13960318000961_PhotoL.jpg

ماجرای نیمروز دیروز تهران؛ این همان تعبیری بود که بسیاری آنرا برای حادثه ای تروریستی در قلب تهران به کار بردند.

 به گزارش مشرق، ماجرای نیمروز دیروز تهران؛ این همان تعبیری بود که بسیاری آنرا برای حادثه ای تروریستی در قلب تهران به کار بردند.

همه چیز برای مردم تهران ار حوالی ساعت ۱۰ صبح شروع شد؛ زمانی که ۴ تروریست مسلح از در مراجعان مجلس وارد شده و با به شهادت رساندن تعدادی از مردم و پاسداران خود را به ساختمان اداری مجلس رساندند.

تروریست‌هایی که مقاومت پاسداران محافظ خانه ملت سردر گمشان کرده بود راه را گم کرده و به جای رفتن به صحن علنی و ایجاد فاجعه ای بزرگ تر، به سمت دفاتر نمایندگان مجلس رفته و در محاصره قرار می‌گیرند.

در نهایت هلاکت و انتحار پایان کار تروریست هایی بود که تیم دومشان نیز در حرم مطهر امام عملیات کرده بود؛ اما این تیم عملیاتی تنها در حادثه دیروز خلاصه نمی شد و قرار بود حادثه دیروز تهران که در عرض چند ساعت خاتمه یافت، ابعاد وسیع تری داشته باشد؛ ابعادی که نه تنها در عملیات در دونقطه بلکه حداقل ۵۰ نقطه تهران را در برمیگرفت.

عملیات در تهران آنقدر برای داعش اهمیت داشت که حاضر شد شاه ماهی عملیاتی خود را سال گذشته به همراه تیم های عملیاتی وارد ایران کند؛ ابوعایشه الکردی همان شاه ماهی داعش بود که قبل از رسیدن پایش به تهران در غرب کشور با شلیک تک تیرانداز سپاه راهی جهنم شد.

قطعا اگر پای ابوعایشه و تیم کامل عملیاتی اش به تهران میرسید دیگر نمیشد نام وقایع دیروز تهران را ماجرای نیم روز گذاشت چون حتما دامنه وقایع به یک روز یا دو روز ختم نمی شود.

در ادامه به بازخوانی شکار این قصاب داعشی که در کارنامه اش جنایت های بسیاری به ویژه در الرمادی ثبت شده می پردازیم.

*عملیات در تهران؛ اعزام قصاب الرمادی ایران

چند ماه بعد، فاز اول عملیات برای وارد شدن فرمانده جدید تکفیری‌ها در ایران آغاز شده و وی به‌همراه ۲ تیم تروریستی به‌صورت جداگانه از طریق‌ مرزهای غربی، وارد کشور می‌شود و ظاهراً همه چیز به‌خوبی برای این دو تیم پیش می‌رود.

اما در جریان فرآیند ورود یکی از تیم‌های تروریستی که ابوعایشه در آن تیم حضور نداشته، نیروهای قرارگاه نجف سپاه کرمانشاه با آن تیم درگیر شده و تمام اعضای تیم را در نقطه صفر مرزی به هلاکت می‌رساند.

اما در سوی دیگر، ابوعایشه به‌همراه یک تیم دیگر و از نقطه‌ای دیگر وارد کشور شده و بدون هیچ مشکلی در یک شهر مرزی در استان کرمانشاه، استقرار اولیه پیدا کرده و مخفی می‌شوند.

آنها برای اینکه ردی از خود به جای نگذارند، مجبور بودند که چند روزی در محل استقرار اولیه خود بمانند تا در یک فضای آرام، به مکان هدف برای استقرار نهایی برسند.

پس از استقرار اولیه ابوعایشه و نیروهایش در یکی از شهرهای مرزی در استان کرمانشاه، آنها پی می‌برند که احتمالاً محل استقرارشان لو رفته است و خانه تحت نظر نیروهای امنیتی است و اندکی بعد با مسجل شدن موضوع، همه چیز برای‌شان قطعی می‌شود که لو رفته‌اند.

آنها تصمیم به فرار می‌گیرند ولی خانه‌شان محاصره شده بود و به‌ناچار با توجه به اینکه سلاح و مهمات قابل توجهی با خود همراه داشتند، تصمیم به ایجاد درگیری می‌گیرند تا شاید بتوانند با این کار، راه فراری برای خود از مهلکه درست کنند. حتی در جریان درگیری، یکی از اعضای تیم تروریستی با جلیقه انفجاری، خود را منفجر می‌کند.

اما در جریان این درگیری تمام اعضای تیم تروریستی کشته شده و یکی از تک‌تیراندازان نیز موفق می‌شود که با شلیک گلوله فردی را که احتمالاً همان ابوعایشه یکی از معاونین عملیات گروهک تروریستی داعش بوده به هلاکت برساند.

در همین راستا یک مقام آگاه در کرمانشاه در مرداد ۹۵ درباره اهداف عملیاتی تیم ابوعایشه گفت: طی عملیات درگیری نیروهای امنیتی و انتظامی و نظامی با عوامل تکفیری که به کرمانشاه آمده بودند «ابوعایشه» کشته شده است.

این مقام آگاه افزود: «ابوعایشه» به عنوان سرپرست تیم گروه تکفیری با چند نفر به منظور خرابکاری و اجرای نقشه پلید داعش به داخل کشور آمده و قصد عملیات خرابکاری در عمق کشور را داشته‌اند که با هشیاری و درایت برادران جان‌برکف سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای انتظامی و نظامی در کرمانشاه و یکی از شهرهای تابعه قبل از اجرای عملیاتشان این دو تیم شناسایی و در یک درگیری به هلاکت رسیدند.

این مقام آگاه به باختر اظهار کرد: از این گروهک تکفیری مقداری مواد منفجره، اسلحه و کمربند انتحاری کشف گردید.

پس از به درک واصل شدن ابوعایشه از اسناد بدست آمده از این گروه مشخص که آنها حداقل ۵۰ هدف تروریستی را برای خود مشخص کرده و به اصطلاح قصد داشتند تهران را به آتش بکشند.

قطعا شکار سردسته عملیاتی داعش در عملیات دقیق اطلاعاتی قرارگاه نجف اشرف و و سربازان گمنام امام زمان توانست جلوی گستردگی واقعه دیروز تهران را بگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 56
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 18
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
    46 17
    آقا اعداد اصلاً با هم دیگه همخونی نداره. آیا به مردم مسئولین وزارت اطلاعات دروغ می گن؟ شاهدان عینی از جمله نماینده مجلس می گن چهار نفر بودن اون وقت سه تا جسد پیدا شده. آیا یکی از داعشی ها فرار کرده از صحنه؟ بعدشم اون عکس اولی که از تروریست حرم امام (ره) نشون دادن طرف شبیه افغانی ها بود که به هیچ کدوم از پنچ عکس وزارت اطلاعات شباهت نداره.
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
      5 9
      افغانی ها نه . هزاره ها . هزاره ها هم شیعه اند . داعشی نمیشن
    • سفیر صلح IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
      5 3
      من خودم هر دونقطه رفتم اون چهارمی توی مجلس انتحاری کرده بود اون جنازه شبیه به افغانی سمت حرم ؛مگه قیافه های داعشی ها رو ندیدی با اون ریش و وضع صورت مثل گروههای تروریستی اند همشون شبیه هم اند ریگی ها و طالبانی ها و داعشی ها
    • رضا IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
      3 0
      درود برسربازان گمنام امام زمان که همیشه کشور امن را برای ما ایجاد کردن انشالله جواب این بی شرفهای داعشی را هر چه زود تر بدید و جهان را از وجود داعشی ها ماک کنید خدا قوت سربازان جان برکف درود برغیرت ایرانیتان.
  • ناشناس IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
    81 33
    حالا بازم سینه چاکان پژاک،کومله،دمکرات و داعشی ها بیان برای نظرهای بنی اسرائیلی برای حمایت آنها.آمریکا برای زایش اسرائیل دوم بد جور داره زور میزنه.ولی هم خودش و هم فرزند نامشروعش سر زا به هلاکت میرسن.پاینده باد جمهوری اسلامی ایران.
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
      65 17
      این گروه های تروریستی که گفتی تکلیفشون مشخصه ولی خدای ناکرده مردم رو بر ضد هموطنان عزیز کردمون تحریک نکنیم کردهای قهرمان چه در دوران دفاع مقدس و چه در همه عرصه ها ثابت کردن که از ایرانی های نجیب و وفادار هستن.
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
    54 33
    مفت خورا وتبعیض گذاران و دزدان و حق خورای ایران رو بگیرید تا مردم اینجوری تروریست نشن
    • ناشناس IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
      47 11
      آسمون همه جا همین رنگه.کمبود امکانات دلیل بر مردم بی گناه کشتن نمیشه.گویا شما تروریست رو به خوب و بد دسته بندی میکنید؟
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
      8 29
      جناب ناشناس تروریست های تهران هدفشون نماینده ها بود نه مردم بیگناه !!زیاد از مردم رو نکشتن در ضمن خودمون هم در جهان یک نوع تروریست معرفی شدیم هه حق خوری زیاد شده همینطوری بی رحمی که بنظرم یک نوع تروریستن اونم در خود ایران ..
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
    34 10
    تروریست های آل سعود هم در حرم امام و هم در مجلس مسیر را اشتباه رفتند !!! این خود نشان می دهد که عملیاتشان لیدر درستی نداشته حتی می شود گفت که با از بین رفتن تیم های دیگرشان ، این ها در استرس محض بودند (که هر آن ممکن است ایرانی ها ما را هم از بین ببرند) و راه برگشتی هم نداشتند دست به عملیات کور زدند و اگر مجلس ساختار درست امنیتی داشت ابدا حتی نمی توانستند وارد قسمت انتظار مراجعین برسند چه برسد به دفاتر نمایندگان .
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
    آقای ظریف باید بره با این داعشی ها مذاکره کنه که دیگه نیان در ایران ترور کنن مردم رو
    • سعید IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
      79 26
      خاک تو سرت با این نظرت
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
      4 1
      تیکه ی باحالی بود ملت فکر کردن واقعی گفتی خخخخ
  • علی IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
    72 10
    مرگ بر وهابیت کافر کثیف فاسق!
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
    21 2
    ممنونم جالب بود
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
    66 9
    به نظر می رسد بزرگان قومی و مذهبی برخی استان ها باید حواسشان به تحرکات ضد ملی بیشتر باشد.
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
      27 10
      متاسفانه تقویت ملی گرایی جزو سیاست های کلان نظام نیست.
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
    62 16
    یاد وقایع تروریستی اول انقلاب کردستان افتادم . خدا لعنت کنه جمیع تجزیه طلبان و تروریستهای تکفیری که کشورمون ایران رو تهدید میکنن ولی ماهم مثل مگس لهشون میکنبم
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
    70 26
    خدا حفظ کند نیروهای انتظامی ، و مراقبان امنیت کشورمان را . خدا به آنها قوت بدهد و رهبر معظم انقلاب را سلامتی ، طول عمر و عزت بدهد که همه امید ما بعد از خدا ایشان هست.
    • گمنام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
      27 9
      سلام.بزرگوارانی منفی می دهند به این پیام دقیقا به چه چیزی منفی می زنند.
  • سید IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    84 14
    خدا لعنتش کنه.تو کرمانشاه باغ ابریشم مرداد 95 به درک واصل شد.جنازه اش سوراخ سوراخ شده بود.مرگ بر داعش و ابو عایشه و هر سگی که با امت امیرالمومنین (ع)سر جنگ دارند.
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    47 17
    منتظر انفجاری عظیم در عربستان و به درک واصل شدن وهابی ها هستیم همچنین بمب گذاری و به درک واصل کردن تعداد از امریکای ها در پایگاه های منطقه، کشتن را با کشتن جواب می دهند از اتهامات تروریست و حمایت از تروریسم هم نترسید
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
      5 17
      حرفات بوی تروریست میدادهه
  • محمود IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    53 9
    اینقدر این بزدلان حرامی رو بزرگ نکنید. اگه مردانگی داشتن که اینجور ذلیلانه به بیگناهگان و مردم عادی و غیرمسلح حمله نمیکردن
  • من كوردم IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    65 15
    سلام خدا بر همه كساني كه شهيد شدند اينها كورد كه نيستند حتي انسان هم نيستن اينها كفتار هاي هستند كه حتي نه فارس و ترك بلكه به كورد ها هم رحم نميكنند اميدوارم نسلشون هر جه زودتر منقرض بشه اينها كفتارهاي هستند كه با حمايت عربستان و تركيه و قطر تشكيل شدند خدارو صد هزار بار شكر كه اين كفتارها تو كورد ها هيج جايكاهي ندارند
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
      21 26
      دوست عزیز سخنانتا ن خیلی خوب بود ولی بوی قوم گرای میده
  • IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    50 12
    خدایا ، همه ی جان برکفان گمنام امام عصر(عج) را یاری بفرما .
  • saeed IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    19 6
    thanks ....iran
  • IR ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    54 12
    درود بر سپاه قهرمان خصوصا سپاه نجف استان کرمانشاه که بیشترین درگیری را با داعش دارند
  • عادل اهواز IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    42 28
    جانم فدای رهبر من سرباز سید علی خامنه ای هستم گوش بفرمان رهبرم مرگ بر ال سعود
  • عادل اهواز IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    48 25
    جانم فدای رهبر من سرباز سید علی خامنه ای هستم گوش بفرمان رهبرم مرگ بر ال سعود
  • IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    34 11
    این لباسهای قرمز رو آمریکا به اینا می ده؟
  • IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    43 39
    هیچ غلطی نمیتواند بکنند ما جان برکفإن رهبریم
  • احسان IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    32 3
    سوال اینجاست که کسی که میخواد 50 حادثه تروریستی درست کنه حتماً عقبه و نفرات قوی در ایران دارد، آیا این عقبه ها شناسایی شده اند؟ عملیات تروریستی در مجلس و حرم امام بخشی از این عقبه بودند. آیا هنوز کسی باقی است ؟ این موضوع الآن خیلی مهم است. باید کار اطلاعاتی قوی صورت بگیره ، باید وزیر اطلاعات جدیت بیشتری به خرج بدهد.اگر این عقبه به سرعت شناسایی و نابود نشود قطعاً باید شاهد این حوادث ناگوار باشیم.
  • مهدی IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    10 6
    فکر کنم ابوعایشه را علی کوپتر کبرا هوانیروز به درک فرستاد دقت کنید
  • صدرا IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    21 14
    احسنت احسنت بر ایران و ایرانی واقعا به داشتن همچین نظامی مفتخرم و سرم را بالا میگیرم چون رهبری شیردل داریم درود بر سید علی مرگ بر آل سعود لعنتی انتقام خون شهیدان مدافع حرم رو میگیریم ازشون پدرسوخته های سوسمارخور
  • مهدی IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    27 5
    با تشکر ازهمه رزمندگان کشورمان که در همه عرصه ها اقتدار کشورمان را به تمام جهانیان اثبات می نمایند
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    30 34
    متاسفانه ایران پر از افغانستانیهای غیر قانونی شده که همه بطور بالقوه می توانند داعشی یا القاعده ای یا طالبانی باشند.امیدوارم دستگاه های امنیتی در نظر بگیرند.
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
      4 4
      نجیب تر از افغان ها خودشونن.
    • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
      5 2
      سلام برادر عزیز چرا همه چیز رو باهم قاتی می کنی؟! برادران افغانی مقیم ایران همگی شیعه هستند ودر خط مقدم در سوریه بیشترین شهدا را تقدیم نمودند! مواظب باشیم چه می گوییم!
  • ایران IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    10 6
    مرگ بر امریکا .اسرائیل.وآل کثیف سعودی.ما جان برکف ایستاده ایم واما لژن بر دهان آن فردی که چند وقت پیش توهین به عزیزان مدافع حرم کرد.
  • مهدی IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    16 4
    درود خدا بر سربازان گمنام امام زمان و تمامی عزیزان محافظ این مرز و بوم
  • مهدی IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    18 3
    متاسفانه عربستان و تکفیری ها در استان های مرزی فعال شدند و با پول زیاد سعی در ایجاد ناامنی و شورش در ایران رو دارند ! البته مطمئنا هموطنان کرد خودشون جواب این اقدامات تروریستهارو خواهند داد . الان متوجه شدم پس اون گروه تروریستی که توسط هوانیروز ارتش و بچه های سپاه کرمانشاه نابود شد سرکرده همین تروریستها بوده
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    14 6
    زنده با رهبر معظم انقلاب و جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران
  • مهدی IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    19 3
    خدا حفظ کنه همه رزمنده های جان بر کف را دمتون گرم که افتخار ایران هستید
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    32 16
    صدام هم لباس کوردی میپوشید رزمندهای ایران هم میپوشیدن پوشیدن لباس کوردی دلیلی بر حتما" کورد بودن نیست..
    • IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
      4 0
      این شخص در این کلیپ سر بریدن با زبان خالص کردی بارزانی رو تهدید کرد
  • ررر IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    20 7
    ناز شصتتون .داداشهای غیور وشجاع ناموس پرست..وزهمه مهمتر مابه رهبرشجاعمان مینازیم.. دشمنان ما ان شاالله همگیشون بترکتد که خواهندترکید
  • هادی از مشهد IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    1 0
    انشاالاه ظهور اقا امام زمان نزدیک است
  • reza DE ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    0 0
    ایران و مردمش باید صبر و ارامش نشان بدهند. جواب مناسب به وقتش و جاش.ما اهل عملیم نه عکس العمل.
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    9 5
    برخی از کردها تندرو طرفدار دانش و برخی طرفدار پژاک و پ ک ک و کومله و ....وکلا کردها تروریست یل طرفدار تروریست هستند خدا نکند ایران امنیتش به خطر بافته که اولین کس که از فرصت استفاده میکنند و به ایران حمله میکنند این کردها هستند
  • دیکو US ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    1 1
    بخدا اگه من داخل نظام یه مسئوایتی داشتم دستور میدادم تمام پایگاهای داعش رو شبانه روزی بمب باران کنن تا هیچی ازشون باقی نمونه این آشغالا... ایران من امنیت یعنی اتحاد... تا گوش به فرمان رهبر باشیم باور کنید داعش و همدستاش هیچ غلطی نمیتونن بکنن
  • عزیز JO ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    3 0
    لطفا عکس کشته سرکرده این کثافتها رو هم درج کنید.
  • فاطمه IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    1 0
    به نیت پنج تن ال عبا و دستگیری این ملعون حرام زاده بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم تَبَّتْ یَدَا أَبِی لَهَبٍ وَتَبَّ ﴿١﴾ مَا أَغْنَى عَنْهُ مَالُهُ وَمَا کَسَبَ ﴿٢﴾ سَیَصْلَى نَارًا ذَاتَ لَهَبٍ ﴿٣﴾ وَامْرَأَتُهُ حَمَّالَةَ الْحَطَبِ ﴿٤﴾ فِی جِیدِهَا حَبْلٌ مِنْ مَسَدٍ ﴿٥ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم تَبَّتْ یَدَا أَبِی لَهَبٍ وَتَبَّ ﴿١﴾ مَا أَغْنَى عَنْهُ مَالُهُ وَمَا کَسَبَ ﴿٢﴾ سَیَصْلَى نَارًا ذَاتَ لَهَبٍ ﴿٣﴾ وَامْرَأَتُهُ حَمَّالَةَ الْحَطَبِ ﴿٤﴾ فِی جِیدِهَا حَبْلٌ مِنْ مَسَدٍ ﴿٥ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم تَبَّتْ یَدَا أَبِی لَهَبٍ وَتَبَّ ﴿١﴾ مَا أَغْنَى عَنْهُ مَالُهُ وَمَا کَسَبَ ﴿٢﴾ سَیَصْلَى نَارًا ذَاتَ لَهَبٍ ﴿٣﴾ وَامْرَأَتُهُ حَمَّالَةَ الْحَطَبِ ﴿٤﴾ فِی جِیدِهَا حَبْلٌ مِنْ مَسَدٍ ﴿٥ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم تَبَّتْ یَدَا أَبِی لَهَبٍ وَتَبَّ ﴿١﴾ مَا أَغْنَى عَنْهُ مَالُهُ وَمَا کَسَبَ ﴿٢﴾ سَیَصْلَى نَارًا ذَاتَ لَهَبٍ ﴿٣﴾ وَامْرَأَتُهُ حَمَّالَةَ الْحَطَبِ ﴿٤﴾ فِی جِیدِهَا حَبْلٌ مِنْ مَسَدٍ ﴿٥ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم تَبَّتْ یَدَا أَبِی لَهَبٍ وَتَبَّ ﴿١﴾ مَا أَغْنَى عَنْهُ مَالُهُ وَمَا کَسَبَ ﴿٢﴾ سَیَصْلَى نَارًا ذَاتَ لَهَبٍ ﴿٣﴾ وَامْرَأَتُهُ حَمَّالَةَ الْحَطَبِ ﴿٤﴾ فِی جِیدِهَا حَبْلٌ مِنْ مَسَدٍ ﴿٥
  • رضا IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    0 0
    اگه این افراد ایرانی نبودند عمرا اگه میتونستند وارد مجلس بشن بعد تروریست در همه جا با همه عقاید مختلف هستند پس خواهشا ایران رو چند پارچه نکنین ایران برای تمام ایرانیها باعقاید مختلف
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
    3 4
    درودبر کردها درود بر فارس ها درود بر کرد هایی که در جنگ دفاع مقدص هزاران شهید دادند..........مرگ بر داعش مرگ بر ضد مسلمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس