کد خبر 747201
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
ترامپ

«دونالد ترامپ جونیور»، فرزند ارشد رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار ویدئویی دستکاری‌شده که حمله به شبکه خبری «سی‌ان‌ان» با یک جنگنده را نشان می‌دهد همانند پدرش جنجال آفرید.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ جونیور»، فرزند ارشد رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار ویدئویی دستکاری‌شده که  حمله به شبکه خبری «سی‌ان‌ان» با یک جنگنده را نشان می‌دهد همانند پدرش جنجال آفرید. 

توئیت «ترامپ جونیور» کمتر از یک هفته بعد از آن صورت می‌گیرد که «دونالد ترامپ» ویدئویی کوتاه از خودش در حال ضرب و شتم خبرنگاری که لوگوی «سی‌ان‌ان» روی سرش قرار گرفته بود منتشر کرد. 

اکنون، «ترامپ جونیور» در حساب کاربری‌اش در توئیتر ویدئویی را باز نشر کرده که پدرش را در حال شلیک موشک از جنگنده به سمت هواپیمایی با لوگوی «سی‌ان‌ان» نشان می‌دهد. 

این فیلم دستکاری‌شده را ابتدا یک حساب کاربری دیگر صبح شنبه منتشر کرد، اما پسر «دونالد ترامپ» آن را بازنشر کرده و بالای آن نوشته است: «یکی از بهترین (فیلم‌هایی) که تا کنون دیده‌ام.» اصل فیلم مربوط به فیلمی به نام «تاپ گان» است اما به نحوی بازسازی شده که تصویر «ترامپ» روی چهره «تام کروز»، بازیگر آمریکایی قرار بگیرد که نقش «ماوریک» را در فیلم بازی می‌کند. 

رفتارهای «دونالد ترامپ» با رسانه‌ها در مدت زمان ورود وی به کاخ سفید به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا مورد بحث و انتقادات فراوان بوده است. وی رسانه‌هایی که کوچکترین انتقاد علیه وی مطرح می‌کنند را با لقب  «Fake News» (جعل‌کننده خبر) مورد حمله قرار داده است.

«ترامپ» در روزهای گذشته همچنین مقالات و نوشته‌هایی در رسانه‌ها که به تمجید از وی پرداخته‌اند را در حساب توئیترش بازنشر و از آنها تشکر کرده است. بسیاری از کاربران، در اظهارنظرهایی زیر پست‌های ترامپ دوگانگی استدلال‌های وی را خاطرنشان کرده‌اند. برخی از کاربران این نکته را خاطرنشان کرده‌اند که ترامپ هنگامی که کوچکترین انتقادی از او در رسانه‌ای مطرح شود آن را جعلی خطاب می‌کند اما در صورتی که همان رسانه، مطلبی در تمجید او منتشر کند، او آن رسانه و مطلبش را تأیید می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
    1 0
    خخخخخخخخ
  • ا IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
    0 0
    خبر جعلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس