کد خبر 743419
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
هواپیماهای قطری

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش 17 درصدی عبور پروازهای قطری از آسمان ایران خبر داد و گفت : 10 شرکت هواپیمایی جدید به مجموع ایرلاین های کشور افزوده می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ؛ علی عابدزاده  اظهار داشت :همه فرآیندهای بین المللی هواپیمایی تجاری و غیر نظامی در دنیا از طریق سازمان ایکائو وابسته با سازمان ملل متحد پیگیری و اجرا می شود و ایران هم عضو این سازمان جهانی است که ایکائو از ما درخواست کرد تا با کشور قطر همکاری کنیم که موافقت شد.

وی ادامه داد : هدف بنیادین ما رضایت مشتری و مسافران و افزایش دامنه انتخاب انهاست و شرکت های هواپیمایی موظفند بلیت ها را به راحتی در اختیار مردم قرار دهند و بلیت های ارزان  در ایام کم مشتری و کم مسافر ارائه می شود.

عابدزاده گفت: نرخ بلیت همه مسیرها آزادسازی شده است و مردم می توانند آنلاین از ایرلاین ها شکایت کنند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت : آیین نامه حقوق مسافران برای اولین بار تهیه و اعمال شده است و.همه تلاش سازمان برای شفاف سازی قوانین و حقوق مردم است و مردم نیز روز به روز بیشتر با حقوق خود آشنا می شوند.

آیین نامه حقوق مسافر در حال اجراست و سازوکار جدیدی هم در سایت سازمان هواپیمایی ایجاد کردیم که مردم می توانند به صورت آنلاین از ایرلاین ها به این سازمان شکایت کنند؛ ما نیز از آنها توضیح می خواهیم و شرکت های هواپیمایی موظفند به مردم پاسخگو باشند. اگر لازم باشد اخطار می دهیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
    3 12
    چه اهمیتی داره که اینقدر میگید اینو ؟!
  • AE ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
    0 0
    لطفاً بفرمایید که به ازای عبور هر هواپیما چقدر هزینه گرفته میشود؟ این هزینه را چه کسی میگیرد؟ کجا خرج میشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس