کد خبر 737018
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
رائول

رائول گونزالس، مهاجم اسبق رئال که در سمت های مدیریتی به این تیم برگشته است در مصاحبه با مجله پاننکا در مورد آینده اش و برنامه هایش صحبت کرد.

به گزارش مشرق، وی با یاداوری جدایی خود از رئال در سال ۲۰۱۰ گفت:ترک رئال چه برای من چه باشگاه آسان نبود اما زمانی که تصمیم گرفتم و این اتفاق رخ داد، تابستان شده بود. نحوه جدایی من به خاطر شرایط موجود خوب نبود. مشکل این نبود که باشگاه به من محبت نکرده یا اختلافی وجود داشته باشد. وداع من می توانست بهتر باشد اما زمان همه چیز را سر جای خودش قرار داد. سه سال پیش که برای بازی تجلیل با السد به برنابئو آمدم محبت هواداران را حس کردم. امیدوارم که حالا به تدریج زمان بیشتری در باشگاه باشم و روزهای خوب را حس کنم. تفکر من در تیم همیشه همین بوده است.

در سن ۳۰ سالگی رویایم بازنشستگی در رئال بود اما با گذر زمان حس کردم که باید گامی دیگر بردارم و تجربیاتی دیگر داشته باشم. مسلما بازیکنان دیگری مثل توتی و ژاوی هم با باشگاه هایشان وداع خواهند کرد هر چند که در حال حاضر هواداران کمی عجول تر شده اند و صبر کافی را ندارند.

رائول در مورد نحوع وداع فرانچسکو توتی با رم اظهار داشت:خیلی احساسی بود. توتی همیشه یک رمی بود و با تمام وجود به باشگاهش خدمت کرد. توتی و رم تا ابد به هم متصل شده اند. به نظرم چنین مراسم هایی بیش از جام ها می ارزند.

موفقیت ها یا گلهای ثبت شده بازینانی مثل مالدینی، گیگز یا دل پیرو را زیاد به یاد نمی آوریم بلکه شخصیتی که داشتند در خاطرمان مانده است. برایم گاهی شگفت انگیز است که در خارج از اسپانیا من را می بینند و در خاطرشان مانده ام. برایم این مسئله جالب است.

کاپیتان اسبق رئال در مورد نحوع وداع خود با تیم ملی اسپانیا بیان کرد:ناراحت کننده بود چرا که دوست داشتم در تیم ملی بمانم اما به نظر مربی احترام گذاشتم. می توانستم به تیم کمک کنم و شش سال دیگر در تیم ملی باشم. سعی کردم با گذر زمان با این قضیه کنار بیایم و به نکات مثبت فکر کنم. مسلما دوست داشتم در یورو ۲۰۰۸ حضور داشته باشم و در موفقیت های تیم ملی اسپانیا سهیم باشم.

رائول در مورد تجربیات قبل از بازنشستگی خود هم صحبت کرد:حضور در قطر شکلی برای بازنشستگی من بود. در نیویورک هم به خاطر خانواده ام بازی کردم. تمایلی به تمرینات سخت نداشتم. سعی کردم تا زمانی که توانش را دارم، بازی کنم و به میدان بروم. می توانستم به لیگ دسته اول آمریکا بروم اما دوست نداشتم در این سطح از رقابت حاضر باشم. برای من بازنشستگی شکل دراماتیکی نداشت. مسلما می توانستم از روانشناس کمک بگیرم اما نیازی نداشتم.

رویای من این است که سالها در کنار رئال باشم. نمی دانم که تا چه زمانی کار دفتری انجام می دهم. مربیگری را هم دوست دارم اما فعلا به آن فکر نمی کنم. در حال حاضر به مادرید برگشتم، سعی می کنم زندگی روزمره ام را داشته باشم و بیشترین تلاشم را برای کمک به رئال مادرید انجام خواهم داد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس