کد خبر 745268
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس

عدم پرداخت مطالبات بازیکنان پرسپولیس که از فصل گذشته به جای مانده روحیه آنها را در آستانه برگزاری اردوی اروپایی پایین آورده است.

به گزارش مشرق، قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر شانزدهم با 66 امتیاز و 9 امتیاز اختلاف نسبت به استقلال تیم دوم جدول باعث شد تا هواداران پرسپولیس فصل رؤیایی‌ را پشت سر بگذارند اما از طرف دیگر بازیکنان پرسپولیس که نقش اصلی در این موفقیت را داشتند با چالش‌های مالی مواجه شده که هنوز حل نشده و در حالیکه کمتر از 4 هفته دیگر لیگ برتر هفدهم آغاز می‌شود هنوز هم این مسائل ادامه دارد.

بازیکنان پرسپولیس هنوز 20 درصد از قرارداد فصل هفدهم خود را از این باشگاه طلب دارند که هنوز این مبلغ به آنها پرداخت نشده است. 

از طرف دیگر پاداش قهرمانی مقتدرانه بازیکنان پرسپولیس در لیگ برتر به آنها داده نشده اما سرخپوشان هنوز به صورت جدی نسبت به این مسئله واکنشی نشان ندادند هرچند که آنها دیگر به دنبال تعطیلی تمرین و اعتصاب نیستند بلکه به دنبال راه حلی هستند تا صدای مشکلاتشان به گوش مسئولان باشگاه رسیده و بازیکنان بتوانند به حق و حقوق قانونی خود برسند.

عدم پرداخت پاداش قهرمانی، پرداخت نشدن 20 درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته و عملی نشدن آپشن‌های توافق شده تا این لحظه که خبر روی خروجی ما می‌رود باعث ناراحتی بازیکنان پرسپولیس شده است. این در حالی است که شاگردان برانکو طبق برنامه صبح فردا راهی اوکراین خواهند شد تا اردوی آماده‌سازی خود را در شهر کیف دنبال کنند و سپس به آلمان می‌روند تا با استقلال بازی کنند و عدم پرداخت حق و حقوق آنها باعث شده تا روحیه سرخپوشان در آستانه این اردوی اروپایی، پایین بیاید.

عملکرد مناسب تیم پرسپولیس در فصل گذشته انتظارات هواداران این تیم را به حق بالا برده است و این موضوع می‌طلبد که در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر، با پرداخت به موقع، بازیکنان این تیم با روحیه مناسبی وارد کارزار لیگ برتر شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس