کد خبر 734459
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
نکونام

سرمربیان تیم ملی جوانان و امید فوتبال ایران به زودی معرفی و انتخاب می‌شوند.

به گزارش مشرق، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان و امید ایران به زودی از سوی فدراسیون فوتبال معرفی و انتخاب می‌شوند. 

بر همین اساس، امروز کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال با حضور تمامی اعضا در کمپ تیم‌های ملی جلسه‌ای را به همین منظور برگزار کرده و در مورد انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی جوانان و امید بحث و بررسی‌های لازم به میان آمد. 

این در حالی است که اعضای این کمیته برای نیمکت هدایت تیم ملی جوانان، جواد نکونام را درنظر گرفته و همچنین برای تیم ملی امید نیز امیرحسین پیروانی پیشنهاد شد و در این مورد توافقات کلی بر سر حضور نکونام و پیروانی در تیم‌های جوانان و امید به عمل آمد. 

با این حال، اعضا تصمیم گرفتند تا عصر امروز در جلسه تعیین‌کننده‌ای با مهدی تاج شرکت کرده و جمع‌بندی و تصمیمات اتخاذ شده در جلسات کمیته فنی را به اطلاع وی برسانند. 

البته به نظر می‌رسد در همین زمینه تاج نیز حرف نهایی را نزند و این موضوع در نهایت در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برای هرگونه تصمیم‌گیری مطرح شود. این بدان معناست در این خصوص تصمیم نهایی در مورد حضور نکونام و پیروانی در تیم‌های ملی جوانان و امید را هیأت رئیسه خواهد زد، هر چند که موافقت کمیته فنی و همچنین تاج نیز برای حضور این نفرات نمی‌تواند در انتخاب‌های انجام شده خیلی بی‌تأثیر باشد. 

درنهایت اینکه باید منتظر تصمیم هیأت رئیسه و یا مهدی تاج ماند تا درنهایت سرمربیان تیم‌های ملی جوانان و امید مشخص شوند و شاید هم با رد نظرات کمیته فنی، درنهایت افراد دیگری به عنوان سرمربیان این تیم‌ها انتخاب شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس