موشک ذوالفقار

رسانه آمریکایی نوشت: سامانه‌های دفاع موشکی سه لایه‌ اسرائیل و «پتریوت» آمریکا نمی‌توانند در حفظ اهداف برابر شلیک موشک‌های خصمانه ضمانت صددرصدی بدهند.

به گزارش مشرق، وبگاه «رادیو فردا» در بخش انگلیسی خود پیرامون شلیک موشک‌های «ذوالفقار» به مواضع تروریست‌های داعش در سوریه و پیامدهای آن نوشت موشک بالستیک ذوالفقار نوع پیشرفته موشک «فاتح-10» است و بر اساس گفته‌های مقام‌های سپاه پاسداران ایران دارای سوخت جامد بوده و دقت هدف گیری آن بسیار بالاتر از موشک‌های «اسکاد» است.

این رسانه نوشت: «دفاع موشکی سه لایه‌ اسرائیل به اضافه سامانه دفاع موشکی «پاتریوت» ایالات متحده که کشورهای عربی در جنوب خلیج فارس را هم پوشش می‌دهد، نمی‌توانند امنیت اهداف در برابر موشک‌های مهاجم را به صورت صددرصدی تضمین کنند.»

بر این اساس، پرسنل نظامی آمریکا در منطقه و در پایگاه‌های خود در قطر، کویت و امارات متحده عربی، بحرین ، عربستان سعودی هچون اسرائیلی‌ها نگرانی مشترک دارند و آن «برد موشک‌های ذوالفقار ایران» است.

این رسانه در خاتمه خواهان اعمال فشار بیشتر تحریم‌ها برای مهار ایران با «حربه توان موشکی» شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۵
    8 1
    حرامزاده های نگران !!! یه روز از سلاح تک تیرانداز یه روزی از صنعت هسته ای و فضایی یه روز از موشک های نقطه زن ایران. اینا پناهی جز شیطان ندارند به همین دلیل از اسباب بازی موش هم نگران خواهن بود. خدا نکنه اصلاح طلاب های خاموش فکر به فکر رفع نگرانی اینا بیفتن!!! ممکنه تا هفت تیر ایران رو تحویل آمریکا بدن. من هیچ ترسی از آمریکا ندارم مشرق! از اصلاح طلب ها می ترسم که آخرش ما رو خلع سلاح خواهند کرد.
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۵
    7 0
    ذولفقار با سه و نیم تن وزن و 700 کیلومتر برد بسیار بهتر از شهاب 16 تنی است باید ورژن های ذولفقار 2 و 3 نیز ساخته شوند چون ذولفقار کم هزینه ترین موشک در این برد می باشد
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۵
    8 0
    مرگ بر آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس