کد خبر 736046
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
فدراسیون فوتبال

با وجود اینکه سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا لیست 23 نفره تیم ملی ایران قبل از دیدار با ازبکستان را منتشر کرده است، اما فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای عجیب را صادر می‌کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان فرداشب از هفته هشتم مقدماتی جام جهانی روسیه در منطقه آسیا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. 

بر همین اساس با تصمیم کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران 3 بازیکن به نام‌های رشید مظاهری، احسان پهلوان و سعید آقایی از فهرست تیم ملی برای این دیدار خط خوردند. 

این در حالی که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در صفحه مربوط به بازی دو کشور لیست نهایی و 23 نفره هر دو کشور ایران و ازبکستان را در فاصله 24 ساعت تا بازی اعلام کرده و طبق آن از جمع 26 بازیکن دعوت شده به اردو نام 3 بازیکنی که در بالا آورده شد، نیامده است.

نکته اصلی ماجرا آنجاست که به واقع مشخص نیست چرا فدراسیون فوتبال برای تکذیب اخباری که سندیت آن به یک سایت معتبر و رفرنس بین‌المللی مربوط می‌شود تا این حد عجله دارد و سوال اصلی اینجاست که آیا اصولا عجول بودن باعث این گونه تصمیم‌گیری های سطحی تیم رسانه‌ای فدراسیون فوتبال و شاید مسئولان ارشد آن می‌شود و یا عدم اطلاع از قوانین و شاید هم عدم رصد سایت‌های مرجع!

در هر صورت این لیست 23 نفر توسط کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران برای afc ارسال شده و هیچگاه این سایت مانند پیش بینی استارت لیست بازی‌ها، این لیست را بر اساس حدس و گمان منتشر نمی‌کند.

البته طبق قانون تا صبح روز بازی این فرصت برای کادرفنی تیمها وجود دارد تا 23 نفر خود را تغییر دهند که این موضوع می‌تواند برای تیم ملی کشورمان نیز با احتمال خیلی ناچیز اتفاق بیفتد و شاید در صورت وقوع این اتفاق سایت فدراسیون فوتبال که این روزها بیشتر به خاطره نویسی روی آورده و هدف اول خود که مرجع بودن هست را فراموش کرده نیز با بسنده به آن دوباره بخواهد دست به افشاگری بعدی بزند، اما تا الان 3 نفری که نامشان اعلام شد از فهرست اصلی تیم ملی برای دیدار فرداشب خط خورده‌اند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس