تیراندازی در آمریکا

در جریان تیراندازی در یک باشگاه شبانه در آرکانزاس آمریکا تعداد زیادی از حاضران زخمی شده‌اند.

 به گزارش مشرق، رسانه‌های آمریکایی روز شنبه از تیراندازی در یک باشگاه شبانه در آرکانزاس آمریکا خبر دادند.

رسانه‌های آمریکا گزارش کردند که اوایل صبح روز شنبه (امروز) به وقت محلی، ۱۷ نفر در یک باشگاه شبانه در «آرکانزاس» مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و تعداد زیادی نیز در هنگام تلاش برای فرار کردن زخمی شدند و یا اینکه در زیر دست و پای بقیه افراد لگدمال شدند.

مأموان پلیس آرکانزاس اعلام کردند که وضعیت جسمانی یک نفر وخیم است و تهدیدی متوجه باقی زخمی‌شدگان این حادثه که در ساعت ۰۲:۳۰ به وقت محلی به وقوع پیوست، نیست.

بنا به گفته مأموران پلیس، نزاعی در حین یک کنسرت صورت گرفت و بعد از آن تیراندازی آغاز شد که البته اطلاعاتی درباره مظنون این حادثه در دست نیست اما پلیس می‌گوید که ظاهراً این حادثه تروریستی نبوده است.

مأموران پلیس اعلام کردند: «ما اعتقادی به تروریستی بودن این حادثه و همچنین حرفه‌ای بودن عامل تیراندازی نداریم. ظاهراً یک نزاع در یک کنسرت بوده است».

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر آمریکا منجر می‌شود و تعدادی نیز جان خود را در این حوادث از دست می‌دهند اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که حتی کنگره این کشور نیز حاضر به تصویب قوانینی برای کنترل حمل سلاح در این کشور نشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس