کد خبر 739412
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
سیدمحمد حسینی نمایه

دبیرکل کانون دانشگاهیان گفت: سپاه با هدف قرار دادن تروریست‌ها نشان داد اگر به جمهوری اسلامی تعرضی صورت گیرد پاسخ بسیار محکم خواهد بود.

به گزارش مشرق، سیدمحمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به تروریست‌ها گفت: بعد از بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند ما به دشمن سیلی خواهیم زد بلافاصله این عملیات موشکی انجام شد و 6 فروند موشک میان‌برد زمین به زمین و نقطه زن با طی کردن حدود 700 کیلومتر به سمت مراکز فرماندهی و تسلیحاتی تروریست‌ها شلیک می‌شود و انتقام خون 18 شهید گلگون کفن 12 رمضان تهران گرفته می‌شود.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران افزود: علاوه بر اقداماتی که در داخل کشور برای مقابله با تروریست‌ها انجام شد این حمله موشکی در خارج از مرزهای ایران انجام شد و نشان داد که جمهوری اسلامی ایران از یک اقتدار بالای نظامی برخوردار است و در شمار چند کشور برتر و قدرتمند جهان از نظر موشکی قرار دارد.

* سیلی محکم ایران به گوش داعش و تکفیری‌ها و پیچیدن صدای آن در گوش حامیان تروریست‌ها

  حسینی تصریح کرد: سپاه با هدف قرار دادن تروریست‌ها نشان داد اگر به جمهوری اسلامی تعرضی صورت گیرد پاسخ بسیار محکم خواهد بود و مسئولین ما به حرف و سخن اکتفا نخواهند کرد بلکه قدرتمندانه در میدان ظاهر می‌شوند.

وزیر اسبق ارشاد تأکید کرد: این عملیات می‌تواند بازدارنده باشد و باعث شود دشمنان در آینده فکر تعرض به خودشان راه ندهند، از طرفی هم این اقدام یک سیلی محکم به گوش داعش و تکفیری‌ها بود و صدای این سیلی در گوش حامیان داعش که تلاویب، ریاض و واشنگتن هستند، طنین‌انداز شد.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی که سپاه دارد مقر فرماندهی و مرکز تسلیحاتی داعش شناسایی شد و این عملیات انجام شد که در نوع خودش بی‌سابقه بود.

وی ادامه داد: درست است که ما در گذشته آزمایش‌های موشکی موفقی داشتیم ولی در عمل به سمت دشمن شلیک نشده بود و این اولین باری بود که این کار صورت گرفت و باعث شد مردم ایران به دلیل اینکه سپاه اینگونه از امنیت کشور حمایت و دفاع می‌کند، افتخار و احساس غرور کنند.

* حمله موشکی شب گذشته نشان داد سپاه سرکوب‌گر تروریست‌هاست

این استاد دانشگاه تاکید کرد: این اقدام در موقعیتی انجام شد که سنای آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرده و آن را به عنوان تروریست معرفی کرده بود و پاسخی بود به حرف بی حساب آنها و نشان داد که سپاه سرکوب‌گر تروریست‌هاست و با تروریست در هر جای دنیا مبارزه می‌کند.

حسینی یادآور شد: حمله سپاه پاسداران به تروریست‌ها بازتاب‌های گسترده‌ای داشته است و نشان دهنده قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی و پاسخ کوبنده ایران به دشمنان بود.

وی با اشاره به انجام برخی شیطنت‌های رسانه‌ای در رابطه با حمله موشکی به تروریست‌ها گفت: بی‌بی‌سی این حمله را حمله به سوریه بیان کرده است در حالیکه برای این حمله هم با عراق و هم با دولت قانونی سوریه هماهنگ شده بود و این حمله به مقر تکفیری‌ها بود.

* حمله موشکی سپاه یک چشمه از قدرت ایران و یک هشدار جدی برای همه کشورهای منطقه است

وزیر سابق ارشاد اظهارداشت: به هر حال باید از دوستان سپاه قدردانی و تشکر کنیم به ویژه از شخصیت‌هایی مانند شهید حسن تهرانی مقدم که این قدرت را به وجود آوردند، اگر در دوران جنگ ما حتی آرزو داشتیم که بتوانیم تا بغداد موشک خود را برسانیم، امروز موشک‌های ما از عراق عبور کرده و وارد یک کشور دیگری شده است.

وی گفت: این یک چشمه از قدرت جمهوری اسلامی ایران و یک هشدار جدی برای همه کشورهای منطقه است که اگر آمریکا بخواهد از طریق آنها تعرضی به جمهوری اسلامی داشته باشد در معرض موشک‌های ایران هستند.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی افزود: موشکی که شب گذشته تروریست‌ها را هدف قرار داد یک موشک میان‌برد بوده و ایران موشک‌هایی با برد بلندتری هم دارد که می‌تواند مسافت بیشتری را هم طی کند. دشمنان باید حواس خود را جمع کنند.

* حامیان داعش بدانند ضربتی بزنند ضربت محکم‌تری را نوش خواهند کرد

این استاد دانشگاه ادامه داد: حامیان داعش هم باید به خود بیایند و بدانند با جمهوری اسلامی نمی‌توانند روبرو شوند و اگر ضربتی بزنند ضربت محکم‌تری را نوش خواهند کرد.

حسینی در خاتمه اظهارداشت: مسلما این عملیات هم پاسخ مناسبی به حمله تروریستی داعش بود و هم جنبه بازدارنده خواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    7 0
    خوب بود از اونهایی که داد از مذاکره با داعش می کر دند. با همین موشکها می فرستادند تا مذاکراتشان انجام دهند. بدون خرج رفت و برگشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس