کد خبر 744855
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
عاشقانه

در قسمت گذشته سریال نمایش خانگی «عاشقانه» به کارگردانی آقای منوچهر هادی، در چند سکانس به مردم شهرستان اسلامشهر توهین صورت گرفت و باعث تعجب و دلخوری بسیاری از مخاطبان این سریال شد.

به گزارش مشرق، در ادامه داستان عجیب و غریب سریال «عاشقانه»، یکی از شخصیت‌ها برای پیدا کردن دختری که جماعتی را سر کار گذاشته و همسر کهنسال خودش را تلکه کرده است به محله‌ای می‌رود که کودکان آن محله درقبال دریافت پول محل زندگی آن دختر را معرفی می‌کنند. بله شهرستان اسلامشهر محل زندگی این دختر کلاش است اما داستان به همین جا ختم نمی‌شود. وقتی دخترک پیدا می‌شود تهدید می‌کند که اگر قصد تحویل دادنش را داشته باشند جیغ و داد خواهد کرد و مردم این منطقه که سرشان برای دعوا درد می‌کند جلو می‌آیند و همه رو لت‌وپار می‌کنند.نویسنده محترم که گویا کینه‌ای از این منطقه دارد اوج توهین خود را در سکانس دیگری نشان می‌دهد. در سکانسی دخترک کلاش به مخاطب خود می‌گوید زنان این منطقه برای زندگی دو راه بیشتر ندارند؛ یا باید «تیزی‌به‌دست» باشند یا «شوهر» کنند!
بله شهرستان اسلامشهر جزو مناطق بهره‌مند استان تهران به حساب نمی‌آید و بخشی از مردم آن‌جا به لحاظ مالی وضعیت ایده‌آلی ندارند اما آیا این مساله مجوزی برای چنین توهینی است؟ اصولاً به کاربردن نام یک محله رسمی برای چنین اتفاقی چه لزومی دارد؟ نه اسلامشهر که هرمنطقه دیگری هم که باشد این برخورد در یک اثر نمایشی با آن شایسته نیست. نویسنده و کارگردان محترم به جای آن‌که برای شخصیت پردازی و
عمق دادن به کاراکترها و علل رفتارهای آن‌ها تلاش کنند سعی کرده‌اند با استفاده از باورهای اشتباه عامیانه کار خود را انجام دهند.هرچند کارگردان این سریال در صفحه مجازی‌اش بابت این اتفاق عذرخواهی کرده است اما آیا این توهین با یک پست اینستاگرامی فراموش خواهد شد؟ این شهرستان صدها شهید، هنرمند، عالم و ورزشکار مشهور به این سرزمین تقدیم کرده است و مانند هر منطقه دیگری ناهنجاری‌هایی هم دارد؛ آیا این مشکلات مجوز نمایش چهره‌ای دروغین از این شهر است؟ نه آقای هادی، دختران اسلامشهر برای پول با پیرمرد 70ساله ازدواج نمی‌کنند، تیزی‌به‌دست هم نیستند.

منبع: صبح نو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
    5 7
    به‌هرحال‌آمارفحشا،دزدی،درگیری‌وضرب‌وشتم‌‌،موادمخدرو قتل‌دراون‌حوالی‌بیدادمیکنه
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
      4 1
      از خودت حرف نزن
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
    8 1
    شهيد بيضايي بچه اسلامشهربود
  • خسرو US ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
    3 9
    بابا جنبه داشته باشید میلیاردها که ازتون نبردندصداتون در نیاد....واقعا سریال قشنگیه خسته نباشید..
    • امیر IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
      5 0
      به شهر خودتم چنین توهینی می شد ، همین را می گفتی خسروجان؟!!!!! فقط که نباید به دیگران توصیه کرد، باید یک نگاهی هم به خودمان بیاندازیم و خودمان را جای دیگران بگذاریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس