کد خبر 737475
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
خالد شفیعی

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید آخرین پیشنهاد خالد شفیعی به این تیم مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

به گزارش مشرق، کاظم محمودی در خصوص آغاز تمرینات تراکتورسازی از روز شنبه در تبریز گفت: هماهنگی های لازم در خصوص آغاز تمرینات صورت گرفته و فکر می کنم مشکلی در این خصوص وجود ندارد. با هماهنگ آقای گل محمدی به همه بازیکنان تیم اعلام شده که باید از اولین جلسه در تمرینات حضور داشته باشند و فکر نمی کنم در این خصوص مشکلی وجود داشته باشد.

محمودی با اشاره به آخرین وضعیت مذاکرات این باشگاه با خالد شفیعی و ادعای این بازیکن که گفته است حاضر است با پیشنهاد باشگاه موافقت کند مشروط بر اینکه مطالباتش ابتدا پرداخت شود، گفت: من از این مسائلی که در رسانه ها می بینم تعجب می کنم. خالد شفیعی وضعیت باشگاه را به خوبی می داند؛ همانطور که سایر بازیکنان شرایط را درک کرده اند. فعلا مبلغی برای پرداخت مطالبات موجود نیست اما گفتیم به زودی همه طلب بازیکنان پرداخت خواهد شد و بازیکنانی مثل کیانی، نوری ، حاتمی و بقیه اعضای تیم هم با همین شرایط حاضر به تمدید قرارداد شدند. این را نمی شود گروکشی تلقی کرد. وقتی در حال حاضر مبلغ مورد نیاز برای پرداخت به همه بازیکنان وجود ندارد خالد شفیعی چطور درخواست می کند که اول مطالباتش پرداخت شود و بعد برای تمدید قرارداد مذاکره کند؟ آیا در حال حاضر چنین پولی موجود است و باشگاه نمی خواهد پول این بازیکن یا سایر بازیکنان را بدهد؟

سرپرست تراکتورسازی اضافه کرد: من در جریان جزئیات مذاکرات قرار دارم و می دانم که رقم پیشنهادی خالد فاصله زیادی با پیشنهاد باشگاه داشت و ایشان با مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان حاضر به امضای قرارداد نشد. آخرین پیشنهاد خالد هم یک میلیارد و سیصد میلیون تومان بوده است. اگر حالا از این پیشنهاد منصرف شده ما هم بسیار خوشحالیم و با همان پیشنهاد قبلی باشگاه که رقم بسیار زیادی هم هست با توجه به وضعیتی که داریم حاضریم همین امروز قرارداد او را تمدید کنیم اما نمی شود شرط تمدید را دریافت مطالبات آن هم به صورت نقدی قرار داد چون در حال حاضر چنین مبلغی موجود نیست که همه طلب های قبلی شفیعی را به صورت نقدی پرداخت کنیم.

کاظم محمودی همچنین در مورد آخرین وضعیت مذاکره با سعید آقایی گفت: از وقتی شنیدم سعید در رسانه ها گفته با من مذاکره ای نشده بارها با او تماس گرفتم همانطور که پیش از این با هم صحبت کردیم و به او گفتم باشگاه تو را می خواهد و مشکل گسترش را با هم حل می کنیم. من هم از چند روز پیش شنیده بودم آقایی با سپاهان وارد مذاکره شده شاید پیشنهاد سپاهانی ها مبلغ بالاتری بوده که حاضر به مذاکره با ما نیست و حتی جواب تلفن ما را نمی دهد.  باید بگویم سعید بچه تبریز است و به عنوان یک بازیکن بومی در این شرایط باید کمک کند. وقتی بزرگ ترهای تیم با بزرگواری در تیم مانده اند از جوان تر ها هم انتظار می رود این شرایط را درک کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
    5 0
    پول مفت بیت المال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس