تره بار

دستورالعمل اجرایی ثبت شناسنامه،اخذ و نصب شناسه کالاهای کشاورزی در نامه ای از سوی رئیس ستاد پایش قاچاق محصولات کشاورزی ابلاغ شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی،علی اکبر مهرفرد معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی و رئیس ستاد پایش قاچاق محصولات کشاورزی در نامه ای خطاب به مدیران و روسای سازمان های تابعه و استانی این وزرات و همچنین رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی کشور، دستورالعمل اجرایی ثبت شناسنامه،اخذ و نصب شناسه کالا برای گروه کالایی کشاورزی را ابلاغ کرد.

در بخشی از این نامه آمده است:با عنایت به تکالیف اجرایی ماده ۱۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز،دستورالعمل فوق الذکر در خصوص کالاهای کشاورزی برای اقدام لازم ابلاغ می شود.

رئیس ستاد پایش قاچاق محصولات کشاورزی در این نامه با اشاره به این که اجرای این دستورالعمل برای ۱۶۲ قلم کالای کشاورزی (فهرست پیوست دستورالعمل) از تاریخ اول تیرماه ۱۳۹۶ و برای کالاهای وارداتی از اول آبان ماه سال جاری برای کالاهای تولیدی الزامی است،تاکید می کند:مطابق ماده ۸ دستورالعمل،دستگاه های مجوزدهنده مکلفند در زمان صدور مجوزهای واردات،صادرات،تولید و ترانزیت براساس شناسه کالا اقدام نمایند.

مهرفرد در ادامه این نامه خاطرنشان کرده است:مطابق ماده ۱۳ دستورالعمل از ثبت سفارش و ترخیص اقلام فهرست اعلامی بعد از مهلت اعلام شده جلوگیری خواهد شد بنابراین لازم است به کلیه تشکل های واردکنندگان و تولیدکنندگان اطلاع رسانی لازم صورت گیرد تا از ایجاد اختلال در روند جاری بازرگانی محصولات مزبور پیشگیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    0 0
    حذف قاچاق!!!!!!
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    0 0
    خندیدیم مشکل میوه ها نیست قاچاقچیان آقازاده و نورچشمی هست و ناظرین فاسد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس