کد خبر 737062
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
رضاییان

نمایش دلپذیر رامین رضاییان در دیدار ایران مقابل ازبکستان باز هم نام این بازیکن را در صدر اخبار این فصل از فوتبال ایران قرار می دهد.

به گزارش مشرق، رضاییان در دیدار ایران ـ ازبکستان شبیه به همان بازیکنی بود که می شناختیم؛ یک مدافع راست پرنفس و موثر و البته بازیکنی که هواداران دوستش دارند. رضاییان که پس از جدایی از پرسپولیس بی حاشیه و بی سروصدا تمرینات خود را ادامه داده و به مرز آمادگی رسیده است، در فصل استراحت انرژی خود را برای شروع سال آینده مسابقات فوتبال ذخیره خواهد کرد. 


رضاییان اما بدون توجه به این نمایش مناسب همچنان بازیکن پراهمیتی است. او که بعد از یک و نیم فصل حضور در پرسپولیس در هیئت یک ستاره از این تیم جدا شد و به واسطه محبوبیتش در میان هواداران ناخودآگاه مشکلاتی را هم برای برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخ ها ایجاد کرد، تیم فوتبال استقلال را به عنوان یک مشتری جدی خواستار خود می بیند. 


البته رضاییان اولویت خود را به حضور در تیم های خارجی قرار داده اما اگر پیشنهاد مناسبی از اروپا یا قطر به دستش نرسد، باید به باشگاهی برود که مناسب شأن ملی اش باشد و البته بتواند درخواست مالی او را هم تامین کند که در این صورت تیم های زیادی در ایران باقی نمی مانند و تنها استقلال و ذوب آهن می توانند گزینه ای مناسب برای ادامه کار این مدافع راست ملی پوش باشند. 


رضاییان در صورت حضور در استقلال یکی از جنجالی ترین انتقال های ممکن در تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص خواهد داد و شاید بشود این جابجایی را با انتقال نیکبخت واحدی از استقلال به پرسپولیس مقایسه کرد. بازیکنی که مثل رضاییان محبوب هواداران بود و به دلیل عدم هماهنگی با سرمربی وقت استقلال به تور پرسپولیس افتاد. 


البته انتقال هایی مثل این از جذابیت های فوتبال اند و چه بسا جان تازه ای به بازار نقل وانتقالات بدهند. البته رضاییان در این باره به صورت کامل سکوت کرده و تنها نظاره گر گمانه زنی ها پیرامون اسمی است که به واسطه فعالیت های او در شبکه های اجتماعی جذاب و پرسروصداست. 


با اتمام بازی های ملی حالا وقت مذاکره است. ایران، اروپا، تیم رقیب یا کجا؟ این سوالی است که بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران برای کشف جواب آن بی تاب است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس