کد خبر 734794
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
امیر قطر و ترامپ

یک مقام قطری از مخالفت امیر این کشورش با مشارکت در مذاکرات میانجیگرانه دونالد ترامپ در واشنگتن خبر داد.

به گزارش مشرق، این مقام قطری که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرگزاری رویترز عنوان داشت: امیر قطر قصد ندارد کشورش را در حالیکه تحت تحریم همسایگانش قرار دارد ترک کند.

وی در ادامه افزود: قطر مشارکت در مذاکرات میانجیگرانه دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در واشنگتن برای حل بحران به وجود آمده در منطقه را در حالیکه این کشدر تحت تحریم است نمی پذیرد.

اخیرا و بعد از ادعای هک شدن خبرگزاری رسمی قطر و انتشار سخنانی منسوب به امیر این کشور عربستان و چند کشور عربی- اسلامی دیگر همچون امارات متحده عربی، بحرین، مصر، مالدیو، یمن و لیبی پس از وارد کردن اتهام حمایت از تروریسم به قطر، کلیه روابط سیاسی، دیپلماتیکی، اقتصادی، مالی و تجاری خود را با این کشور قطع کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    1 0
    خبیث رذل، میخواد امیر قطر رو از کشور خارج کنه که عوامل آل یهود راحت بتونن کودتا کنن!، هرگز نباید امیر قطر از کشورش خارج بشه
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    2 0
    کافی است شیخ تیمم به امریکا برود. تا وقتی که در حال مذاکره با ترامپ است یادداشتی را دریافت کند که در دوحه کودتا شده است و وی خلع گردیده است. اون وقت ترامپ به او بگوید که تو دیگر سمتی نداری که من بخواهم با تو مذاکره کنم. درب خروجی از آن طرف است. بای

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس