کد خبر 735406
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: ۳ میلیون تن گندم به صورت خرید تضمینی تا به امروز از کشاورزان ۲۴ استان کشور خریداری شده و ۶۰ درصد بهای آن هم پرداخت شده است.

به گزارش مشرق، یزدان سیف، در مورد آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم در کشور اظهار داشت: تا ظهر امروز 3 میلیون تن گندم از کشاورزان 24 استان کشور خریداری شده است که بیشترین حجم آن مربوط به استان خوزستان با رقم یک میلیون و 337 هزار تن بوده است.

وی اضافه کرد: استان گلستان با 566 هزار تن،‌ فارس 362 هزار تن، استان‌های بعدی از نظر حجم خرید تضمینی گندم در کشور هستند و تقریباً کار خرید تضمینی در استان خوزستان به اتمام رسیده و استان‌هایی همچون اردبیل، گیلان، خراسان شمالی و چهارمحال و بختیاری از امروز وارد خرید تضمینی گندم شده‌اند.

به گفته مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گندم چهار استان اردبیل، زنجان، گلستان و خراسان شمالی از طریق روش قیمت تضمینی و عرضه در بورس خریداری می‌شود.

سیف همچنین در مورد نحوه پرداخت پول کشاورزان اظهار داشت: منابع لازم برای این موضوع تأمین شده و در هنگام تحویل 60 درصد پول گندم به کشاورزان پرداخت می‌شود و مابقی ظرف مدت کوتاهی پرداخت خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    0 0
    اینها هم فتوشاپ است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس