کد خبر 741502
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
نصرالله

تارنمای شبکه العربیه رژیم سعودی در واکنشی توام با عصبانیت و خشم از اظهارات ضد صهیونیستی دبیرکل حزب الله لبنان درروز قدس نوشت که سخنان سید حسن نصرالله لبنان را در تنگنا قرار خواهد داد .

به گزارش مشرق، تارنمای شبکه العربیه رژیم سعودی در باره سخنرانی دیروز( جمعه)'سید حسن نصرالله' در مراسم روز جهانی قدس در ضاحیه جنوبی بیروت نوشت که ' سید حسن نصرالله گفت، درهر جنگ علیه اسرائیل، هزاران نیرو از کشورهای مختلف مشارکت خواهند کرد'.

العربیه افزود:سخنان سید حسن نصرالله، دولت لبنان را در تنگنا قرار خواهد داد بخصوص اینکه وی از مشارکت نیروهایی از چند کشورمانند ایران، عراق، یمن، افغانستان، پاکستان در هر جنگ علیه اسرائیل سخن گفت.

این شبکه سعودی همچنین با دفاع از مسئله سازش کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی اضافه کرد: سخنان دبیرکل حزب الله لبنان شکستن مرزهای دولت ها و حاکمیت آنها و مصادره حق لبنان در اعلام نظر در باره جنگ و یا صلح است.

العربیه نوشت: سخنان سید حسن نصرالله مبنی براعلام آمادگی هزاران نیرو برای جنگیدن در لبنان و سوریه مشروعیت دادن علنی به حضور شبه نظامیان فرقه گرا در سوریه،عراق و یمن است.

این رسانه سعودی با دفاع از جنایات رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و جنگ تابستان سال 2006 آن علیه لبنان افزود: سخنان سید حسن نصرالله از جنگ ضد اسرائیل، شروع جنگ سال 2006 علیه لبنان در پاسخ به ربودن و کشتن نظامیان اسرائیلی را در اذهان لبنانی ها یاد آوری می کند.

العربیه اضافه کرد: سخنان سید حسن نصرالله زمینه ساز سوق دادن لبنان به جنگ جدید با هشدارنسبت به نقش عظیم ایران در آن است که تصمیم های چهار پایتخت عربی از جمله لبنان را زیر پا می گذارد.

سید حسن نصرالله روز گذشته در سخنان خود به مناسبت روز جهانی قدس گفت:اگر دشمن جنگی علیه سوریه و یا لبنان به راه اندازد، زمینه برای ورود هزاران رزمنده به ‌منظور مشارکت در مقاومت مهیا می‌شود.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    36 2
    خوب دردش گرفته طفلکی عربستان ِ سید حسن نصرالله اسراییل غاصب را که دوست عربستان شده در صورتی که چشم داشتی به لبنان داشته باشد تهدید به تلافی هر اقدام نظامی در مقابله اقدام او عنوان کرده است اینکه اینقدر هیاهو نداره سر جات بشنین به دوستت بگو دیگه دست از پاش نسبت به جبهه مقاومت خطا نکند تا تاوان پس ندهد
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    35 2
    شیربچه مکتب امام خمینی، دمت گرم. اگه یه مرد تو تمام جهان عرب باشه، شک نکن که سید حسن نصرالله هست. ننگ ونفرین بر این وهابی های حروم زاده، که سخن حق این سید پاک رو برنمی تابند، که به سقر، برنمی تابند. هشتاد میلیون حامی توست ،
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    30 1
    مرگ بر شیاطین
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    25 1
    مرگ بر شیاطین
  • علی IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    32 2
    هزاران نه بلکه میلیونها داوطلب منتظر جنگ با اسرائیلند .
  • پسر IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    35 2
    لعنت خداوند بر اعراب وهابی نحس نجس وحشی
    • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
      0 1
      جهت اطلاع اقا پسر عزیز خاندان حاکم بر قطر نیز وهابی هستند
  • کامران IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
    1 0
    این شکم باره های شهوت پرست اینقد مثل سگ از اسرائیل و آمریکا حساب میبرن و ازشون می ترسن که هرکی در مقابل اونها قرار بگیره تو ذهن و تحلیلهاشون میگن دیگه طرف بدبخت شد و فاتحش خوندس!!! ولی اینو بدون بزدل ماها تا زمانی که کسانی داریم که فاتح میسازن و در قلب دشمن فرو میکنن، ما با فاتح فاتحه آنها رو میخونیم!
  • آریا IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
    0 0
    سیدحسن نصرالله مردی شجاع و مدبر است . ولی اشتباه نکنید او هم مثل خیلی های دیگر عرب زبانند نه عرب نژاد ، عرب واقعی همین شبه جزیره عرب هستند که از شجاعت و مردانگی فقط ادعاشو دارن !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس