سینما هدهد

اولین قسمت ویژه برنامه "سینما هدهد" امروز ساعت 18 به روی آنتن می رود.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - «سینما هدهد» ویژه برنامه سی‌امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان است که به صورت روزانه به مدت 45 دقیقه از کاخ جشنواره تا 16 تیرماه به روی آنتن می‌رود و وقایع جشنواره را بررسی می‌کند. گفتگو با عوامل فیلمها، هنرمندان و مسئولین جشنواره از جمله بخش‌های گفتگو محور این برنامه است.

آیتم "درحاشیه" این برنامه نیز به صورت روزانه به بررسی طنز حواشی جشنواره می‌پردازد. آیتم "از جشنواره چه خبر" نیز به مرور اخبار جشنواره می‌پردازد. با توجه به اینکه خبرنگاران حوزه سینما رسانه‌های مطرح کشور از تهران به اصفهان اعزام شدند و به صورت دقیق در جریان جزئیات جشنواره هستند و با توجه به نگاه ویژه شبکه هدهد به حمایت از خبرنگاران و رسانه‌ها، حضور اهالی رسانه و خبرنگاران رسانه‌های بزرگ کشور به عنوان مهمان در این ویژه برنامه از اتفاقات ویژه‌ای است که در این برنامه رقم می‌خورد.

حضور داوران نوجوانی که وظیفه  داوری آثار جشنواره را برعهده دارند در این ویژه برنامه از دیگر بخشها است. پوشش نششست‌های صبحگاهی فیلمها با حضور عواملشان، از دیگر بخش‌های ویژه برنامه "سینما هدهد" است. شبکه جهانی هدهد اولین شبکه اسلامی بین‌المللی در حوزه کودک و نوجوان است که از طریق ماهواره فعالیت می‌کند. این مجموعه شبکه‌ها توسط دفتر آیت الله سیستانی (مدظله العالی) راه‌اندازی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس