کد خبر 744608
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
بهزاد خداداد

قهرمان پیشین تکواندو کشورمان گفت: به عنوان عضو کوچکی از خانواده تکواندو از از وزارت‌نشین‌ها درخواست دارم دست از رفیق بازی بردارند تا اوضاع تکواندو سر وسامان بگیرد.

به گزارش مشرق، بهزاد خداداد در مورد نتایج تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی اظهار داشت: واقعا متاسفم که تکواندوی ایران این قدر بد کار کرده  که حالا عنوان سومی بدون کسب مدال طلا برای فدراسیون افتخار محسوب می‌شود. تکواندو تحقیر شده و قلب هر کدام از اعضای خانواده تکواندو از این ناکامی به درد آمد.

وی ادامه داد: تیم ایران با کوله باری از افتخار و تجربه در رقابت‌های جهانی نتایج ضعیف گرفت. پولادگر در محیطی کاملا بسته کار می‌کند و تنها از کسانی که موافق او هستند استفاده می‌کند و همین مسئله باعث شده پتانسیل فنی و مدیریتی عظیمی که در این رشته وجود دارد بلااستفاده بماند.

قهرمان پیشین تکواندوی کشورمان گفت: چرا باید قهرمانانی مانند هادی ساعی، مجید افلاکی و یا دیگران که در هیچ زمانی به سود و زیان خود فکر نمی‌کنند نتوانند برای تکواندوی کشورمان تلاش کنند و فضای کار داشته باشند؟! من با شکست تکواندو در جام جهانی قبلی پیش چشم شاگردانم گریه کردم و اصلا اینطور نیست که خدایی ناکرده کسی از باخت تیم ملی کشورش خوشحال شده باشد. ما با پیروزی تیم خوشحال می‌شویم و با شکست ناراحت خواهیم شد.

خداداد اظهار داشت: به خاطر سیاست‌های غلط فدراسیون، تکواندو به این روز افتاده و واقعا نمی‌دانم کسی که در سالیان نه چندان دور از ملی‌پوشان تقاضا می‌کرد که با آنها عکس یادگاری بگیرد چرا امروز باید مدیر باشد.! فدراسیون دچار بیماری است و بهترین راه این است که صورت مسئله را پاک نکنیم و به فکر درمان باشیم. تکواندو نیاز به پوست اندازی دارد و بعد از المپیک نیز بارها به این موضوع اشاره کرده بودیم.

او ادامه داد: متاسفانه با رفیق بازی، رئیس فدراسیون کماکان بر صندلی ریاست نشسته و هیچ تغییری رخ نمی‌دهد. واقعا از وزارت‌نشین‌ها خواهش می‌کنم دست از رفیق بازی بردارند و اجازه دهند تکواندو به روزهای اوج خود بازگردد. برخی می‌گویند ما به تکواندو بدهکار هستیم و باید بدهی‌مان را به این رشته بدهیم، من حاضرم به مقدار بدهکاری آنها چک بکشم تا دیگر بدهکار نباشند و بروند.

خداداد تصریح کرد: امروز نه تنها ذوالقدر بلکه دیگران نیز دیگر نمی‌توانند چشم شان را روی اتفاقات تلخی که در این رشته رخ داده ببندند. بالاخره یک روز باید تمام واقعیت‌ها را بیان کنند.

او در مورد وضعیت تیم بانوان نیز گفت: اوضاع آنقدر خراب است که بازیکن برای فدراسیون تعیین تکلیف می‌کند و مربی سازنده تیم را برکنار می‌کنند و مربی مد نظر بازیکن را می‌آورند. اگر این بازیکن سالاری نیست چه نام دیگری دارد؟ هر چند چوب این کار را هم در بخش‌های مختلف خوردند. امیدوارم لااقل در آینده صلاح تکواندو در نظر گرفته شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس