کد خبر 736665
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
مادری

بازیگر سریال زیر پای مادر، همراهی با کامبیز دیرباز را تجربه‌ای فراموش نشدنی دانست و گفت: به ویژه اینکه این رابطه از جنس پدر و پسری مورد توجه مردم قرار گرفت.

به گزارش مشرق، مجید نوروزی ضمن بیان اینکه بازی در کنار کامبیز دیرباز تجربه ای فراموش نشدنی است، بیان کرد: با توجه به بازخوردی که امروز از مردم دریافت می شود این رابطه پدر و پسری بین ما بسیار خوب جلوه گر شده همچنین باید گفت من از وی و سایر گروه زیر پای مادر درس های فراوانی گرفتم و از سوی دیگر خوشبختانه این سریال مورد توجه مردم قرار گرفته که این ما را خوشحال می کند.

وی با بیان اینکه بازیگری دنیای من است، افزود: بهرنگ توفیقی در واقع یکی از کارگردانانی است که افتخار بازی در کار وی همیشه در کارنامه من می ماند همچنین در این سریال و سایر کارها از اینکه نزد کسانی چون کامبیز دیرباز، بهنازجعفری، مجید واشقانی، استاد فراهانی و ... کار را می آموزم خوشحال هستم.

این بازیگر همچنین درباره تحربه تئاتر خود می گوید: تا کنون تجربه سینمایی نداشتم و بیشتر بازیگر تئاتر و سریال هستم من به جز بازی در سریال های ماه و پلنگ، چرخ و فلک و زیر پای مادر تئاترهایی مانند بازیگر تعزیه به کارگردانی میثم یوسفی، رابینسون کروزوئه به کارگردانی میلاد نیک‌آبادی، فاوست و سری اول و دوم سقراط به کارگردانی حمیدرضا نعیمی، «وقت ناهار» به کارگردانی رضا بهاروند، «ولپن» به کارگردانی مهدی کوشکی را از سال۸۴ کار کردم و تئاتر و نمایش جن بچه در حجله عریان که در سال ۹۲ در بخش رادیو تئاتر  در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر به عنوان برترین هنرپیشه مرد مورد تقدیر قرار گرفتم از دیگر کارهای من است.

نوروزی درباره اصالت میامی‌ای خود همچنین گفت: اصالتی پرافتخار از میامی دارم و به این امر می بالم اما ۱۰ سالی است که نتوانسته‌ام به این شهر بیایم، من متولد سال۷۰ هستم و این شهر زیبای کویری را در عوالم کودکی می‌ستایم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس