کد خبر 736953
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
سالیوان

مقام سابق آمریکایی با بیان این ادعا که احتمال وقوع درگیری نظامی بین ایران و آمریکا وجود دارد گفته که وقوع چنین جنگی به نفع آمریکا نخواهد بود.

به گزارش مشرق به نقل از دویچه وله، «جک سالیوان»، مقام سابق آمریکایی با بیان این ادعا که احتمال وقوع درگیری نظامی بین ایران و آمریکا وجود دارد گفته که وقوع چنین جنگی به نفع آمریکا نخواهد بود. 

سالیوان که مشاور امنیت ملی جو بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و مشاور هیلاری کلینتون، وزیر خارجه اسبق آمریکا بوده ادعا کرده که احتمال درگیری بین آمریکا و کره شمالی به اندازه جنگ بین ایران و آمریکا جدی نیست. 

وی به رغم این گفت که جنگ با ایران نه تنها منافع ملی آمریکا را تامین نمی‌کند، بلکه در خدمت ثبات و امنیت در خلیج فارس نیز نخواهد بود.

مقام اسبق آمریکایی «خلق و خوی» ترامپ را از جمله عوامل اثرگذار در احتمال بروز این درگیری دانست و گفت: «ترامپ با خلق و خویی که دارد ممکن است تصمیم‌هایی بگیرد که در نهایت به درگیری نظامی ما با ایران ختم خواهند شد. البته این مسئله در راستای منافع ملی آمریکا و صلح و ثبات منطقه نیست و موضوعی است که بایستی به شدت درباره آن هوشیار بود.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
    0 0
    مردک نفهم شماها با همه اهن وتلپتان آن قدر از عربستان در انفجار برجهای دولو ترسیده اید که هنوز هم به جلادتان تعظیم می کنید - بروید بزارید باد بیاد
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
    0 0
    امریکا همیشه به کشورهای ضعیف اونم نه در این وضع اقتصادی حمله میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس