کد خبر 738736
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
کتاب

در هفته‌ای که گذشت باز هم کتب دفاع مقدس میدان‌دار عرصه فروش بودند و مخاطبان همچنان در جست‌وجوی آنها به کتاب‌فروشی‌ها سر زدند.

به گزارش مشرق، با نگاهی به پرفروش‌های کتاب نیز می‌توان به این مسأله پی برد که فروش چندان رونقی ندارد. در هفته‌ای که گذشت باز هم کتب دفاع مقدس میدان‌دار عرصه فروش بودند و مخاطبان همچنان در جست‌وجوی آنها به کتاب‌فروشی‌ها سر زدند.
 مجموعه دو جلدی «سلام بر ابراهیم» در هفته گذشته شگفتی ساز بودند و توانستند در کنار هم در میان پرفروش‌ها قد علم کنند. علاوه بر این دو کتاب باید کتاب «حیفا» را نیز به جمع شگفتی سازهای هفته اضافه کرد که بدون هرگونه تبلیغی توانسته مورد توجه خوانندگان قرار گیرد.
«رازهای دهه شصت» عنوان کتابی به قلم مرتضی صفارهرندی است که طی هفته‌های قبل توانسته جایگاه خوبی در میان پرفروش‌ها کسب کند. کتابی که جرقه تولید و نگارش آن از انتخابات سال 88 و حضور یک کاندیدای متفاوت در آن انتخابات زده شد. این کتاب که مشتمل بر 5 فصل است، گویای حوادث تاریخی پس از انقلاب اسلامی است. از درگیری‌های انقلابیون گرفته تا جداشدن مجاهدین خلق و روی کار آمدن دولت‌های مختلف و ...، مسائل مختلف را به صورتی جامع دربر می‌گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس