نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی‌ از تسلط کامل نیروهای امنیتی به مناطق مرزی زلزله‌زده غرب کشور خبر داد و خواستار هوشیاری ماموران امنیتی در برابر تحرکات پژاک در منطقه شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، موید حسینی‌صدر دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تماس‌های مردمی از روستاهای اطراف خوی وقوع خسارات در روستاهای این شهر و شهر چالدران را تایید کرد و افزود: ارتباطات مردمی حاکی از آن است که در تعداد زیادی از روستاها خساراتی به ساختمان‌ها و منازل شهروندان وارد آمده است.
وی تصریح کرد: به دلیل ساعت وقوع زلزله در میانه روز حجم خسارات و تلفات احتمالی چندان زیاد نبوده است، اما با این حال بخش‌های روستایی خسارت‌هایی دیده‌اند که باید به آنها کمک شود.
حسینی‌صدر اضافه کرد: ضمن تقدیر از مسئولان استان که اعلام آمادگی کرده‌اند تا کمک‌های لازم را به برادران مسلمان خود در کشور ترکیه ارائه دهند؛ فرودگاه خوی نیز به دلیل مجاورت با شهر وان ترکیه به جای فرودگاه آسیب دیده شهر به کمک مردم ترکیه می‌شتابد.
وی شرایط حاکم بر مناطق مرزی غرب کشور را حساس ارزیابی کرد و در عین حال تمام تحرکات عناصر پژاک و پ.ک.ک را تحت کنترل نیروهای امنیتی اعلام کرد و گفت: نیروهای مسلح و امنتی غرب کشور باید با نهایت هوشیاری اجازه هرگونه سوءاستفاده به گرهک‌های معاند ‌و منافق را ندهند.
نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نیروهای امنیتی ایران آماده‌اند تا برادران ترک خود را در تامین امنیت منطقه زلزله‌زده وان یاری دهند.
وی تعداد کشته‌های زلزله در وان ترکیه را بالغ بر یک هزار نفر اعلام کرد و گفت: مردم و مسئولان خوی آمادگی خود را برای تامین مایحتاج زلزله زدگان ترکیه اعلام می‌کنند و همین اینک مرز رازی - کاپی کوی به همین منظور باز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس