کد خبر 742809
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
تکواندو

سجاد مردانی نماینده وزن ۸۷+ کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان با شکستی سنگین مقابل نماینده انگلیس از گردونه رقابت‌های جهانی کره جنوبی حذف شد.

به گزارش مشرق، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور از روز شنبه (3 تیرماه) در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و تا روز جمعه (9 تیرماه) ادامه دارد. فردا (چهارشنبه) و در پنجمین روز این مسابقات، رقابت‌های مرحله مقدماتی اوزان 73- کیلوگرم گروه زنان و 87- و 87+ کیلوگرم گروه مردان برگزار می‌شود.

سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم تکواندوکار سنگین وزن کشورمان پس از یک دور استراحت در نخستین گام به مصاف "دافید ساندرس" نماینده فنلاند رفت. این مبارزه در راند اول با نتیجه یک بر صفر به سود ملی پوش کشورمان تمام شد. در راند دوم نیز سجاد مردانی با نتیجه 9 بر 4 "تیمو هینو" از فلاند را شکست داد. این دیدار در پایان راند سوم با نتیجه 8 بر 6 به سود مردانی به پایان رسید. نماینده سنگین وزن کشورمان در سومین مبارزه خود به مصاف روسلان ژاپاروف قزاقستانی رفت. این دیدار در راند اول با نتیجه سه بر یک به سود مردانی به پایان رسید. در راند دوم مردانی بازی را با نتیجه 5 بر سه واگذار کرد. در راند سوم هم مبارزه با نتیجه 6 بر 6 به پایان رسید و کار به راند طلایی کشید. مردانی در راند طلایی 8 بر 6 حریف خود را شکست داد. 

مردانی برای رسیدن به مدال برنز به مصاف "ماهاما چو" از انگلیس رفت. این رقابت‌ها در راند اول با نتیجه 4 بر یک به سود نماینده انگلیس تمام شد. راند دوم هم بدون رد و بدل شدن امتیاز با همان نتیجه راند اول تمام شد. راند سوم این دیدار با نتیجه 14 بر یک شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد. 

لازم به یادآوری است، تیم ملی تکواندو مردان با ترکیب 8 هوگوپوش و تیم ملی بانوان نیز با ترکیب 6 ملی پوش راهی مسابقات جهانی کره جنوبی شده‌ است که تا به امروز آرمین هادی پور به نشان نقره و مسعود حجی زواره هم به نشان برنز دست یافته‌اند. ناهید کیانی، ملکیا میرحسینی، اکرم خدابنده، ابوالفضل یعقوبی، فرزان عاشورزاده و سعید رجبی هم از دور رقابت‌ها حذف شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
    6 0
    جالبه تمام تکواندو کارای ما اهل باکو شدن
  • IT ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
    6 1
    کجایی رضا مهماندوست...
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
    1 2
    همش به خاطر فریب خوردن تکواندو کاران ما توسط مهماندوست خائنه
  • ت IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
    1 0
    مديريت ضعيفه . كسي نيست ورزش ما رو نجات بده ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس