آلکسی پوشکوف

رئیس کمیته بین الملل دومای روسیه ضمن اشاره به استقرار ناوها و هواپیماهای آمریکایی در سوریه گفت، آمریکایی ها به دنبال بهانه ای برای حمله به سوریه هستند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، «آلکسی پوشکوف» رئیس کمیته بین الملل دومای روسیه با اشاره به استقرار ناوها و هواپیماهای آمریکا برای حمله به سوریه گفت آمریکا فقط در انتظار بهانه و دستاویز برای حمله به سوریه است. 

پوشکوف در حساب توئیتر خود نوشت: آمریکایی ها به دنبال بهانه ای برای حمله به سوریه هستند اما «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه بهانه ای به دست آن ها نمی دهد. 

گفتنی است که کاخ سفید پیشتر اعلام کرده بود که بشار اسد در حال تدارک حمله شیمیایی جدید است و تهدید کرده بود که دولت سوریه در اینصورت بهای زیادی خواهد داد،  اما دمشق این اتهام را رد کرد. شبکه تلویزیونی سی ان ان نیز با استناد به چند منبع ناشناس اطلاع داد آمریکا ناوها و هواپیماهایی را برای حمله به یک پایگاه هوایی در سوریه در مواضع تهاجمی مستقر کرده است اما فعلا قصد حمله را ندارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
    1 4
    تمام ناوهاشو در اون منطقه بزنید غرق کنید تا بفهمه چه خبره
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
    0 1
    زدن ناوها هم خوب است اما انفجار بمبی یا سقوط چند خمپاره هر هفته در اسراییل و یا جولان بیشتر از زدن ناوهای آمریکایی موثر است باید این جنگ سوریه به نبرد سوریه و اسراییل تبدیل شود اینجوری آمریکا هم نمیذتواند حمایت کند و کاری از ناوهایش برنخواهد امد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس