شهید احمد عبدالحمیدی

من به جرأت قسم میخورم که هر کس با این امام و انقلاب بد باشد مطمئن باشد که اهل بهشت نیست و جایگاهش در جهنم است.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - آنچه در ادامه می خوانید، وصیتنامه شهید احمد عبدالحمیدی است که در دبیرستان سپاه تهران تحصیل می کرد و در دوران دبیرستان به جبهه رفت و شهید شد. مزار او در قطعه 50 ردیف 1 شماره 17 بهشت زهرای تهران قرار دارد. این شهید عزیز که سال 1349 به دنیا آمد، در 10 بهمن 1365 در عملیات کربلای 5 در 16 سالگی به شهادت رسید.

به نام خالق یکتا و یگانه معبود بی همتا

بنام خدا که یُضِلٌّ مَن یَشَآءُ وَیَهْدِی مَن یَشَآءُ است. بنام آن کسی که دوستان خود را بسوی خود میبرد و آنها را می طلبد. یا الله اکنون که به این لحظه حساس رسیده ام چند کلمه با تو صحبت دارم. خدایا اکنون که ما را به این مکان مقدس کشیدی و توفیق بندگی و عبادت خود را به ما عطا کردی از تو می خواهم که آخر عمر مرا شهادت در راه خودت قرار بدهی الها اگر بر من منت نهادی و این فوز عظیم را نصیب من کردی من را در آن دنیا با محمد و آل او ، محشور بگردان. معشوق ، عشق خودت را در دل ما بیشتر از پیش بگردان.

معبودا: تو شاهد باش که ما از جان و مال و زندگی و درس در راه تو گذشتیم و پا به این مکان مقدس نهادیم و باز هم تو شاهد باش که کسان دیگری هم بودند که بدون هیچ عذری و بهانه ای رو به جبهه نکردند و سخت به این مال و فرزندان و دنیا چسبیدند. خداوندا تو خودت بین ما و آنها قضاوت کن. « أَفَمَن کَانَ مُؤْمِناً کَمَنْ کَانَ فَاسِقاً لاَ یَسْتَوُونَ » خداوندا تو شاهد باش که ما به ندای امام عزیزمان لبیک گفتیم و امام را تنها نگذاشتیم ولی باز هم کسانی بودند و هستند که به این انقلاب پشت کرده اند و به امام عزیزمان لبیک نگفتند.

خداوندا اکنون که به سویت می آیم دوست دارم که با روی خونین بیایم «مانند سایر گلگون کفنان» اما خدا چند در خواست دارم ، اول آنکه به پدر و مادر و خانواده ام صبر عنایت کنی ، دوم آنکه مرا مدیون کسی نمیرانی ، سوم آنکه همه را به راه راست هدایت کنی آنها که التماس دعا گفتند دعاهای خیرشان را به اجابت برسانی ، مریضان و مجروحین اسلام را شفا هنایت بفرمائی.

رهبر انقلاب را طول عمر عطا بفرمائی ، چند کلمه ای با دوستان و آشنایان صحبت دارم. عزیزان من طبق گفته قرآن « کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ » یعنی بلاخره همه ما طعم مرگ را می چشیم پس بیائید کمی خودمان بیائیم عمرمان گذشت و میگذرد اما آن کسی برده است که توانسته باشد نهایت استفاده را از این عمر کرده باشد اگر ما نتوانسیتم توشه را جمع کنیم شما جمع کنید. به قول شهید عزیز عباس رحمتی اگر ما کم توشه را جمع کردیم شما زیاد بردارید که وقت کم است.

دست از ریاکاریها بردارید به خداوند قسم هر کس کار را برای خدا انجام ندهد در این معامله باخته است تا چه اندازه می خواهید مال جمع کنید آخر کار با یه تکه پارچه وارد قبر میشوید و می شویم. فکر شب اول قبر را نکرده اید خیال میکنید مسلمانی فقط به نماز خواندن و روزه گرفتن و خمس دادن و زکات دادن و غیره می باشد ، نه ، به خداوند قسم اینطور نیست من به جرأت قسم میخورم که هر کس با این امام و انقلاب بد باشد مطمئن باشد که اهل بهشت نیست و جایگاهش در جهنم است.

از دوستانم خواهش میکنم که خدا را فراموش نکنند و فقط و فقط بنده خدا باشند و برای غیر خدا کار نکنند و با یک مصیبت از کوره در نرود ، احساساتی عمل نکنند بلکه از روی تکلیف عمل بکنند ، احترام پدر و مادر  را داشته باشند ، واجبات را انجام و از محرمات دوری کنند ، حق را بگویند اگر چه تلخ باشد ، نمازها را به جماعت برگزار کنند.

به دعا توسل ، کمیل ، ندبه و غیره اهمیت بدهند و خیلی مسائل دیگر که الان در ذهنم نیست. از بچه های کلاس خودمان و کلاس شهید قاضی می خواهم که این قرآن خواندن را هنگام آمدن معلم می خوانند ادامه دهند و راه شهیدان را ادامه بدهند، از بچه های بسیج هم میخواهم که کمی احساس مسئولیت کنند و در این پاسها شرکت کنند چون رزمندگان در جبهه ها خون میدهند ولی ما نمیخواهیم یک شب را در راه خدا از این مملکت پاسداری کنیم.

اختلاف ها را کنار بگذارید سعی کنید تبلیغات را بالا ببرند در کارهای خیر از همدیگر پیشی بگیرند، از بچه های کوچه خودمان هم میخواهم که دست از این جدائی ها بردارند همه بیایند و فکرها و اندیشه ها و روشهای غرب را کنار بگذارند. روش اسلامی را پیش بگیرند من صحبتهایم را کردم و سفارش های خود را کردم حالا هر کس می خواهد عمل کند و هر کس هم می خواهد عمل نکند. در هر دو صورت باید همه بمیریم و اگر این کارها و خیلی دیگر از کارها که قلب من افتاده است را انجام دادیم که پیروزیم و اگر نه که ...؟

در پایان از تمام دوستان و آشنایان طلب حلالیت میکنم و اگر در این مدت کوتاهی که با هم بودیم بدی از ما دیدند ان شاالله می بخشند و من هم هر کسی را که به طریقی من را اذیت مرده می بخشم و اگر هم از نظر مالی طلبی از من دارید به خانواده ام مراجعه کنید. در خاتم مطلبی که یادم رفت بگویم و آن این است که اگر خداوند شهادت را نصیب من کرد می دانم بعضی ها به طریقی می خواهند خود را به نحوی به شهید نسبت دهند من اینجا می گویم که هر کس در خط امام و خط شهدا باشد و با این انقلاب خوب باشد محبوب دل همه شهدا و خدا هست و حال می خواهد این شخص از نظر خویشاوندی هیچ نسبتی با ما نداشته باشد اما اگر با این انقلاب بد بود و در خط اسلام و انقلاب نبود از نظر ما طرد شده است هر چند می خواهد نزدیکترین افراد به من باشد. در پایان همه شما را به خدا می سپارم و از شما می خواهم که در خط امام باشید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته احمد عبدالحمیدی 3 بهمن 1365

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • مصطفی IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
    6 4
    خدا رحمتت کنه شهید بزرگوار. ما کجاییم و شما کجا.
  • IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
    0 0
    خدا کنه درقیامت مدیون خون شهدا نباشیم واین شهید عزیزومارا درقیامت شفاعت کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس