شبکه سه

ویژه برنامه های تابستان شبکه سه سیما معرفی شد.

به گزارش مشرق به نقل روابط عمومی شبکه سه سیما،ویژه برنامه های گروههای فیلم و سریال، اجتماعی، فرهنگ و معارف اسلام و  ورزش این شبکه برای  فصل تابستان  به شرح زیر ارائه می شود.

پنچری

مجموعه تلویزیونی «پنچری»  به نویسندگی و کارگردانی  برزو نیک نژاد  از شنبه ۱۰ تیر از ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد . سریال پنچری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما به تهیه کنندگی مهران مهام  است که   در ۴۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای تهیه شده است .

حمید لولایی  ،‌ رضا نیکخواه  ، زهره فکور ، مائده طهماسبی ، مریم سعادت ، شهین تسلیمی ، شهره سلطانی، ،رضا داود نژاد، بهشاد شریفیان ،‌ فرزاد حاتمیان ،نازگل فرنقی  و حمید غلامی   بازیگران  این مجموعه تلویزیونی  هستند.

این مجموعه  داستان پسری است که همه مقدمات را چیده تا به دختر مورد علاقه‌اش برسد اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می‌دهد که او برای رسیدن به خواسته‌اش همه اطرافیانش را به چالش می‌کشد.

جادوی صدا

سری دوم مسابقه  جادوی صدا  با موضوع  رقابت هنر دوبله و گویندگی فیلم به تهیه کنندگی حسین حسینخانی   از چهارشنبه ۷ تیر ماه ، هرشب  از ساعت ۱۹:۳۰  روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد .

مسابقه جادوی صدا  کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که طی آن بیش از ۶۵۰۰ علاقه مند به  هنر دوبله ، توانایی خود را   در معرض قضاوت کارشناسان   باتجربه قرار دادند و  در مرحله مقدماتی  ۱۷۵ نفر سپس ۸۰  نفر   و پس از ۹ برنامه ۱۲ نفر  توسط کارشناسان و پیشکسوتان  هنر دوبله   انتخاب   می شوند  و برای کسب عناوین  اول تا سوم مسابقه  جادوی صدا  به رقابت می پردازند .

 نون جوونی

مجموعه نون جوونی به تهیه کنندگی و کارگردانی سید حامد حسینی ، برنامه ای ترکیبی است که با هدف  رفاقت و ارتباط  دوستانه و صمیمانه با جوانان تهیه شده است .هر قسمت از برنامه نون جوونی  به موضوعی  اختصاص دارد  و شامل  ۶ بخش نمایشی ،۲ بخش مستند ایرانگردی و آدم های موفق  ، کمیک استریپ ، حرف اول و حرف دل  می باشد  .

موضوعاتی  چون آرمانگرایی ،ازدواج ،کنکور ،عشق ،مسئولیت پذیری ، بازنگری  …. ،مباحثی است که این برنامه به آنها می پردازد  .

مجموعه  نمایشی –مستند نون جوونی کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست  که در ۵۴  قسمت ۴۰ دقیقه ای  قرار است تابستان روانه آنتن شود .

«هوا تو دارم»

برنامه «هوا تو دارم» در ۶۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای   به تهیه کنندگی سمیه عبداله زاده و کارگردانی محمد عسگری با  محوریت نوجوانان  از شنبه ۱۰ تیر ، هر روز ساعت ۱۸:۰۰ ، از شبکه سه سیما پخش شود.

مجموعه برنامه هواتو دارم  برای  رده سنی نوجوانان تولید  می شود که والدین آنها نیز مخاطبان این برنامه خواهند بود. این برنامه درباره چهار نوجوان است که در محلی  شبیه به یک انبار  که متعلق به پدربزگ یکی از  آنهاست  دور هم جمع شده‌اند  و فعالیتی را  آغاز کرده‌اند. در هر قسمت مشکلی برای یکی از این نوجوانان  بوجود می‌آید که سوژه اصلی برنامه خواهد بود.

دوطرفه  

مجموعه برنامه دوطرفه به تهیه کنندگی سعید عباسی و جواد بیک محمدی در ۷۰  قسمت ۴۰ دقیقه ای کاری از  گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه  است که مسائل مرتبط با  جوانان  را با حضور کارشناسان  بررسی می کند . این مجموعه برنامه از شنبه ۱۷ تیر از ساعت ۱۷:۳۰  آغاز می شود و هر هفته  از شنبه تا چهارشنبه  روانه آنتن خواهد شد . این برنامه  با  کارشناسانی چون دکتر اللهیاری  ،روانشناس- دکتر بانکی ،کارشناس خانواده  – دکتر دوایی  و حورایی  روانشناس   به موضوعاتی چون  اوقات فراغت، کسب و کار و روزی حلال ، خانواده ،  دختران و  پسران ، تولید علم  ،آینده،  سبک زندگی ، طبیعت گردی و محیط زیست ، استفاده درست از فضای مجازی … درخصوص جوانان می پردازد  .اجرای  برنامه بر عهده  اقدسیه صالحی ، زهرا رضائیان ،سینا راستگو و محمد خاکساری است  .

دین‌دات‌آی‌آر   

مجله تصویری «دین‌دات‌آی‌آر» به تهیه کنندگی سید مجتبی طباطبایی با نگاهی جدید به موضوعات اجتماعی با رویکرد دینی ، پنجشنبه  و جمعه ها از ساعت ۱۸:۰۰ روانه  آنتن  شبکه سه  می شود .

این مجموعه  کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما است که در۱۴ قسمت ۵۰ دقیقه ای ،   به دنبال طرح موضوعات اجتماعی با رویکرد دینی و پاسخ به شبهات و سوالاتی است که در بطن جامعه به خصوص در ذهن جوانان پیرامون دین  وجود داشته و در رسانه کمتر به آن ها پرداخته شده است. این برنامه با  قالبی جدید در برنامه سازی به دین و سوالات پیرامون آن می پردازد  .

اجرای  این برنامه برعهده محسن قره شیخ لو و علی مرادخانی است .

تلالو   

مجموعه برنامه تلالو با محوریت امید و آگاهی به جوانان   در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای به تهیه کنندگی رحمان حاصلی و احسان نیلی در  گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما تولید می شود  .

مجموعه برنامه ترکیبی تلالو با محوریت امید و آگاهی ، میزبان  آدمهایی است که به هر روشی متحول شده اند .

این برنامه حجه الاسلام سرلک-کارشناس مذهبی  و دکتر آرش تقوی- روانشناس از کارشناسانی هستند که این برنامه  را همراهی می کنند.

سه گام  

مجموعه ورزشی سه گام با محوریت سلامت  جسمی و روحی جامعه به تهیه کنندگی مهدی نادریان ، با  هدف معرفی رشته های ورزش سنتی ومدرن  و تشویق مردم به ورزش  در ۴۰ قسمت ۱۵ دقیقه ای در گروه ورزش شبکه سه سیما تهیه شده است .

این برنامه  به معرفی رشته های  ورزشی چون چوگان ، بولینگ ، کوهنوردی ، نجات غریق ، تنیس روی میز ، اسکی ،تکواندو، تیر اندازی با کمان ،تیر اندازی با تفنگ ،سوارکاری  و… می پردازد

بخش های مختلف مجموعه  سه گام شامل  تاریخچه ، قوانین و مقررات ، پزشکی – ورزشی ، تغذیه ، مدال آوران  و اسطوره ها  و … می باشند .

برای  فردا

سری دوم مجموعه برنامه برای فردا با محوریت الگو سازی و ایجاد انگیزه  در  نوجوانان و جوانان  به تهیه کنندگی ناصر حق بین در ۱۳  قسمت ۳۰ دقیقه ای در گروه ورزش شبکه سه سیما تولید شده است.

این برنامه با هدف الگو سازی برای نو جوانان و جوانان علاقمند به  ورزش  که در اقصی نقاط کشور زندگی می کنند  و ایجاد انگیزه در آنان برای غلبه بر مشکلات  ، به معرفی  قهرمانان جوان استان های مختلف کشور  که با پشتکار و تمرین به مدارج درخشان بین المللی رسیده اند می پردازد . سری اول مجموعه برنامه  برای فردا نیز در ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه ای در بهار ۹۶ روانه آنتن شبکه سه سیما شد .

کوه سیما

مجموعه مستند کوه سیما  با موضوع کوهنودی صحیح  در ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه ای در گروه ورزش شبکه سه سیما تولید شده است .

این برنامه به تهیه کنندگی رایموند هواکمیان  به  چگونگی گردشگری در کوه ، امداد کوهستان ، بحث کوه خواری ،تجهیزات کوهنوردی  و … می پردازد.

ورزش وسلامتی

مجموعه برنامه ورزش و سلامتی به تهیه کنندگی بهروز بقایی در ۶۰ قسمت ۱۵ دقیقه ای در گروه ورزش شبکه سه سیما تهیه شده است .

این مجموعه برنامه ورزشی به نرمش های ایزومتریک  برای جلوگیری و رفع آسیب دیدگی   توسط استاد اکبر مالکی آموزش داده می شود .نرمش ها در فضای باز  در پارک های تهران و یا در فضای بسته در محیط کارخانه ها با حضور کارگران و گفتگو با آنها در خصوص طرز نشستن و ایستادن  صحیح  هنگام کار ، تجهیزات  مناسب و استاندارد  برای جلوگیری از عوارض  اندام های بدن  می پردازد .

سری اول این برنامه در ۶۵ قسمت ۱۵ دقیقه ای ، بهار ۹۶  روانه آنتن شبکه سه سیما شد  و سری دوم این برنامه هر روز به جز جمعه ها ساعت ۷:۱۵ بامداد روی آنتن شبکه سه قرار  می گیرد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس