کد خبر 747630
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
رضا سراج

در عملیات تیم سلطنت طلبان، مقرر شده بود تعدادی از دانشجویان کشته شوند و سپس بازوی امنیتی و جنگ روانی اصلاحات، کشتار دانشجویان را منتسب به رهبری نمایند.

به گزارش مشرق، رضا سراج کارشناس مسایل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

در طراحی و اجرای فتنه 78 شاهد هماهنگی و هم‌افزایی بازوی امنیتی و جنگ روانی اصلاحات و شبکه سازماندهی شده سلطنت‌ طلبان بودیم. اما از این هماهنگی و هم‌افزایی رمز گشایی نشد!

بازوی امنیتی اصلاحات در فتنه 78 منفعل ساختن نیروی انتظامی، ایجاد خلاء امنیتی در کشور و تضیف و برکناری رهبری را هدف گذاری کرده بود و سلطنت طلبان نیز براندازی نظام را با تداوم آشوب و اغتشاش مدنظر داشتند.

در شب حادثه، تیم نفوذی سلطنت طلبان در داخل کوی دانشگاه، عملیات تخریب را آغاز کردند و همزمان بازوی امنیتی اصلاحات نیز تجمع، التهاب آفرینی و اغتشاش را شروع نمودند.

در عملیات تیم سلطنت طلبان، مقرر شده بود تعدادی از دانشجویان کشته شوند و سپس بازوی امنیتی و جنگ روانی اصلاحات، کشتار دانشجویان را منتسب به رهبری نمایند و در ادامه از طریق تجمعات، انتشار بیانیه‌ای که متن آن نیز از پیش تنظیم شده بود و ورود جریان‌های سیاسی (جریان منتظری و...) تضعیف و برکناری رهبری، کلید زده شود.

خوشبختانه شبکه سلطنت طلبان نتوانست به هدف خود (کشته سازی از دانشجویان) برسد؛ اما بازوی امنیتی و جنگ روانی اصلاحات، از کشته شدن یازده دانشجو خبر دادند.

در صبح حادثه، دانشجویان معترض و در عین حال بی‌خبر از طراحی پشت صحنه، به سمت وزارت کشور روانه شدند و در آنجا توسط «م ت» معاون وزیر کشور به سمت بیت رهبری هدایت گردیدند تا اهداف بعدی فتنه پی‌گیری شود...

ادامه دارد...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس