معاون سیما

مرتضی میرباقری گفت: محرم امسال با آغاز مهر ماه مصادف شده است و ما برای این ماه تولید دو سریال را در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش مشرق، مرتضی میرباقری معاون سیما درباره مجموعه‌های نمایشی ماه محرم و نوروز 97 گفت: محرم امسال با آغاز مهر ماه مصادف شده است و ما برای این ماه تولید دو سریال «هاتف» و «عقیق» را در نظر گرفته‌ایم، ولیکن از آنجا که محرم سال جاری (1396) مقارن با هفته نیروی انتظامی شده، پخش مجموعه تلویزیونی «زیر پوست» را هم در نظر داریم.

وی در خصوص دو مجموعه نوروزی در فروردین 97 بیان کرد: امروز می‌توانم نوید این را بدهم که دو سریال نوروزی «آرماندو» و «پایتخت ‌5» برای ایام نوروز 97 در نظر گرفته شده و دو گروه این مجموعه‌های نمایشی در حال تصویربرداری هستند. ما امیدواریم که به فراخور مناسبت‌ها، از دو ماه قبل مجموعه‌های نمایشی را آماده پخش داشته باشیم.

معاون سیما در ادامه در خصوص تولید مینی سریال های اپیزودی شبکه های سیما، اظهار داشت: معمولا مینی سریال‌های اپیزودی برای ایامی در نظر گرفته می شود که یا تولیدات نمایشی ما به زمان پخش نرسیده باشد و یا در  تعطیلاتی قرار بگیریم که از قبل پیش بینی نشده باشد. ما پیش از محرم در هفته دفاع مقدس با دو سریال «یحیی» و «پرواز در ارتفاع صفر» تا پایان تابستان مهمان خانه ها هستیم.

رسانه ملی خود را مخاطب درجه اول بیانات رهبری می‌داند

میرباقری در ادامه گفتگوی خود، در خصوص بیانات مقام معظم رهبری درباره «آتش به اختیار» گفت: مواقعی که مقام معظم رهبری موضوعی را مطرح می کنند، در همان وهله اول متوجه طرح موضوع آن می‌شویم و به دنبال آن به جستجوی مصادیق عینی در رسانه ملی می‌گردیم.

وی افزود: ما به نوعی خودمان را مخاطب درجه اول بیانات انقلابی مقام معظم رهبری می دانیم و بعد از هر سخنرانی ایشان، بلافاصله جلسات متعددی در سازمان صدا و سیما برای واکاوی و پژوهش در گفتار ایشان برگزار می شود.

معاون سیما پیرامون سهم تولیدات شبکه های تلویزیونی با موضوع «آتش به اختیار» توضیح داد: ما پیش از اینکه چنین موضوعاتی را وارد ساختار پیچیده‌تر رسانه‌ای مانند سریال سازی خود کنیم، حوزه پژوهشی خود را فعال کرده ایم تا به صورت خیلی جدی‌تر با آگاهی بیشتر، داده‌ها را در اختیار تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان خود قرار بدهیم.

میرباقری در پایان ادامه داد: به فراخور موضوع آتش به اختیار با همکاران خود در شبکه چهار در حال طراحی برنامه ای هستیم تا بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را توسط کارشناسان حاضر مورد پردازش قرار بدهیم. امیدوارم با بررسی و دستیابی به نقاط ضعف بتوانیم تعامل خوبی را با حوزه پایین دستی درخصوص آتش به اختیار ایجاد کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس