کریم باقری

مربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به لقبی که هواداران این تیم به یک بازیکن جوان دادند به شدت اعتراض کرد.

به گزارش مشرق، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانیم.

* محمد انصاری مدافع مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدا با لباس شخصی در محل تمرین تیمش حاضر شد، اما پس از مدتی با پوشیدن پیراهن ورزشی به همراه پزشک تیم به نرم‌دوی و راه رفتن پرداخت.

* باوجود اینکه قرار بود تمرین با حضور اصحاب رسانه و بدون حضور تماشاگران برگزار شود اما دقایقی بعد از آغاز تمرین حدود 100 هوادار به داخل ورزشگاه آمده و تمرین شاگردان برانکو را تماشا کردند. 

* شایان مصلح که دیروز به دلیل مصدومیت تمرین را نیمه‌کاره رها کرد در تمرین امروز حاضر شد و پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

* یکی از بازیکنان جوان تیم پرسپولیس از سوی هواداران این تیم با شعار محمد عبدالرحمان تشویق شد که این موضوع با اعتراض شدید کریم باقری مربی تیم پرسپولیس روبرو شد. عبدالرحمان نام بازیکن تیم العین امارات است و باقری از هواداران خواست که نام یک بازیکن اماراتی را روی بازیکن ایرانی نگذارند و به جای عبدالرحمان به او فلینی بازیکن تیم منچستریونایتد بگویند که این موضوع با خنده حاضرین در ورزشگاه روبرو شد.

* بازیکنان ابتدا زیر نظر مارکو به گرم کردن بدن خود پرداختند و سپس تمرینات اصلی آغاز شد. 

* انجام تمرینات بدنی انجام کارهای بدنسازی و استقامتی بخش اول تمرین پرسپولیسی‌ها بود. 

* شاگردان برانکو در ادامه به کار با توپ مشغول شده و به انجام فوتبال در نصف زمین و به صورت پرفشار مشغول شدند. 

* در یک صحنه سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس دچار مصدومیت شد اما شدت مصدومیت این بازیکن زیاد نبود و بعد از دقایقی به تمرین بازگشت.

مرین فردای تیم پرسپولیس تعطیل است و شاکردان برانکو روز سه‌شنبه یک بازی دوستانه مقابل امیدهای خود برگزار می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس