کد خبر 739386
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
فیلم/ شلیک موشک «برکان2» ارتش یمن به ریاض

معاون سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از این به بعد عمق خاک عربستان را هدف قرار خواهند داد.

 به گزارش مشرق، سرتیپ عزیز راشد معاون سخنگوی ارتش یمن گفت: حملات هوایی متجاوزان ائتلاف تحت فرماندهی سعودی به یمنی ها بی پاسخ نخواهد ماند.

وی در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک افزود: جنگنده های ائتلاف سعودی در طول ۱۸ ساعت گذشته با حمایت شورای امنیت ۴۲ بار به یمن حمله کرده و دهها غیرنظامی را به خاک و خون کشیدند.

این حملات هوایی درپی قطعنامه شورای امنیت انجام شد که از طرف یمنی خواست تا حملات نظامی علیه ارتش سعوی را متوفق کند؛ بدون اینکه خواهان توقف حملات متجاوزان ائتلاف سعودی به یمن باشد. این امر باعث تشویق متجاوزان برای کشتار هولناکی در بازاری مردمی در بخش شدا در استان صعده شد که ۲۵ کشته و زخمی در بین غیرنظامیان برجای گذاشت.

معاون سخنگوی ارتش یمن گفت: قطعنامه شورای امنیت به منزله چراغ سبز این شورا برای تداوم حملات هوایی سعودیها علیه یمن و ادامه قتل غیرنظامیان یمنی و نیز سکوت در قبال جنایات آنها علیه ملت یمن و حمایت از سازمان های تروریستی در این کشور بود.

راشد تاکید کرد: اما ما در ارتش یمن به مردم این کشور تاکید می کنیم که جنایت متجاوزان بی پاسخ نخواهد ماند بلکه در عمق خاک عربستان  علیه اهداف نظامی پاسخ این جنایت و کشتار را خواهیم داد.

وی افزود: زمان مناسب را برای پاسخ انتخاب خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • US ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    25 1
    افرین تنها راهکار همینه مبارزه با ظالم
  • محی IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    21 1
    باید برای شورای امنیت متاسف بود که یک ملت فقیر، مظلوم وبی گناه را این چنین در محاصره وتنگناه قرار داده است!!!شورای امنیت تسلیم زر وپول شده است! وقتی به کویت در شورای امنیت رای می دهید بهتر از این نخواهد شد؟
  • IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    0 0
    خداوند خودش منتقم این مردم مظلوم و بی گناه یمن خواهد بود کاخ ظلم پوسیده آل سعود از آه مظلومان یمنی به زودی فرو خواهد ریخت وعده حق نزدیک است
  • مهدی IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    0 0
    کاشکی از کردستان و کرمانشاه یه چندتا موشک هم میزدیم توی ریاض تا یه ذره از دردهای مردم مظلوم یمن کم کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس