کد خبر 738918
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
شهره لرستانی

شهره لرستانی درباره دوران نوجوانی گفت:دوران طلایی و پادشاهی عمر، کودکی و نوجوانی است.دورانی که ذهن و خیال انسان به هرکجا که بخواهد میتواند پرواز کند و برسد.

به گزارش مشرق، «شهره لرستانی» گفت: از 5 سالگی تقریبا می‌دانستم هدفم چیست و به دلیل اینکه در خانواده ای هنرمند بزرگ شده بودم و پدرم جدای از این که قاضی دادگستری بود شاعر هم بود و خانواده ما به گونه ای فضای هنری داشت.یک روز در میان سینما و تئاتر می رفتیم و سرگرمی ما شب ها مشاعره بود.

وی عنوان کرد: از همان کودکی به ما می گفتند که این مهم نیست که شما حتما به سمت دکتری یا مهندسی بروید و اگر به سمت رشته های هنری بروید هم می توانید آینده خوب و بهتری داشته باشید و به علاقه مندی های هنری ما بها داده شد و تقویت شد و اگر هزار بار دیگه هم به دنیا می آمدم مجددا به سمت همین فن می آمدم.

لرستانی مطرح کرد:پیشنهاد من به نوجوانان این است که هیچ وقت آرزوهاتون را فراموش نکنید و آن ها را جدی بگیرید و برای آن ها ارزش قائل باشید و این را بدانید که آرزو ها شدنی هستند و شما می توانید با کمی پیگیری و کمی ممارست و با قدم های حساب شده به آرزوها دست پیدا کنید.

وی درباره کودکی گفت:زمانی که ما کودک بودیم فقط یک مجله وجود داشت به نام کیهان بچه ها و من یادم هست وقتی که بچه بودم اولین داستانم که در کیهان بچه ها منتشر شد خیلی ذوق کردم و خدا را شکر کردم و این اولین پله برای من شد که توانستم آینده ام رو بنا کنم.
وی درباره جشنواره نوجوانانه هدف گفت:چقدر خوب و هدفمند می تواند باشد برای بچه ها که الان چنین راهی برای آنهاذفراهم بیاد و پله ای برای اوج گیری آنها ساخته شود و من خیلی خوشحالم که الان چنین جشنواره ای می تواند یک راه خوب را جلوی پای بچه ها بگذارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس