تابش

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: انتخاب مجلس و حرم مطهر امام خمینی (ره) برای انجام حادثه تروریستی اتفاقی نبود.

به گزارش مشرق، محمدرتابش عصر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری استان یزد با اشاره به حادثه تروریستی که صبح امروز در مجلس و حرم مطهر امام خمینی (ره) اتفاق افتاد، ضمن محکوم کردن این دو حادثه تروریستی اظهار داشت: این حادثه را محکوم می کنم و معتقدم این حوادث کور و بزدلانه نشان دهنده استیصال و درماندگی دشمنان زبون در برابر ایران است.


وی افزود: دو محلی که امروز تروریست ها انتخاب کردند تصادفی نبود بلکه هدفمند بود زیرا مجلس و حرم مطهر امام دو کانون مهمی هستند که سهم ارزنده ای در پدید آوردن انقلاب اسلامی و تداوم و ماندگاری آن بر جای گذاشتند.

نماینده مردم اردکان در مجلس عنوان کرد: امام خمینی (ره) مردم را به قیام علیه استبداد، استکبار و استثمار تشویق کرد و نظامی را به وجود آورد که لرزه بر اندام رژیم های زبون انداخت و انقلابی را به پیروزی رساند که اهداف آن در تضاد با منافع قدرت های بزرگ و استعمارگر منطقه بود.

تابش یادآور شد: مجلس نیز نماد مردم سالاری دینی و رکن رکین مردم سالاری است و دشمنان ما امروز آن را هدف قرار دادند تا به خیال خام خود انتقام حضور گسترده مردم در انتخابات را بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس ما از جنس مردم و با مردم و ضد استبداد و استکبار و خواستار آسایش مردم است و این امر سبب شده تا دشمنان ما این دو محل بسیار مهم را نشانه بگیرند.

تابش ضمن آرزوی علو درجات برای شهدای این فاجعه تروریستی از نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی به ویژه نیروهای سپاه که با سرعت عمل این حادثه را که می توانست ابعاد وسیع تری داشته باشد، خنثی کردند، قدردانی کرد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهماندار هواپیما IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
    4 1
    تا شما هستید هیچ حادثه ایی در ایران اتفاقی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس