کد خبر 737304
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
بوکس

فدراسیون بوکس در اقدامی عجیب برخورد انعطاف پذیری با منتقدان خود دارد تا جایی که هر کس معترض می شود راهی به تیم ملی پیدا می کند.

به گزارش مشرق، فدراسیون بوکس که مدتی است دست به جوانگرایی زده و برای نخستین بار تمام اختیارات را به سرمربی خارجی خود داده در اقدامی عجیب انعطاف افراطی نسبت به منتقدان خود پیدا کرده است تا جایی که برای راهیابی به تیم ملی کافی است فردی اعتراض و انتقاد کند.

در حالی که صحبت از جوانگرایی و آماده سازی نسل جدید بوکس ایران می شود خبرهایی از احتمال دعوت مجدد از مهره هایی همچون جاسم دلاوری، مهدی قربانی، احسان روزبهانی، فروتن گل آرا، سجاد محرابی، مهدی طلوطی، امین قاسمی پور و ... که برخی از آنها منتقدان اصلی فدراسیون هستند به گوش می رسد و این یعنی دوباره اتکا به مهره های گذشته و باقی نماندن جایی برای نسل تازه نفس!

ماجرا وقتی جذاب تر می شود که آن دسته از مربیانی که حاشیه امنیت خوبی در تیم ملی ندارند با یک مصاحبه تند و تیز علیه فدراسیون خط و نشان می کشند و در کادر فنی تیم جوانان باقی می مانند. بعید نیست به زودی خبر جذب چند مهره معترض دیگر به تیم ملی را هم بشنویم!

کسب نتیجه در رقابتهای پیش رو (از جمله بازی های آسیایی جاکارتا) بدون شک یکی از مهمترین اهداف فدراسیون بوکس است اما حرکت نوسانی همراه با ترس و آشفتگی و "دو دستی همه چیز را تقدیم منتقدان کردن" شیوه ای نیست که به رشد بوکس ایران ختم شود. فدراسیون بوکس اگر توانایی پافشاری روی تصمیمی را ندارد راه گذشته را ادامه دهد و اگر قرار باشد در مقابل هر اعتراضی عقب نشینی کرد چیزی به جز میدان دادن به فرصت طلبان همیشه معترض عاید نمی شود. 

اینکه بتوان از استعدادهای گذشته در کنار مهره های جدید استفاده کرد هنر است اما دعوت از لیست بلند و بالای قدیمی و تکراری جایی برای جوان ترها باقی نمی گذارد. اگر قرار باشد کادر فنی تیم ملی را افرادی تشکیل دهند که صدای بلندتری دارند و بهتر انتقاد می کنند کارشناسان خارج از گود می مانند و معترضان همه کاره می شوند. برای رشته المپیکی بوکس با این شرایط تنها می توان نگران بود و چشم انتظار. چشم انتظار مدیریتی که نه از انتقاد هراس داشته باشد و نه اهل باج دادن به کسی باشد. بوکس تشنه یک خانه تکانی اساسی است!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس