کد خبر 736984
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
ترامپ

دونالد ترامپ همچنان به ضرب العجل هایی که خود تعیین کرده است، بی توجه است و وعده‌های که می‌دهد توخالی بنظر می‌رسد.

به گزارش مشرق، تولوز الورونیپا تحلیلگر بلومبرگ متوجه مسئله ویژه‌ای شده است. در دنیای رییس جمهور دونالد ترامپ، همه چیز در دو یا سه هفته اتفاق خواهد افتاد.

الورونیپا می‌گوید: رییس جمهور برای در رفتن از زیر سوال‌های خبرنگاران و یا لاف زدن برای مدیران اجرایی کاخ سفید از جدول زمانی ۲‌هفته‌ای استفاده می‌کند. اما بیانات او، باعث گیج کردن سرمایه‌گذاران، نمایندگان کنگره، و گاها حتی اعضای دولت خودش هم می‌شود. چند مثال:

۹ فوریه: ترامپ می‌گوید اصلاحات کلی در قانون مالیاتی وی در « دو الی سه هفته آینده» اعلام خواهد شد. ۱۱ هفته بعد از این حرف، یک کلیات یک صفحه‌ای منتشر شد.

۱۵ مارچ: ترامپ به تاکر کارلسون از فاکس نیوز گفت: «آیتم‌های بسیار جالبی در طول ۲ هفته آینده اعلام خواهد شد». او این حرف را در پشتیبانی از این ادعا که رییس جمهور باراک اوباما در برج ترامپ دستگاه‌های شنود نصب کرده گفت، اما هیچ مدرکی تا به حال ارائه نشده است.

۵ آوریل: ترامپ به نیویورک تایمز گفت که در «مدت ۲ هفته» چیزی در مورد دستمزد کارگران در پروژه‌های زیرساختی با بودجه دولتی اعلام خواهد کرد. تا به حال چیزی در این مورد اعلام نشده است.

۲۹ آوریل: ترامپ گفت «در حدود ۲ الی ۳ هفته آینده یا حتی زودتر» یک برنامه زیرساختی ۱ تریلیون دلاری را ارائه خوهد کرد. هنوز هیچ چیزی ارائه نشده است.

۲۱ می: ترامپ وعده می‌دهد که «ظرف حدود دو هفته» در مورد پیشرفت‌هایش در مبارزه با داعش کنفرانس خبری بگذارد. هنوز هیچ چیز اتفاق نیافتاده است.

«شما نمی‌توانید مردم را دست بیاندازید، لااقل نمی‌شود برای مدت طولانی این کار را کرد، شما می‌توانید یک تبلیغات خوب داشته باشید و همه جور مطبوعات را به خود جلب کنید و می‌توانید کمی هم چاشنی مبالغه به اینها اضافه کنید». این را ترامپ در کتاب ۱۹۸۷ خود، هنر معامله، نوشته است.

نکته جالب این است که ترامپ در ادامه می‌نویسد: «اما اگر کالاهایتان را به موقع تحویل ندهید، مردم سرانجام متوجه خواهند شد.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس