نصیرزاده

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال را مناسب دانست.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر گفت: قرعه‌کشی خوبی بود و به نظرم شاهد رفتار منطقی از سوی سازمان لیگ بودیم شرایط به گونه‌ای بود که بتوانیم از امکانات سخت‌افزاری‌مان استفاده کنیم. مثلاً اگر سپاهان در اصفهان بازی دارد ذوب‌آهن بیرون می‌رود یا در تبریز تراکتورسازی میزبان باشد ما بیرون از تبریز بازی خواهیم کرد. به نظرم این هنرمندی سازمان لیگ بود طوری که 20 درصد شانس در قرعه‌کشی دخیل بود و 80 درصد رفتار منطقی سازمان لیگ. به نظرم قرعه‌کشی خوب بود و حداقل باشگاه ما از این قرعه‌کشی رضایت دارد.

وی در خصوص اینکه چرا مدیران باشگاه‌ها در مراسم امروز غیبت داشتند، تصریح کرد: این موضوع را باید از خودشان بپرسید. اما به هر حال به نظر من باید به این مراسم احترام گذاشته می‌شد. البته مراسم دیر آغاز شد و مسئولان منتظر صداوسیما بودند تا این مراسم پخش شود. به هر حال امیدوارم همه  چیز سر وقت انجام شود هرچند که اگر دیر انجام می‌شد خیلی مهم نبود. معتقدم سازمان لیگ در این اتفاق مقصر نیست.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در مورد اینکه چرا مصطفی آجرلو مدیرعامل تراکتورسازی قبل از شروع مراسم به نشانه اعتراض مراسم را ترک کرد، تصریح کرد: باید از خودش این را بپرسید اما فکر می‌کنم دعوتنامه‌ای که به ما دادند برای دو سه روز پیش بود و علت اینکه مراسم قرعه‌کشی زودتر انجام نشد این بود که منتظر نتیجه بازی ایران و ازبکستان بودند تا صعود تیم ملی به جام جهانی مشخص شود این مسئله همه چیز را تحت‌الشعاع خود قرار داد و مطمئنا اگر این اتفاق نمی‌افتاد قرعه‌کشی زودتر انجام می‌شد. برنامه‌ریزی سازمان لیگ خوب است اما باید بگویند که به هر برخی از باشگاه‌ها در حال حاضر برای برگزاری اردو در خارج از کشور به سر می‌برند و به همین دلیل نتوانستند به مراسم بیایند.

نصیرزاده در خصوص اینکه آیا طلب باشگاه گسترش فولاد از استقلال بابت انتقال داریوش شجاعیان به این تیم وصول شده یا خیر، افزود: شجاعیان بحثی نداشت چرا که صحبت آن تمام شده است ما بخش اول پول او را که 600 میلیون تومان بود گرفتیم و خرج هم کردیم و هیچ چیزی از آن باقی نماند!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس