهارمین روز گزارش مفقود شدن آتنا توسط نیروی انتظامی بازداشت و روانه زندان شده بود و ماموران پلیس آگاهی در یک محل متعلق به این فرد، جسد آتنا را کشف کردند.

دادستان اردبیل با اشاره به جریحه‌دار شدن افکارعمومی از این جنایت تاکید کرد که دستگاه قضایی در باره این پرونده بشدت حساس بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن و با دقت تمام پرونده را بررسی و حکم لازم را در این باره صادر خواهد کرد.

عتباتی اظهار کرد: پلیس آگاهی شهرستان پارس‌آباد و مرکز استان و نیز دستگاه قضایی از همان ابتدا به این پرونده حساس بودند و موضوع با انتقال به مرکز استان با جدیت تمام مورد پیگیری قرار گرفت و به نتیجه رسید.

جزئیات اعترافات قاتل

سیدعبدالله طباطبایی شندآبادی، دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد در گفت‌وگو با جام‌جم درباره کشف راز قتل و انگیزه قاتل گفت: پس از ناپدید شدن آتنا، تحقیقات گسترده‌ای برای رازگشایی از ماجرا آغاز شد و فیلم دوربین‌های مداربسته منطقه را بررسی کردیم. در این رابطه ۶۰دقیقه فیلم را بررسی کردیم که متوجه شدیم در دو سمت کارگاه رنگرزی مغازه اسباب‌بازی‌فروشی و بانک است. دوربین یکی از مغازه‌ها عبور دخترک را ثبت کرده بود، اما در دوربین دوم اثری از او نبود. همین باعث شد احتمال دهیم در بین این مسیر برای او اتفاقی رخ داده است.

وی ادامه داد: در این فاصله پنج شش متری نقطه کور کارگاه قاتل بود که ما او را دستگیر کردیم. در ابتدا اتهام آدم‌ربایی به او تفهیم و او چهارم تیر امسال بازداشت شد. سرانجام در تحقیقات به پارکینگی که در کنار خانه او قرار دارد رسیدیم و در بازرسی آنجا جسد را در بشکه‌ای آبی رنگ پیدا کردیم. پس از اعلام خبر کشف جسد اهالی تجمع کردند که برای آرام کردن آنها مجبور شدیم تحقیقات را متوقف کرده و به آنجا برویم. بعد از بازگشت اهالی به خانه‌هایشان، بازجویی از قاتل را آغاز کردیم. مرد جوان در جریان ۱۵۰ دقیقه بازجویی به تشریح قتل پرداخت.

عامل قتل درباره انگیزه‌اش گفت: روز حادثه دخترک قصد شستن دست‌هایش را داشت. او را به کارگاه برده و دچار وسوسه شیطانی شدم. او مقاومت کرد که دستم را مقابل دهانش گرفتم و باعث خفگی او شدم. بدهی داشتم و دیدن النگوهای دخترک باعث شد، تصمیم به سرقت طلاهای او بگیرم تا با فروش آن چکم را پاس کنم. بعد از قتل جسد را داخل ساک گذاشته و به پارکینگ کنار خانه‌ام انتقال داده و داخل بشکه‌ای آبی انداختم. می‌خواستم آن را به جای دیگری انتقال دهم که دستگیر شدم.

دادستان پارس‌آباد تاکید کرد: به این پرونده به صورت ویژه رسیدگی می‌شود و قاضی اکبری، بازپرس شعبه اول دادسرای پارس‌آباد مسئول رسیدگی به پرونده است. پس از تکمیل تحقیقات، پرونده به دادگاه ارسال می‌شود. مردم مطمئن باشند به صورت ویژه به این پرونده رسیدگی می‌شود.

قاتل کیست؟

به گفته یکی از اهالی پارس‌آباد، مرد جنایتکار به نام اسماعیل ۴۱ ساله متاهل و دارای سه فرزند و سابقه‌دار است. او در محله مردی بدنام بوده و به رباخواری مشهور است. کارگاه رنگرزی او در نزدیکی محل بساط پارچه‌فروشی پدر آتنا بود.

او مردی مرموز و خونسرد است که در مدت ۱۶ روز سعی داشت مسیر تحقیقات را تغییر دهد و خود را بی‌گناه نشان دهد.

اسماعیل ۱۵ سال قبل از همسر اول خود جدا شده و پس از مدتی دوباره ازدواج کرده است. او به مواد مخدر اعتیاد دارد و در بازجویی‌ها گفته، هر نوع موادمخدری که دستم می‌رسید می‌کشیدم، اما بیشتر تریاک مصرف می‌کردم.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 126
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 59
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    وقتی که مردم بچه هایشان را با ان وضع زننده و تک و تنها در خیابان رها کنند. و نران و دختران با این وضع اسفبار در جامعه بگردند. روزگار بهتر از این نخواهد شد و روزبروز جنایت و بی ناموسی زیاد خواهد. شرم و حیایی که نمانده. این از هر هزار حادثه یکی است. که علنی میشه. مردم باید چشمانشان را باز کنند و حیا و حجابی اختیار و مواظب فرزندانشان باشند. ابرویی که ریخته شد برنمی گردد و شیطان هم بیکار نمی نشیند.
    • Arri IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      دلیلی مسخره تر از دلیل شما ندیده بودم کم کم میگن از خونه بیرون نیایید تا بهتون تجاوز نشده تازه این دختر بیچاره وقتی از مدرسه میومده خونه ربوده شده با مقنعه و مانتو بوده
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      شيطان فقط تو كشور ماست توي اروپا وجود نداره برو فكرت رو درست كن مشكل جامعه ما فقر وتبيض وكلي عوامل ديگر هستش كه مردم رو به فحشا كشانده
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      87 19
      کودکان و به خصوص خانواده هایشان نیاز به اموزش های مرتبط جنسی برای مقابله با این قبیل اتفاقات دارند ، اغلب کودک ازاری ها توسط دوستان همسایگان یا بستگان رخ میدهد و با آگاهی دادن وآموزش میشود از اینگونه اتفاقات جلوگیری کرد .
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      29 6
      چقدر حرف مفت میزنی تو. سوال از قوه قضاییه اینه که کسی که خودشون دارن میگن چندین بار سابقه تجاوز داشته چرا راست راست باید بچرحه تو جامعه چرا نباید اعدام میشد چنین انگلی؟؟ همینه دیگه ول میکنن تا جنایات بدتری بوجود بیارن.ثانیا یه فکری به حال این فساد اقتصادی و اجتماعی و این ابر بیکاری کنید وگرنه چند سال دیگه همین جوان ها براتون تصمیم میگیرن.حجاب اجباری پیــــــــــــــــــــــــــش کش
    • س IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      32 10
      واقعا که بهره ایی از فهم و شعور نبردی اگه آدم بودی گناه این جنایت وحشتناکو به گردن یه دختر بچه معصوم نمی انداختی. تو حتما از اونایی هستی که معتقدی اگه زنی یا حتی دختر بچه ایی بدحجاب اومد بیرون حقشه هر بلایی سرش بیاد. اونموقع که خفاش شب چندتا زنو دزدید و به قتل رسوند بین قربانی ها چندتا خانم چادری هم بود . خدا ایشالا زمینو از وجود انسان های سیاه دل و نادونی مثل تو پاک کنه.
    • بهنام تاجیکی IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      دختر 7 ساله و بزک؟مرد حسابی خجالت بکش
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      15 21
      همچین میفرماید: مگر شیطان در اروپا وجود ندارد؟ و از فقر مردم ما حرف میزند که گویا نشنیده ده درصد تجاوزها در غرب به محارم صورت میگیرد
    • حسن IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      13 7
      خیلی چرند گفتی دلیل از این بیخودتر نشنیده بودم
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      33 3
      فکرت پليده پلید بچه ی 7 ساله با مقنعه و مانتو ظاهرش زننده بوده یا اون اسماعیل کثافت مثل تو فکرش پلید بوده?
    • دوست IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      22 3
      سخن شما مثل این است که مردان بیمار باید در جامعه آزاد و رها باشند و دختران سالم و بی گناه باید زندانی شوند تا مورد تجاوز قرار نگیرند؟ با همین استدلال چرا زندانیان بزهکار را آزاد نمی کنند و به مردم نمی گویند از خانه خارج نشوند؟ چه منطقی!
    • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      9 0
      خوشگل بوده ولی بزک نکرده بوده!! قاتلش جانی و روانی بوده
    • علی IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      32 0
      آدم ناحسابی وضع اسفبار کدومه؟ دختر بچه ی هفت ساله با مقنعه و لباس مدرسه هم میشه اسفبار؟ آخه چرا میخواین به هر نحوی که شده بخشی از تقصیر رو گردن افراد قربانی بندازین؟ چرا نمیتونین یه بارم که شده فقط همدردی کنین... واقعا باعث تاسفه که افرادی با طرز فکر شما توی این کشور هستن.
    • شهاب IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      13 4
      جامعه ما از لحاظ جنسی مسمومه و باید براش راهکار پیدا کرد ' در چنین جامعه بیماری من باید به دخترم بیاموزم که مرد خطرناک است ' چون دولتمردان کم عقل هستند
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      2 29
      کسی که بسته های اسکناس را در کیسه نایلون گذاشته و به خیابان می رود و مورد سرقت قرار می گیرد خودش مقصر اصلی است.
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    قاتل باید اعدام شود. اما خانواده ای که دخترش را با بزک و دوزک و بدحجاب بیرون می فرستد منتظر عواقبش باشد.
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      اخه این دختر مظلوم کجاش بزک داشت؛ چرا نمک به زخم می زنید خدا لعنت کنه این قاتل دیوانه رو، آخه چجوی دلش اومد دختر بچه رو بکشه، از داعش هم بدتر ه این ادم
    • تيمسار IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      خاك بر سرت كنن با اين نظرت دختره هفت سالش بود حتي به سن تكليف هم نرسيده بود
    • علی IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      151 9
      دوست عزیز میخواین به جای قاتل، خانواده این دختر بیگناه اعدام شه؟؟؟کی گفته حجب و حیا فقط مختص خانوماست؟مردی که با دیدن یه دختر معصوم هفت ساله تحریک میشه سرش واسه بریدن خوبه...
    • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      105 4
      جهت اطلاع ایشان دختر بچه 7 ساله و همراه و کمک پدرشان برای دستفروشی بوده اند و با آنچیزی که بزک و دوزک گفته اید کاملاً متفاوت است.
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      39 62
      باز هم کسی نظری داد و با سیل توهین و دشنام مواجه شد، منظور ایشون کلی بود... قطعا این قتل برای سرقت جواهرات صورت گرفته ولی در بسیاری از قتل ها و تجاوزات فقط قاتلین و متجاوزین مقصر نیستند، متاسفانه بی عفتی و بی حیایی و... زنها و دختران هم بی تاثیر نیست.
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      85 11
      بزک بوزک مال اون مرفهمین بی درده که خانوادشونو میفرستن انتالیا لخت و عورت بگردن
    • حسن IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      15 1
      خاک بر سرت با این نظرت آخه این طفل معصوم کجاش آرایش داشته
    • دوست IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      15 1
      میخاین کمپین راه بندازید برای اعدام مجدد جسد آتنا برای این که دختر به دنیا اومده برای این که ایران به دنیا اومده برای این که پاهاش را از خونه بیرون گذاشته شاید دلتون خنک شه شاید هم دل بیمارتون درمان!
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      9 0
      مرده شور مغز!!! نداشتت رو ببرن
    • مهدی تبریز IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      3 1
      تلگرام پر است کلیپ های پورن تجاوز ..و دختران کوچک
    • ا IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      10 1
      چی میگی اون دختر همشهری منه.اون مرد کثافت روانی سابقه دار بوده.کدوم بزک.با لباس مدرسه بوده
    • فاطمه IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
      10 1
      امثال شما انصاف ندارین،بچه ها امانت خداوند هستن فرقی نمیکنه بچه ی خودمون یا بقیه همشون دوست داشتنی هستن و بی گناه و حق هیچ کدومشون امثال این اتفاقات نیست .
  • محمد RO ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    105 0
    ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده کودک معصوم هفت ساله ، درمورد این قاتل بیرحم فقط یک چیز میتوان گفت:هیچ حیوانی به حیوانی نمیدارد روا
  • Samad IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    77 8
    اعدام در ملع آم
    • IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      5 0
      عینو خوب عومدی
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      2 0
      داداچ اشتباه میزنی
    • ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      2 0
      ملاً عام
    • علی IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      1 2
      صمد دلبندم. ملأ عام درسته! خواهش می کنم کسانی که سواد ندارند کامنت نذارند.
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      2 0
      سوادت تو حلقت
  • حميد IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    واقعا متاسفم كه يه مشت حيوان كه فكرشون منحرف هست و مثل قاتل فكر مي كنن پيام ميزارن ، يه فرقي بين حيوان و انسان بايد باشه يه دختربچه هفت ساله چه بزكي مي تونه داشته باشه اخه
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    15 1
    در دنیا سال هاست چیزی اختراع شده به اسم پابند الکترونیکی !!!! که اتفاقا کاربری اصلیش برای متجاوزینه . کسی که پابند می خوره دائما محلش تحت نظر پلیس محلیه همچنین به نسبت جرمش برایش شعاعی در نظر می گیرند که در صورت خروج از این شعاع سریعا گشت محلی دستگیرش می کند . انشاله طی 200 سال آینده این تکنولوژی کهنه ! به ایران هم بیاید و انشاله طی 200 سال آینده به این درک برسیم که جایی شخصی با سوابق بد هست بگذاریم کل مردم آن منطقه بدانند که همگی مراقبت کنند مثل کشورهای پیشرفته و درحال توسعه . این حفظ آبرو نیست کمک بزرگ به مجرمه . شاید همان اسباب بازی فروشی یا مغازه روبرویی یا رهگذر اگر می دانست که یک آشغال داخل این مغازه هست سریعا دخترک را می گرفت و اجازه ورود نمی داد . این تابلوشدن هم بشدت بازدارندگی را بالا می برد . حفظ آبرو رو برای مومن گفتن نه مجرم !!!!!! باز هم فامیلیش منتشر نشد !!! که دفعه پیش منتشر می شد الان آتنا زنده بود آتناهای دیگر در راهند چون اصرار داریم آبروی مجرمین و متجاوزین حفظ شود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مجتبی IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    106 8
    بزک و دوزک چیه بابا این دختر که سنش به دوازده سال هم نمیرسه بی حجابی رو دیگه وسط نیارید زشته به قران
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      12 0
      اصن گیریم هم بزک دوزک داشت اخه بچه ۷ ساله؟؟؟؟!!!!!
  • علی IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    88 0
    خدا لعنت کندبراین نامردکثیف
  • امید IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    62 1
    آنالله وانا الیه راجعون این حادثه دردناک نشان‌دهنده اینه که حیوانات شهوت ران حتی براشون بزرگ وکوچک فرقی نمیکنه ضمن سخت گیری در مورد چنین حیواناتی ما مردم هم باید به دختران وپسران کوچک ونوجوان خودمون یه آموزشهایی متناسب با شرایط فعلی جامعه بدیم که انشاءالله کمتر شاهد این بلاهای خانمان سوز باشیم امیدوارم خدا به این خانواده صبر عنایت کنه
    • Arri US ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      12 17
      احسن اگر در مدارس آموزش مسائل جنسی یکی از دروس بود کمتر شاهد این حوادث بودیم بیماران جنسی در جامعه رها هستند
  • مهدی IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    77 1
    یک بوشهریم ،یک هموطن ، از شنیدن این خبر زندگی تو چشم سیاه شده . و از غذا خوردن شدم . مصیبت سنگینیه . خداوند فرزندان این کشور را از چنگال این بی شرفان شیطان صفت حفظ نماید .
  • محمد IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    72 3
    این چندمین 7ساله است که قربانی هوسهای مردانه میشه.ستایش کرج-دختر شیرازی-دختر نیشابوری-و دختر اردبیلی. دختر بچه ها دارن قربانی میشند
    • مجتبی IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      6 0
      عقده های جنسی در مردم ایران روز به روز بیشتر میشه یا دختر بچه قربانی میشه یا دختر مردم از دست مسافرکش نماها و...
  • TR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    49 5
    بزك ودورك؟؟؟؟؟!!!!!
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    67 5
    نکنه از قاتل خوشت اومد داری کارشو توجی مکنی بچه هفففففففففففففتتتتتتتتتتتت سال داشد بفهم
  • آیدا IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    18 64
    خدایا اگه ازدواج کردم به من دختر نده حتی نمیتونم تصورش کنم خیلی سخته حتی نمیشه یه دیقه بچه رو تنها گذاشت یا فرستاد بیرون خدایا یا پسر بده درست تربیتش کنم یا اینکه اصلا بچه نمیخوام :(
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      10 1
      دختر خیلی خوبه دختر برکت خونست ولی با این شرایط جامعه مسئولیت سنگینیه چون همیشه تو دید هوس رانان هستن باید هر لحظه و هر دقیقه حواست بهش باشه زمانه بدی شده حتی نمیشه دختر رو با برادر تنها گذاشت... حرف زیاده.........
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      9 1
      دختر و پسر نداره که خطر برای بچه ها همیشه هست والدین باید هوشیار باشن.
    • ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      5 1
      چه لوس!
    • دانشجو IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      9 0
      چه ربطی داره ... هزاران پسر هم دارن قربانی موارد دیگه ای میشن مورد پسربچه هم داشتیم ... خدابه بچه های طفل معصوم رحم کنه
  • رضازاده IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    13 6
    مقصر اصلی دستگاه های فرهنگی وتهاجم فرهنگی ماهواره و........ است که ادمهای بیضرفیت میبینند اگر مسئولین فرهنگی با بودجه های میلیاردی صرفا دزدی نکنند وبه فکر جامعه هم باشند وصدا سیما برنامه داشته باشد ضمنا با اعمالی که بعضی مسئولین دارند دین ودینداری ووجدانها کمرنگ شده مطمئن هستم مسئولین فرهنگی در جنایتهای اینطوری شریکند نزد خداوند من که امروز دیوانه شدم 53سالمه به مرز سکته رسیدم
  • علیرضا IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    61 10
    این چه حرفیه دوست عزیز...ِ تو باید از خداتم باشه خدا بهت دختر بده. دختر غمخوار پدر و مادره و تو روزهای پیری و بیکسی همه کسه پدر و مادر دخترش هست. من یک دختر 5 ساله دارم و از خدا میخوام فرزتد دومم هم دختر باشه.
  • مهرناز IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    5 1
    بی توجهی پدرومادرها را" کودکان باید بپردازند "چگونه کودک 7ساله با 6 النگو بدست وکوشواره طلا "تنها در خیابان تردد می کرده" به مغازه ای برای اب خوردن می رفته " که معتاد بوده "فرد معتاد به زن وبچه خودش رحم نمی کند"تا چه رسد "رحمی به بچه دیگری داشته باشد"ایا؟ سختی زندگی بی توجهی را ببار می اورد؟
  • حقیقت IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    12 3
    مشرق شما خیلی اشتباه میکنی . نظرات مزخرف یک عده احمق رو منتشر نکن . از یک دختر بچه ایراد میگیرند
  • ی ب از کرج IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    10 3
    درک وفهم شما ازحجاب فقط پوشاندن بدن است نه دل حجاب باید در دل انسان باشد تا جامعه هم باحجاب وسالم باشد شماکه میگوئید بزگ هیچ درکی ندارید چطور میشود دختری که با مداد رنگیش در دفترش عکس پدرومادررامیکشد معنای بزک را بداند آنهم دختر معصوم وهفت ساله که درکوله پشتی کودکانه اش هزاران آرزوی پاک ومعصومانه دارد به امید روزها سال ها و قرن های خوب برای مردمان بخصوص کودکان سرزمینم
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      2 8
      دختر هفت ساله بدون پوشش کافی قطعا مثل کیسه نایلونی پر از اسکناس جلوی مردم هستند. قطعا برخی افراد پدوفیل را تحریک می کند. بیهوده نیست که امام رضا علیه السلام حتی دختر 5 ساله را امر به داشتن حجاب کرد.
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    8 0
    روحش شاد.................
  • فرشاد IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    3 0
    این فقط ی اتفاق بود ی ادم کثیف حوس باز دست ب این کار زد توو همه جای دنیا این اتفاقات میفته فقط باید حواسمون ب دخترای کم سن بیشتر باشه چون بیشتر توو چشم هستن بخصوص اینکه بلانسبت حیوون کم نداریم توو این مملکتی ک شهوت همرو دیوانه کرده ... من از شنیدن این خبر حس خودکشی بهم دست داد.. کاش این خبرو نشنیده بودم ..اون طفل معصوم الان توو بهشته پیش فرشته هاس..این دنیا لیاقت معصومیت اونو نداشت
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    7 2
    مردها باید مواظب نگاهشون باشند . حیا و حجاب مختص خانم ها نیست. اگر انقدر که رو حجاب زنها کار شده بود روی عفت و نگاه مردها کار شده بود ایران گلستان بود. بصورت کلی زن و مرد هر دو باید رعایت کنند
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    13 0
    این ملعون اعتراف کرده که چندی قبل هم یک زن را به قتل رسانده!!!به نظر میرسد در شهرهای کوچک پلیس اگاهی انرژی کافی را نمیگذراد!اگر به جنایت قبلی رسیدگی میشد اکنون شاهد چنین مصیبتی نبودیم!!
  • رضا IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    13 0
    از این خبر خیلی نارحت شدم من خودم یک پسر 9 ساله دارم از مدتی پیش با مادرش تصمیم گرفتیم برای خرید منزل از مغازه ای که حدودا 100 متر بامنزلمان فاصله داره او را تنها بفرستیم که به اصطلاح راه و چاه را یاد بگیره اما وقتی این خبر را شنیدم ترس وجودم را گرفت وتصمیم را عوض کردم از شما خانوادهای عزیز هم میخواهم مراقب بچه ها باشید .
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    5 0
    بابا مرده ربا خوار بوده و از یک ربا بیش از اینتظار نیست
  • SG ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    9 0
    فقط اعدام
  • SG ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    8 0
    وقتی این خبر را خواندم ، بغض گلویم را فشرد ، چطور این نامرد شیطان صفت ، راضی به انجام این جنایت شد ؟ تا کی باید شاهد این فجایع بود ؟ غم ستایش هنوز ، آزارم می دهد ، این هم نمک تازه ای به زخمم شد . دختر کوچک مثل فرشته ، پاک و معصوم ، آن نامرد چطور راضی به این جنایت شد ؟
  • محمدعلی IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    5 0
    ضمن تسلیت به خانواده کودک مظلوم.امیدوارم قوه قضاییه قاطعیت خودشو در این خصوص نشان بده و موجب تسلای خاطر افکار عمومی بشه.واقعاً حیوان صفتی از این بیشتر نیست که طفل معصوم رو اینطور بکشی.اعدام در ملاء عام
  • محمود ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    8 0
    این از ابلیس هم بدتره نامرد. باید سنگسار بشه و زجرکش
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    2 0
    جنایت این جانی را با طرح جدید قانون مبارزه با مواد مخدر پیوند بزنید... طرحی نمایندگان ... پشت آنند.
  • Darya IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    21 1
    خدا صبربده به این خانواده. بعضی از حرفاواقعا شرم آوره این کارکثیف چه ربطی داره به بزززززک آخه؟؟؟! اگه واقعا اینقدرپوشش وآرایش خانما براشون خطرناکه تو کشورهای خارجی باید جنس مونث تاحالا منقرض شده باشه کاش یه کم منطقی فکرمیکردن بعد نظرمیدادن
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      0 12
      دقیقا همان ربطی را دارد که کسی با یک گاو صندوق پر از پول را باز کند و بگذارد کنار خیابان و فکر کند مردم نباید آن را بدزدند.
  • فا طمه IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    5 0
    باید قاتل عدام شد
  • قشقایی IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    4 1
    الله صبرورسن ننه باباسنا اگرفرزنددخترنداشته باشی لذت پدر بودن را نمی فهمی!!!!!!!! باردیگرحیوان کثیفی وحشت وجنایت افریدزعمای قوم بایدچاره ای بیندیشندبا اعدام وسنگسارهیچ نتیجه ای نمی گیریم
  • علیرضا IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    3 4
    اطلاعات ارائه شده به شدت ضد و نقیض هست...امیدوارم مسیر پرونده درست طی شده باشه و برای این که بتونن جوابی برای افکار عمومی داشته باشن یه بی گناه رو اعدام نکنن...البته منظورم این نیست که متهم بی گناه است منظور این است که اطلاعات ارائه شده از سوی پلیس منطقی نیست
    • ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
      0 0
      منم با شما موافقم اخبار دقیق و درست نیست من فکر میکنم کار پسر اسماعیل هست که تجاوز کرده ولی پدره فهمیده و کشته دختر بیچاره رو وگرنه میتونست ببره همون شب اول تو بیابون چالش کنه!این کار یک آدم مبتدی هست
  • حبیب IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    9 0
    شیطان خیلی وقت است که دیگر به آدمها کاری نداره وپیام داده کثافت بودن خود را به گردن من نیندازید.
  • فرهاد IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    4 0
    مگه نگفتند دختربچه 4 روز بعد از مفقود شدن فوت کرده پس قاتل دروغ میگه همان موقع باعث مرگ شده تصور آن برای کسانی که بچه دارند واقعا وحشتناکه خدا کنه تو ملاء عام اعدام بشه و اطلاع رسانی بشه
  • فرید ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    7 0
    این بی شرف معتاد رو با تبر دو نصف کنند.اکثر جنایتها ریشه اش مواد مخدره از سیگار تریاک گرفته تا غیره. معتاد باید اعدام بشه. همه معتاد ها رو اعدام کنید. چین چند سال پیش خوب کاری کرد هر چی تریاکی و شیره ای بود توی دریا ریخت. اگر مصرف کننده مواد نباشه قاچاقچی برای کی مواد بیاره؟!!!؟؟
  • محسن US ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    2 0
    از پلیس و مسولین قضایی خواهشمندم جزییات و روش های کشف جرم را آشکار نکنند.
  • کامران IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    5 0
    کشور ما و جامعه ما داره به کجا میره ؟ خدایا چطور ادم اینقدر بد باشه که یه دختر 7 ساله معصوم را بکشه ؟ واقعا ما مسلمانیم ؟
    • 2020 IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      3 4
      به سوی آزادی و کنسرت و چهارشنبه های سفید و حذف تدریجی و مستمر ستایش، آتنا و ... .
  • حسین IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    7 3
    هیس ! دخترها فریاد نمی زنند!
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    5 6
    دوستان اگه بی حجابی زیاد شده دلیلش فقط و فقط فساد بیش از حد مسولان و زمین خواری و رانت خواری کسانی هست که اگر اسم برخیشون بیاد مشرق چاپ نمیکنه. وقتی از زمین و زمان از مردم عوارض میگیرن کسی جرات ازدواج نداره و از طرفی مردم هم غریزه دارن. وقتی فساد پا گرفت همه بالاجبار رو به این مسیر میارن. فقط کافیه دختری زیبا روی باشی و کارگر یک حیوان صفت. چه اتفاقی خواهد افتاد؟
    • آتش به اختیار IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      4 2
      گمان نمی کنم این پیام از سر دلسوزی باشد، چه بسا فرصت طلبی است. اول آن که، جانی این جنایت متأهل بوده و نیازی به ازدواج نداشته، حتی خود صاحب فرزند است. دوم آن که شما حد فساد را از کجا تعیین کردی که بیش یا کم آن را تعیین کنی؟ سوم آنکه جامعه نشان داد حاضر است برای رسیدن به کنسرت با کرسنت هم کنار بیاید پس بدان که کرم از خود درخت است. چهارم آنکه غریزه مذکور، خالقی دارد و همان خالق راهنمای هدایت آن غریزه به سوی کمال و سعادت بشر است، اما برخی از بشر خودمحور شده و خود را بالاتر از خالقش تصور کرده و برای توجیه گناهش اصل خالق و خلقت را منکر می شود. و آخر آنکه هر کس بیمناک سلامت اخلاقی جامعه است، و برای فرزندان و خانواده خود جامعه ای سالم می خواهد بداند ترویج حجاب و عفاف نسخه ای الهی و غیر قابل جایگزین کردن است. إِنَّا هَدَيْناهُ السَّبيلَ إِمَّا شاکِراً وَ إِمَّا کَفُوراً ...
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    4 9
    اون احمقی که گفته در اروپا شیطان وجود نداره چرا اونجا هم شیطان هست اونجا هم امار تجاوز و ... کم نیست از قرار یه مدت پیش یکی از همفکرانتون رو در جلو فرزندش مورد تجاوز قرار دادن اونم در ملا عام و به صورت گروهی منتهی در اونجا اعدام در ملاعام وجود ندارد که شما متوجه امار وجشتناک تجاوز بشی
  • علی IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    20 6
    هر جامعه ای آزادی بیشتری داشته باشد فساد،بی بندباری و هزار چیز دیگه به حداقل می رسه
    • IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      4 4
      دقیقا بر عکس. کره شمالی آزادی ندارد و حتی یک مورد تجاوز و یا تن فروشی هم ندارد. معتاد و بیکار هم ندارد. کره جنوبی ازادی دارد اما مردهایش دوربین های ریز در توالتهای زنانه کار می گذارند!
    • آتش به اختیار IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      2 2
      هر جامعه ای که تراوشات مغزی انسان خطاکار، به جای وحی الهی در آن بیشتر جاری و ساری باشد، "فساد، بی بندباری و هزار چیز دیگه به حداکثر می رسه". آن کس که خود را مرد می داند و مخالف این است که بی حجابی و تبرج و خودنمایی زن موجب تحریک غریزه طوفانی شهوت جنسی مرد است، یا به مرد بودنش شک کند یا به مریض بودنش یقین. آن کسانی که اعم از زن یا مرد، طوفان شهوت مردان در جامعه را موجب می شوند که این طوفان امثال ستایش افغان یا آتنای مغان را در خود پیچیده و به کام مرگ می فرستد، بدانند در فردای قیامت آنان هم مؤاخذه خواهند شد.
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    9 0
    بي مروت به بچه هفت ساله رحم نكرد . دعا كنيم خدا همه بندگانش را از شر شيطان درامان دارد.... آمين
  • ابراهیم IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    10 1
    غم سنگینی است برای پدر ومادرش و جامعه واقعا غم تمام وجودم را گرفت از این جنایت
  • آرین IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    2 1
    علت اینه، مردم روبه حروم خوری آوردند، وقتی دلت انباشته از مال حروم شد دیگه گناه صغیره و کبیره واست میشه رفتار روز مره و رفتار ثابت، حروم خوری انسان رو از انسانیت دور میکنه، لقمه ی حروم هرکس وارد زندگیش کنه یعنی آتیش زدن به خرمن هستیش. مراقب لقمه هامون باشیم، مراقب عفت مون باشیم، مراقب انسانیت مون باشیم، یه خورده بیشتر هواسمون به خدا باشه.
  • ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    4 1
    به نظر من، اینها توجیه هست ما تو مملکتمون فقر فرهنگی داریم، تا این موضوع حل نشود شاهد اینجور مسایل خواهیم بود، اگه بخواهیم این اتفاقات نیافتد باید همه دست به دست هم دهیم تا فرهنگ اسلامیمان را افزایش دهیم.
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    3 0
    باید اعدام بشه
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    4 0
    باید اعدام بشه
  • مقداد IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    2 1
    بزک چیه.حالانباید برای بچه مون طلابخریم!!!!!؟ خری که از قاتل حمایت می‌کنیم. بله با توام.تازه اونم هفت ساله ست.وسوسه قاتل بخاطر طلا بود نه هوا هوس
  • علی IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    1 0
    همه باید ایمانمان را قوی کنیم تا ( کالا نعام بل هم اظل ) نشویم چون حیوان هم این کار را نمی کند .
  • مجتبی IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    2 8
    شاید اون مرد 30 درصد مقصر باشه 70 درصد به دولت حکومت برمیگرده مردم تو فقر و عقده های جنسی هستند! این چیزا با اعدام درست نمیشه. تو این چند سال ده مورد از این خبرا شنیدم
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
      2 0
      اگه بخاطر فقره اونوخ باید بیشتر از نصف مردهای کشورمون از این جنایات میکردن درضمن این بی شرف فقیر هم نبود رنگرز بود مجرد هم نبود متاهل بود بچه هم داشت معلوم نیست با بچه های خودش هم شاید یکارایی کرده خدا لعنتش کنه....
  • بی نام IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    5 0
    من خودم مادرم وقتی این اتفاقات وحشتناک رو می شنوم حالم خیلی بد میشه وتا چند روز به این حادثه ها فکر میکنم چرا جامعه ما این قدر باید کثیف باشد که حتی یک دقیقه هم نمیشه از بچه هایمون چشم برداریم وهمیشه در ترس و وحشت زندگی کنیم که مبادا برای فرزندانمان اتفاقی بیفتد
  • ناشناس IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    1 6
    اینکه واقعا بعضی دختر بچه هاشون رو به وضع زننده و گاها نیمه برهنه بیرون میارن حرفی نیست این وسط در جامعه بیمارانی وجود دارد و منحرفین جنسی هم کم نیستند .بحث یاد دادن حیا و حجاب به دختران جدا بخاطر این بیماران هم که شده نسبت به نوع لباسی که تن دختر ان خود میکنید حساس باشید
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    2 0
    قاتل دو بار هم زن گرفته و این كارو كرده؟ قاطی تریاكش ویاگرا نبوده؟؟! هر كی تریاك میزنه تا دو روز بی حاله، این به بچه هفت ساله رحم نكرده! خدا بچه رو بیامرزه.
  • محمد IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    2 0
    دعاکنید خداوند یک لحظه عقل را از انسان نگیرد وبه خودش وانگذارد شیطان همه جاهست
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    6 2
    سند 2030 کجایی؟ دقیقا کجایی؟
  • سارگل IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    8 0
    متأسفم برااونی که میگه دختر بچه ۷ ساله بزک دوزک کرده ؟؟؟!!!
  • علی IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    0 0
    مشرق جان با سلام لطفا یک مقاله توپ در مورد امنیت اجتماعی منتشر کن. واقعا نیاز اساسی جامعه ماست. با تشکر
  • ابراهیمی IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    0 0
    این افرادبیمارندممکنه آزمایشات نشون ندهندولی مشکل دارندممکنه ازطفولیت مشگل داشته باشند.بهرجهت ظلم بزرگی است.ودرکل فقرهم خیلی داره روجامعه تاثیرمیذاره امیدوارم دولتمردان چاره ای بیاندیشند
  • حامد IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    0 0
    طبق قانون مجازات اسلامی قاتل باید به رجم وتعزیر محکوم شود.
  • عمر IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    5 0
    ایرانم گریه کن درغمازدست دادن کودکان معصومت
  • میشا IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    6 0
    دوست عزیز دختر بیچاره هفت سالش بود بزک و دوزک چ صیغه ایه حجاب مختص زن نیس شامل مرد هم میشه شما هم شعور اگه نداری نظر نده طرز فکر تو هم دست کمی از اون وحشی نداره اینجور ادما رو نباید راحت کشت باید زجرکش کرد
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    3 0
    قاتل دروغ گفته که همون دقایق اول خفه اش کردم و قصدم دزدی بوده میخواد به جرم قتلش تجاوز هم اضافه نشه. این ادم بیمار روانی هست.
    • BE ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
      3 0
      واقعا اگه کارش دزدی بوده چرا دیگه تجاوز کردی بی شعور . اول تجاوز کرده و کشتش بعد طلاهاشو دزدید و فکر میکرد دستگیر نمیشه مث قتل های قبلی. قتل ها یقبلی هم تجاوز بوده. این که اینطوری گفته معلومه که سطح هوشش خوبه برا طراحی این قتل هاو رد گم کنی و همه قتل هاش با فکر و از روی عمد بوده. هر جی بهش بگیم کثافت و حیوون کمشه.
  • فرزاد پورحیدری ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    5 0
    روحش شاد
  • بی نام IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    2 0
    دخترک بی گناه قربانی خوی حیوانی و امیال افسار گسیخته مرد شد. بلای جانسوز اگه بیاد چه اموزش داشته باشی یا نه دامنگیرت میشه. این دختر اگه اموزشم دیده بود در مقابل شیطان چه شانسی داشت؟
  • فرهاد IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    2 0
    شما بجای همدردی با خانواده دختره باهم کلکل میکنید
  • زهرا IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    2 0
    متاسفانه کار باید ریشه ای حل بشه..از حمله به نظرات هم چیزی درست نمیشه...حتما باید مسئولین یه فکری برای سابقه دارها و افرادی که مشکل دارن بکنه...بیماران روانی و جنسی در جامعه رها هستن.و این مسئله دخترو پسر ندارن.کودک آزاران جنسی متاسفانه در پستهایی قرار میگیرن که کودکان به راحتی در دسترسشان هستن..در اماکن ورزشی.علمی..حتی مذهبی...اگه یک برنامه ای برای سابقه دارها و همچنین کسانی که با کودکان سروکار دارن داشته باشن که یک تست جنسی بدن و مشخص بشن تا در جامعه رها نباشن خیلی خوبه.پدوفیل ها(کودک آزاران) حتی در فامیل ،بستگان نزدیک و معلمین و غیره میتونه باشه..باید مراقب باشیم..ای کاش آتنای عزیز مغازه یک آدم بدنام و رباخوار رو در محله برای آب خوردن انتخاب نمیکرد و نمی رفت..بزرگترها مواظب این طفل معصوم ها باشید...جامعه خرابه و مسئولین متاسفانه بی برنامه....ای کاش برنامه جامع روانشناسی جنسی برای همه اجرا میشد ...تا بچه ها آسیب نبینن....خدا رحمت کنه....
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    2 0
    متأسفانه امروزه گسترش فساد در جامعه مجرمان را بسيار جسور تر كرده، عدم ترس از قانون باعث شده در جايي كه مجرمان بايد از قانون، پليس و مردم بترسند قضيه بر عكس باشد، جسارت مجرمان تا ان جاست كه درون اتومبيلها به درب منازل و كوچه هاى خلوت امده و دست به بي شرمانه ترين اعمال حيوانى مى زنند و از ديده شدن توسط مردم ترسي ندارند و كسي هم نيست جمعشان كند.
  • رامین IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
    1 0
    اعدام نه سنگسار
  • هادی IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
    3 1
    سنگساردرچند مرحله
  • م س IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
    6 0
    تف برشرفت از حیوان بدتره این گثافت
  • توحید IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
    4 0
    عکس این دخترو که میبینم واقعا ناراحت میشم. خو این نامرد گفته النگوهاشو میخواستم بفروشم. فقیر بوده یا رباخوار؟
  • اذربایجانی IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
    3 0
    ملعون معتاد
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
    3 0
    ملت بایدخیلی مواظب بچه هایشان باشند ..... دولت باید ضریب امنیت را خیلی بالا ببرد .قضات باید احکام سخت گیرانه تر برای مجرمان صادر کنند .. .... پلیس آگاهی باید به بهترین تجهیزات کشف جنایت مجهز بشه ( اگه قتل های قبلی این مجرم کشف شده بود الان آتنا زنده بود ) بهر حال مجرم شیطان صفت تو همه دنیا هست به ایران هم معطوف نمی شود ...
  • محمود IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
    2 0
    خانوم باران کوثری که تا دیروز درباره اعدام می گفتند، جواب توحش را با توحش نمی دهند ‌و امروز برای آتنا مرثیه سرایی می کنن، نظرشون در این باره چیه؟
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
    1 7
    لعنت به اونایی که برن و اعدام این مرد رو ببینند
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    0 0
    جامعه ما بیماره. متأسفانه همین تعصبات بی جا باعث دین زدگی مردم شده! باید یه فکری به حال مردان وزنان بیمار جامعه بکنیم. وام ازدواج پنج ملیونی با هزارتا ضامن چک و اختلاسای میلیاردی بدون ضامن....
  • IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
    1 0
    بایداعدام این کثافت را همه ی شبکه ها پخش کنندتادرس عبرتی برای امثال اینان باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس