کد خبر 745431
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳
 هوادارسرخابی

قرار است هواداران تیم‌های پرسپولیس و استقلال با آرای پیامکی خود بازیکنان مدنظرشان برای دربی در پیش رو که در آلمان برگزار شود را انتخاب کنند و البته این حق انتخاب برای رقیبان دو تیم هم وجود دارد.

به گزارش مشرق، طبق برنامه اعلام شده از سوی اسپانسر مشترک دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، قرار است این دو تیم 25 تیرماه در بیله‌فلد آلمان یک دربی دوستانه و تدارکاتی را برگزار کنند و این در حالی است که با توجه به جذابیت این دیدار قطعاً ایرانی‌های زیادی در سطح اروپا مشتاق و علاقه‌مند به دیدن این بازی هستند.

این در حالی است که با تدابیری که اندیشیده شده قرار است اتفاق‌های جذابی در این بازی برای دو تیم و هوادارانشان در نظر گرفته شود. با طرح و برنامه‌ای که از سوی اسپانسر دو باشگاه و سامانه هواداری 3090 قرار است انجام شود از هواداران پرسپولیس و استقلال خواسته شده تا به صورت پیامکی ترکیب و بازیکنان مد نظرشان برای این بازی را اعلام کنند تا به نوعی هواداران دو تیم در این بازی دوستانه و جذاب سهم بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

بر این اساس، قرار است نسبت به آرائی که هر بازیکن در هر پست به دست می‌آورد به بازی برود. از نکات جالب توجه این است که حتی با آرای هواداران دو تیم آن‌ها می‌توانند ترکیب تیم رقیب را انتخاب کنند، بدین صورت که هواداران پرسپولیس، ترکیب استقلال را انتخاب کنند و بالعکس هواداران استقلال هم همین کار را برای پرسپولیس انجام دهند.

تا این لحظه قرار است بازی در شهر بیله‌فلد انجام شود اما در صورتی که ورزشگاه دیگری با ظرفیت و گنجایش بیشتر برای میزبانی از این بازی اعلام آمادگی کند این احتمال وجود دارد که بازی در شهر دیگری برگزار شود.

هواداران پرسپولیس و استقلال قصد دارند با این روش رأی دادن پیامکی، ترکیب مورد نظر خود برای این دربی که برای اولین بار در تاریخ در خارج از کشورمان برگزار می‌شود، ترکیب مد نظر خود را اعلام کنند.

بنابر پیش‌بینی‌ها، ایرانی‌های مقیم آلمان و برخی از کشورهای اروپایی قصد دارند حضور پررنگی برای تماشای این دیدار داشته باشند.

انجام این بازی به جز بحث درامدزایی برای این دوباشگاه باعث می‌شود با انتخاب ترکیب دو تیم از سوی هواداران، این موضوع هم به نوعی دیگر باعث درآمدزایی باشگاه‌های سرخابی شود، از طرفی سرمربیان دو تیم به جای گمانه‌زنی‌ها که در رسانه و میان پیشکسوتان وجود دارد، قادر خواهند بود با این اقدام نظر هواداران در خصوص ترکیب را اعمال کنند و کادر فنی دو تیم متوجه می‌شوند در هر پستی که هواداران می‌خواهند به میدان بروند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس